Przemovsky Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Witajcie!Mam taki problem. Miesiąc temu usłyszałem z prawej strony charakterystyczne metaliczne stuki przy ruszaniu na skręconych kołach. Wiadomo - albo przegub, albo łączniki. Diagnoza mechanika postawiła na droższą opcje czyli przegub, zamówił przegub, wymienił, po przejechaniu 150km NOWY przegub zaczął sie odzywać jak stary, pojechałem mechanik powiedział że przegub sie "odpina". Zamówił nowy, innej firmy, wymienił nooooo... no i przegub znowu zaczął sie odzywać. Nie wierze żeby 2 NOWE przeguby były felerne, więc zwracam sie do Was, macie jakiś inny koncept co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 w samochodzie teścia podobny temat był z produktem marki pascal, tylko że te wytrzymywały około roku (kilka tyś km) w sumie poszły trzy, raz z lewej i dwa razy z prawej, więc problemy z innymi elementami raczej można było wykluczyć. Po kupnie innego producenta już chyba drugi rok jeździ i nic się nie dzieje, więc jak najbardziej taki temat jak szybko padające przeguby jest możliwy. Co nie zmienia faktu że trzeba by było sprawdzić pozostałe elementy, czyli półoś, przegub wew. piasta, łożysko podporowe jeżeli jest no i łożysko koła, bo nadmierny luz na tych elementach może być przyczyną uszkadzania przegubu, zwłaszcza krzywa półośka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemovsky Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 @skit tylko że ten wymieniony przegub nie wytrzymał bez stukania 150 km.. a nie kilku TYŚ, ten który mechanik założył wczoraj też już stuka.. :/ Nismo był na szarpakach, zero luzów, tylne tuleje wahacza wymienione, zbieżność też wporządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 no to co ja Ci mogę więcej powiedzieć musiałbyś mieć niebywałego pecha żeby trafić w dwa przeguby felerne, więc albo coś masz jeszcze zrypane i trzeba to znaleźć albo twój mechanik coś źle składa. Każ mu niech ten stukający reklamuje i zakłada nowy przy okazji sprawdzając czy na pewno wszystko inne jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 @skit tylko że ten wymieniony przegub nie wytrzymał bez stukania 150 km.. a nie kilku TYŚ, ten który mechanik założył wczoraj też już stuka.. :/ Nismo był na szarpakach, zero luzów, tylne tuleje wahacza wymienione, zbieżność też wporządku. kiedyś miałem opony które biły i efekt taki był ale nie piszesz żeby coś budziło Twoje podejrzenia w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemovsky Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 kiedyś miałem opony które biły i efekt taki był ale nie piszesz żeby coś budziło Twoje podejrzenia w tym temacie na zimówkach stukało, zmieniłem na letnie i też stukało, sądze że to nie wina opon, bo zimówki mają 5 miesiecy a na letnich przejechałem 6tyś km i wszystko było ok.. z tego co czytałem na forach możliwa jest jeszcze opcja zrypanego łożyska amortyzatora, ale sam już nie wiem, nic mi nie klepie przy kielichu tylko autentycznie jak przegub, to ma charakterystyczny dźwięk.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.