Skwaromir Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witam Ostatnio Micra zrobiła mi żart i zaczęła parskać nie wchodzić na obroty i szarpać. A potem źle odpalać. Oraz zauważyłem, że wentylator od chłodnicy kręci się non stop. Poczytałem trochę i obstawiłem przepustnicę. Potem podłączyłem laptop i wyskoczyły błędy maf-a clt i obwodu wentylatora. Czujnik faktycznie fiksował więc go wymieniłem i odczyty się poprawiły, jednak błąd został. Po wymianie przepustnicy poprawy brak. Dziś pożyczyłem drugą micrę i zacząłem sprawdzać. Okazało się, że Maf-y są sprawne. Po wielu kombinacjach postanowiłem podmienić komputer (durny pomysł) micra odpaliła i poza słabymi wolnymi obrotami nie parskała. Potem zamieniłem z powrotem i na moim było dalej źle. Włożyłem do drugiego auto jego komputer i po odpaleniu zaraz zgasło, po chwili wymyśliłem, że odcina wtryski. I teraz nie mam już pomysłu o co chodzi mojemu autku i czy od takiej zamiany może immo się uaktywnić (druga micra miała usuwane immo) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 napisz składniej co i jak robiłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skwaromir Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2016 Kurczę myślałem, że dobrze opisałem...Wyrzuciło mi błędy w ecutalk:Code 12,13,2.W swojej micrze zmieniłem po koleji:-Czujnik Temp. do Ecu. (odczyty się poprawiły)został błąd 13-Drugą przepustnice (sprawną) bez zmian dalej nie wchodził na obroty i został błąd 12-Sonde (miałem z audi pod ręką) (odczyty też się poprawiły),-Ecu bez immo (z drugiej micry) odpaliła błąd Maf znikną został błąd clt i przegrzania układu.Po założeniu Ecu bez immo do drugiej micry odpaliła na chwilę i zgasłą, nie otwiera wtryskiwaczy. Byłem usunąć nats z drugiej micry.Teraz widać, że wtryski się otwierają, ale tak jakby nie podawała paliwa.Błędów nie widać. Dodatkowo moja nie chce jeszcze odpalić.U mnie sytuacja wygląda podobnie... Witam Problem rozwiązany, mikuś trafił na złom . A na poważnie to sporo się nauczyłem. Przyczyną było przetarcie wiązki przez osłonę przeguby wewnętrznego. Poprawiłem połączenia, sprawdziłem jeszcze kilka rzeczy i działa. Dodatkowo kupiłem, kilka narzędzi i sam usunąłem immo. Micra na chwilę obecną jeździ na komputerze z 1.3. Taki mi się trafił za 20 zł. Generalnie jak bym znalazł problem wcześniej,(maiłem zasypany kanał, bo stawiałem podnośnik) obyło by się bez nadprogramowych kosztów. Jednak nie poszerzył bym wiedzy i nie kupił narzędzi. Ogólnie jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.