szumacherek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Witam Jadąc nagle X stracił moc. Ja mu w gaz a on powoli się rozpędza. Silnik pracuje normalnie lecz tak jakby turbina nie pracowała. Podłączyłem Torque i pokazuje mi P0101 - układ napędowy Mass or Volume Air Flow Circuit Range / Performance Problem. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się kiedyś z takim przypadkiem. Jeżeli tak to jak został on rozwiązany. Mam nadzieję, że to nie turbina jest przyczyną. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Teoretycznie to problem z przepływką ale w przypadku Nissana wcale to nie jest takie pewne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Takie info z dalekich stron i nie przeze mnie tłumaczone. ......Najprostszą rzeczą do zrobienia jest, aby zresetować kod i sprawdzić, czy to wraca. Następnie należy uruchomić z najtańszych, najprostszych procedur naprawczych: Kontrola pod następującymi warunkami: Nieprawidłowo podłączone wiązki przewodów - Sprawdzić wiązkę czujnika MAF w celu sprawdzenia, czy nie jest on poprowadzony zbyt blisko następujących elementów: - wtórnej przewody zapłonowe lub cewki - Wszelkie Elektromagnesy - Wszelkie przekaźniki - Wszelkie silnikiniska minimalna stawka powietrza przez otwór czujnika mogą powodować tego kodu DTC na biegu jałowym lub podczas hamowania. Sprawdzić, czy nie występują wycieki próżniowych dalszych czujnika MAF. Szerokie otwarcie przepustnicy (WOT) przyspieszenie od przystanku powinny powodować czujnik MAF g / s na wyświetlaczu urządzenia skanującego gwałtownie wzrosnąć. Wzrost ten powinien wynosić od 6-12 g / s na biegu jałowym do 230 g / s lub więcej w czasie przejścia 1-2.Jeżeli wzrost nie jest obserwowane, sprawdzić ograniczenia w systemie indukcyjnym lub układu wydechowego. Ciśnienie atmosferyczne (barometru), które stosuje się w celu obliczenia przewidywanej wartości MAF jest początkowo w oparciu o czujnik MAP w kluczyka. Kiedy silnik pracuje wartość czujnika MAP jest stale aktualizowany w pobliżu WOT. Przekrzywiony czujnika MAP spowoduje, że wyliczona wartość MAF być niedokładne. Wartość wyświetlana na wyświetlaczu czujnika MAP zmienia się wraz z wysokością. Przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku, 103 kPa to wartość przybliżona w pobliżu poziomu morza. Wartość ta będzie się zmniejszać o około 3 kPa na każde 305 metrów (1000 stóp) wysokości. Wysoka odporność na obwodzie masowym czujnika MAP może być przyczyną tego kodu DTC. Każda utrata podciśnienia do czujnika MAP może być przyczyną tego kodu DTC zestaw. Jeśli podejrzewasz, że warunek ten może być związany z akcesoriów na rynku wtórnym, patrz Sprawdzanie aftermarket akcesoria w Wiring Systems. Nieprawidłowo podłączone wiązki przewodów - Sprawdzić wiązkę z MAF sensora w celu sprawdzenia, czy nie jest on poprowadzony zbyt blisko następujących elementów:- Wtórne zapłonowe przewody i cewki- Wszelkie elektromagnesyNiska minimalna stawka powietrza przez otwór czujnika może być przyczyną tego kodu DTC na biegu jałowym lub podczas hamowania. Sprawdzić, czy nie występują wycieki próżniowych dół odMAF sensora .Szerokie otwarcie przepustnicy (WOT) przyspieszenie od przystanku powinno spowodować czujnika MAF g / s na wyświetlaczu urządzenia skanującego gwałtownie wzrosnąć. Wzrost ten powinien wynosić od 6-12 g / s na biegu jałowym do 230 g / s lub więcej w czasie przejścia 1-2. Jeśli wzrost nie jest przestrzegana, sprawdzić pod kątem ograniczenia w układzie dolotowym lub wylotowymsystemu .Ciśnienie barometryczne (BARO), który jest stosowany w celu obliczenia wartości MAF przewidywany jest początkowo w oparciu o MAP sensor w kluczowych ON.Gdy silnik jest uruchomiony czujnika MAP wartość jest stale aktualizowany w pobliżu WOT.Przekrzywiony MAP sensor spowoduje, że wyliczona wartość MAF być niedokładne. Wartość wyświetlana dla MAP sensora wyświetlacza zmienia się wraz z wysokością. Przy włączonym zapłonie i wyłączonym silniku, 103 kPa to wartość przybliżona w pobliżu poziomu morza. Wartość ta będzie się zmniejszać o około 3 kPa na każde 305 metrów (1000 stóp) wysokości.Wysoką odporność na obwodzie masowym z MAP sensora może być przyczyną tego kodu DTC.Każda utrata próżni do MAP sensora może być przyczyną tego kodu DTC.Jeśli podejrzewasz, że warunek ten może być związany z akcesoriów na rynku wtórnym, patrz Sprawdzanie Aftermarket Akcesoria w Wiring Systems ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumacherek Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 witam Piotrek3 to była przepływka wyczyszczona i moc wróciła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Piotrkowi zatem należy się plusik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumacherek Opublikowano 7 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Piotrkowi zatem należy się plusik plusik dodany :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.