Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350Z by Sp1N


Sp1N
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

post-93456-0-42249000-1461920170_thumb.jpg post-93456-0-08394100-1461920203_thumb.jpg post-93456-0-93432600-1461920209_thumb.jpg post-93456-0-02633100-1461964286_thumb.jpg

 

Marka: Nissan
Model: 350Z
Silnik: VQ35DE RevUp
Rocznik: 2006

Wersja: EU Premium PACK

Przebieg: 87 kkm i rośnie :)

 

Auto sprowadzone ze Szwajcarii w styczniu 2016, zarejestrowane w lutym.

Aktualny stan auta: 100% seria

Plany na przyszłość:

   1. konserwacja podwozia

   2. konserwacja skórzanych foteli

   3. odnowienie felg

   4. ceramiczne utwardzanie lakieru

   5. bodykit NISMO + RAYSy

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------GALERIA------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

NIGHT POWER [17 marca 2016]

post-93456-0-23155200-1461961236_thumb.jpg post-93456-0-19312300-1461961154_thumb.jpg post-93456-0-46474600-1461961377_thumb.jpg post-93456-0-51028200-1461961452_thumb.jpg post-93456-0-88883200-1461961523_thumb.jpg

 

MISS WENUS [20 marca 2016]

post-93456-0-59153400-1461920768_thumb.jpg post-93456-0-42417400-1461920776_thumb.jpg post-93456-0-75048800-1461920791_thumb.jpg post-93456-0-25001400-1461920909_thumb.jpg post-93456-0-18045200-1461920917_thumb.jpg

 

post-93456-0-95367600-1461921024_thumb.jpg post-93456-0-36511400-1461921030_thumb.jpg post-93456-0-17650400-1461921035_thumb.jpg post-93456-0-83040800-1461921039_thumb.jpg post-93456-0-71999000-1461921047_thumb.jpg post-93456-0-18909800-1461921053_thumb.jpg post-93456-0-24966000-1461921057_thumb.jpg post-93456-0-45252700-1461921063_thumb.jpg

 

post-93456-0-01109900-1461962338_thumb.jpg post-93456-0-84932000-1461962431_thumb.jpg post-93456-0-73141900-1461962521_thumb.jpg post-93456-0-09731400-1461962607_thumb.jpg post-93456-0-09933200-1461963145_thumb.jpg post-93456-0-82697300-1461964778_thumb.jpg post-93456-0-99529400-1461962789_thumb.jpg post-93456-0-18851300-1461963286_thumb.jpg

 

350Z made in Olsztyn [29 marca 2016]

post-93456-0-09068700-1461921396_thumb.jpg

Edytowane przez Sp1N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 kwietnia 2016 przeprowadzony został przegląd sezonowy, który objął:
- sprawdzenie stanu zawieszenia + układu hamulcowego
- czyszczenie przepustnicy
- sprawdzenie stanu świec zapłonowych
- regulacja hamulca ręcznego
- naprawa czujnika pozycji pedału sprzęgła
- wymiana filtrów, olejów i płynów ekspolatacyjnych
- serwis i odgrzybianie klimatyzacji

- diagnostyka komputerowa

Zdecydowałem się na gamę produktów Penrite. Zamówienie zostało złożone w sklepie www.czarnepaliwo.pl

Olej silnikowy:
- najpierw na przepłukanie został wlany Shell Helix Ultra ECT C3 5w30
- po 50km silnik został przepłukany płukanką Penrite, a następnie zalany Penrite 10 Tenths Premium 0w40 + Archoil AR9200 100ml

Ojel do skrzyni:
- Penrite Pro Gear 75w85

Olej do dyfra:
- Penrite Pro Gear 75w90

Płyn do układu wspomagania:
- Penrite Power Steering Fluid

Płyn chłodniczy:
- Penrite 8 YEAR czerwony

Płyn hamulcowy + wysprzęglik
- Penrite 10 Tenths Racing Brake Fluid

Filtr powietrza + filtr oleju:
- Knecht

Zamówione gumy:
Przód - Michelin Pilot Super Sport 225/45ZR18
Tył - Michelin Pilot Sport 4 245/45ZR18

Edytowane przez Sp1N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie testowałem tych olei ale mogą być fajne.

Jednak do silnika zdecydowanie za rzadki wziąłeś no chyba że autem będziesz jeździć mało dynamicznie, w innym przypadku zdecydowanie lepiej 5w50.

Silnik DE/REV Up ma znacznie mniej wydajną pompę oleju od HR/370Z i tym samym utrzymuje niższe ciśnienie w tym drugim przypadku jedynie odważył bym się zalać takiej "tłustej wody"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc to Ty ją wyrwałeś... Gratuluję sztuki i refleksu. Zastanawiałem się czy po nią nie jechać, ale zniknęła tak szybko, że nie było szans.

Zestawienie srebrnego z czarnym naprawdę robi robotę :dribble:

Bezawaryjności życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podłączam się do opinii dot. zestawienia kolorów, ja ciągle biję się z myślami, czy okleić czy przemalować swoją srebrną lalę, ale patrząc na Twoją i kolegi matbera, zostane przy srebrnym i zapodam czarne dodatki, szczególnie podoba mi się ten czarny środek  zderzaka przedniego.

 

Ładna sztuka, gratuluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc to Ty ją wyrwałeś... Gratuluję sztuki i refleksu. Zastanawiałem się czy po nią nie jechać, ale zniknęła tak szybko, że nie było szans.

Zestawienie srebrnego z czarnym naprawdę robi robotę :dribble:

Bezawaryjności życzę.

Jak się potem okazało - byłem pierwszą osobą, która zadzwoniła. Po krótkiej rozmowie od razu umówiłem się na oględziny :).

 

Natomiast do Ciebie powędrowała znajoma Zetka z moich okolic. Gościła przynajmniej raz na Night Power. Mocna sztuka HR. Sam jestem ciekawy ile wykręci u Kuby na rolkach. Również bezawaryjności!

 

Nie testowałem tych olei ale mogą być fajne.

Jednak do silnika zdecydowanie za rzadki wziąłeś no chyba że autem będziesz jeździć mało dynamicznie, w innym przypadku zdecydowanie lepiej 5w50.

Silnik DE/REV Up ma znacznie mniej wydajną pompę oleju od HR/370Z i tym samym utrzymuje niższe ciśnienie w tym drugim przypadku jedynie odważył bym się zalać takiej "tłustej wody"

Wiem, że do tej pory silnik był zalany 5w30. Przed wymianą zrobiłem nim 1kkm. Chodził równo, trzymał 2 bary na wolnych i nie zostawiał syfu pod korkiem. Po zalaniu Shella 5w30 na przepłukanie zmienił się dźwięk silnika na bardziej 'suchy'. Wskaźnik ciśnienia oleju pokazywał nieco powyżej bara na wolnych. Początkowo miałem zamiar pojeździć na nim dłużej, ale zrobiłem płukanie i zalany został docelowy olej. Na Penrite gaśnie szybciej i spokojniej. Dźwięk mniej suchy, ale nie mruczy dokładnie tak jak na początku.

 

Wskaźnik na wolnych na rozgrzanym silniku:

post-93456-0-72330700-1462359004_thumb.jpg

Na moje oko to jest ok. 1,5 bara. Na My350z.com czytałem, że tuż po wymianie może pokazywać nawet 15-20 psi. Potem olej gęstnieje i ciśnienie się stabilizuje. Poganiam trochę to dam znać.

No podłączam się do opinii dot. zestawienia kolorów, ja ciągle biję się z myślami, czy okleić czy przemalować swoją srebrną lalę, ale patrząc na Twoją i kolegi matbera, zostane przy srebrnym i zapodam czarne dodatki, szczególnie podoba mi się ten czarny środek zderzaka przedniego.

 

Ładna sztuka, gratuluje.

Szukałem czarnej, a trafiła się srebrna z czarnym. Też cieszy oko :).

 

Z modów stylistycznych ma:

- czarne felgi

- czarny grill

- czarną lotkę/spoiler

- czarne znaczki Z przód/tył

- przyciemniane szyby boczne (przednie mniej, tylne bardziej) i tylną

- przyciemniane tylne lampy

- czarne nakładki na odblaski w przednim zderzaku

Edytowane przez Sp1N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie to jest z 45-50 a później schodzi na 30-35. Patrz dobrze bo Dawid od takiego ciśnienia skończył na remoncie silnika. To naprawdę za male ciśnienie.

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie U mnie mnie na liqui moly 10w60 na zagrzanym silniku trzyma 30-35. Pozatym Coobcio stwierdził, że troszkę rzadki ten olej wybrałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciśnienie co najmniej niepokojące, powinno być minimum 3 bary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie niecałe 30psi = 2 bary, a więc dokładnie tyle ile podaje producent. Mowa oczywiście o wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. 3 bary to z kolei za dużo. Chyba, że ten olej tak ma. Wcześniej olej wymieniany był w ASO Nissan, gdzie najprawdopodobniej lany był 5w30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal ten gowniany olej, zalej Mobilem 5w50 i zobacz jakie wtedy będzie ciśnienie. Szkoda silnika. A serwisy to w większości sa gówno warte. Najlepszy serwis to w Warszawie na Gorczewskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie full rozgrzany po strojeniu u Coobcia to 30psi - Mobil 5w50. Masz za małe to ciśnienie...sztuka ładna, lex pomarańczowy też ładny, miałem okazje widzieć w niedziele we Wilczych Laskach, ładnie pogania, nie było jednak okazji wystartować razem. Powodzenia w modach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal ten gowniany olej, zalej Mobilem 5w50 i zobacz jakie wtedy będzie ciśnienie. Szkoda silnika. A serwisy to w większości sa gówno warte. Najlepszy serwis to w Warszawie na Gorczewskiej.

 

Poprzedni właściciel serwisował w ASO Nissan, dlatego zakładam, że lany był 5w30. Po zakupie trzymał 30 psi tak jak powinien.

 

Rzecz w tym, że 5w50 od Mobila ma gorsze parametry od tego 0w40. Jedynie przy bardzo wysokich temperaturach będzie miał lepszą lepkość. Tak to przynajmniej wygląda na papierze. Dodatkowo zalałem modyfikatory tarcza. 100ml tego specyfiku kosztowało mnie tyle co 5l tego Mobila... W tej sytuacji profilaktyczne zlewanie to zbyt drogi interes. Martwi mnie myśl, że to może nie być kwestia oleju. Zresztą już zlałem Schell'a 5w30 po przejechaniu 50 km, na którym było podobnie.

 

Na My350z.com piszą, że po wymianie oleju to normalne. Jeździ ktoś na 5w30?

 

A może przyczyna leży gdzie indziej?

 

Kubę odwiedzę jak tylko zawitam do Warszawy. Wymianą oleju nie chciałem mu już zawracać d*py bo wiem, że jest za***any gruzem.

Edytowane przez Sp1N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas chyba większość jeździ i upala na mobilu i nikt nie narzeka. Zresztą Kuba sam poleca ten olej.

Lepiej do wymienić i być stratny 100 zl niż 7-8 tys za remont silnika.

Pytanie jeszcze - ile go wlałeś? Ja zawsze daje cale 5L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas chyba większość jeździ i upala na mobilu i nikt nie narzeka. Zresztą Kuba sam poleca ten olej.

Lepiej do wymienić i być stratny 100 zl niż 7-8 tys za remont silnika.

Pytanie jeszcze - ile go wlałeś? Ja zawsze daje cale 5L

Nie mam nic do Mobila, po prostu wydaje mi się, że na tym też powinno być ok... Wlałem jakieś 4,8l. Z ciekawostek dodam jeszcze, że świeżo po zalaniu wskazywało 30psi. Dopiero po przejechaniu kilku km stojąc na czerwonym zauważyłem, że spadło do 20-25. Przy normalnej jeździe mam 60psi, przy przyspieszaniu 80-100.

Edytowane przez Sp1N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okleić czy przemalować swoją srebrną lalę

nie oklejaj to już zaczyna wiochą pachnąć , trendy się zmieniają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Efekt wczorajszej pracy :icecream:

 

post-93456-0-74631100-1496004465_thumb.jpg

 

Korzystając z pięknej pogody zabrałem dziś Zetkę na dłuższą podróż i stalo się - pękło 90kkm :whistle:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oklejaj to już zaczyna wiochą pachnąć , trendy się zmieniają

nie wiem co w tym wiejskiego, to zmiana koloru taka sama jak lakierowanie, tylko że folie ściągniesz. Chyba że mowa o tych co nie potrafią oklejać i widać z kilku metrów spieprzoną robotę albo kupują najtańszą folię. 

Edytowane przez Asesino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...