Sp1N Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Marka: NissanModel: 350ZSilnik: VQ35DE RevUpRocznik: 2006 Wersja: EU Premium PACK Przebieg: 87 kkm i rośnie Auto sprowadzone ze Szwajcarii w styczniu 2016, zarejestrowane w lutym.Aktualny stan auta: 100% seriaPlany na przyszłość: 1. konserwacja podwozia 2. konserwacja skórzanych foteli 3. odnowienie felg 4. ceramiczne utwardzanie lakieru 5. bodykit NISMO + RAYSy ------------------------------------------------------------------------------------------------------GALERIA------------------------------------------------------------------------------------------------------ NIGHT POWER [17 marca 2016] MISS WENUS [20 marca 2016] 350Z made in Olsztyn [29 marca 2016] Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez Sp1N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Ladna sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) 12 kwietnia 2016 przeprowadzony został przegląd sezonowy, który objął:- sprawdzenie stanu zawieszenia + układu hamulcowego- czyszczenie przepustnicy- sprawdzenie stanu świec zapłonowych- regulacja hamulca ręcznego- naprawa czujnika pozycji pedału sprzęgła- wymiana filtrów, olejów i płynów ekspolatacyjnych- serwis i odgrzybianie klimatyzacji - diagnostyka komputerowaZdecydowałem się na gamę produktów Penrite. Zamówienie zostało złożone w sklepie www.czarnepaliwo.plOlej silnikowy:- najpierw na przepłukanie został wlany Shell Helix Ultra ECT C3 5w30- po 50km silnik został przepłukany płukanką Penrite, a następnie zalany Penrite 10 Tenths Premium 0w40 + Archoil AR9200 100mlOjel do skrzyni:- Penrite Pro Gear 75w85Olej do dyfra:- Penrite Pro Gear 75w90Płyn do układu wspomagania:- Penrite Power Steering FluidPłyn chłodniczy:- Penrite 8 YEAR czerwonyPłyn hamulcowy + wysprzęglik- Penrite 10 Tenths Racing Brake FluidFiltr powietrza + filtr oleju:- KnechtZamówione gumy:Przód - Michelin Pilot Super Sport 225/45ZR18Tył - Michelin Pilot Sport 4 245/45ZR18 Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez Sp1N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Nie testowałem tych olei ale mogą być fajne. Jednak do silnika zdecydowanie za rzadki wziąłeś no chyba że autem będziesz jeździć mało dynamicznie, w innym przypadku zdecydowanie lepiej 5w50. Silnik DE/REV Up ma znacznie mniej wydajną pompę oleju od HR/370Z i tym samym utrzymuje niższe ciśnienie w tym drugim przypadku jedynie odważył bym się zalać takiej "tłustej wody" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtek Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Więc to Ty ją wyrwałeś... Gratuluję sztuki i refleksu. Zastanawiałem się czy po nią nie jechać, ale zniknęła tak szybko, że nie było szans. Zestawienie srebrnego z czarnym naprawdę robi robotę Bezawaryjności życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 No podłączam się do opinii dot. zestawienia kolorów, ja ciągle biję się z myślami, czy okleić czy przemalować swoją srebrną lalę, ale patrząc na Twoją i kolegi matbera, zostane przy srebrnym i zapodam czarne dodatki, szczególnie podoba mi się ten czarny środek zderzaka przedniego. Ładna sztuka, gratuluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Więc to Ty ją wyrwałeś... Gratuluję sztuki i refleksu. Zastanawiałem się czy po nią nie jechać, ale zniknęła tak szybko, że nie było szans. Zestawienie srebrnego z czarnym naprawdę robi robotę Bezawaryjności życzę. Jak się potem okazało - byłem pierwszą osobą, która zadzwoniła. Po krótkiej rozmowie od razu umówiłem się na oględziny . Natomiast do Ciebie powędrowała znajoma Zetka z moich okolic. Gościła przynajmniej raz na Night Power. Mocna sztuka HR. Sam jestem ciekawy ile wykręci u Kuby na rolkach. Również bezawaryjności! Nie testowałem tych olei ale mogą być fajne. Jednak do silnika zdecydowanie za rzadki wziąłeś no chyba że autem będziesz jeździć mało dynamicznie, w innym przypadku zdecydowanie lepiej 5w50. Silnik DE/REV Up ma znacznie mniej wydajną pompę oleju od HR/370Z i tym samym utrzymuje niższe ciśnienie w tym drugim przypadku jedynie odważył bym się zalać takiej "tłustej wody" Wiem, że do tej pory silnik był zalany 5w30. Przed wymianą zrobiłem nim 1kkm. Chodził równo, trzymał 2 bary na wolnych i nie zostawiał syfu pod korkiem. Po zalaniu Shella 5w30 na przepłukanie zmienił się dźwięk silnika na bardziej 'suchy'. Wskaźnik ciśnienia oleju pokazywał nieco powyżej bara na wolnych. Początkowo miałem zamiar pojeździć na nim dłużej, ale zrobiłem płukanie i zalany został docelowy olej. Na Penrite gaśnie szybciej i spokojniej. Dźwięk mniej suchy, ale nie mruczy dokładnie tak jak na początku. Wskaźnik na wolnych na rozgrzanym silniku: Na moje oko to jest ok. 1,5 bara. Na My350z.com czytałem, że tuż po wymianie może pokazywać nawet 15-20 psi. Potem olej gęstnieje i ciśnienie się stabilizuje. Poganiam trochę to dam znać. No podłączam się do opinii dot. zestawienia kolorów, ja ciągle biję się z myślami, czy okleić czy przemalować swoją srebrną lalę, ale patrząc na Twoją i kolegi matbera, zostane przy srebrnym i zapodam czarne dodatki, szczególnie podoba mi się ten czarny środek zderzaka przedniego. Ładna sztuka, gratuluje. Szukałem czarnej, a trafiła się srebrna z czarnym. Też cieszy oko . Z modów stylistycznych ma: - czarne felgi - czarny grill - czarną lotkę/spoiler - czarne znaczki Z przód/tył - przyciemniane szyby boczne (przednie mniej, tylne bardziej) i tylną - przyciemniane tylne lampy - czarne nakładki na odblaski w przednim zderzaku Edytowane 4 Maja 2016 przez Sp1N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtek Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Jeszcze czarne klamki i lusterka i będzie miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) U mnie po wymianie to jest z 45-50 a później schodzi na 30-35. Patrz dobrze bo Dawid od takiego ciśnienia skończył na remoncie silnika. To naprawdę za male ciśnienie. Edytowane 4 Maja 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Dokładnie U mnie mnie na liqui moly 10w60 na zagrzanym silniku trzyma 30-35. Pozatym Coobcio stwierdził, że troszkę rzadki ten olej wybrałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 No ciśnienie co najmniej niepokojące, powinno być minimum 3 bary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 A przy zakupie jakie miał ciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Po zakupie niecałe 30psi = 2 bary, a więc dokładnie tyle ile podaje producent. Mowa oczywiście o wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. 3 bary to z kolei za dużo. Chyba, że ten olej tak ma. Wcześniej olej wymieniany był w ASO Nissan, gdzie najprawdopodobniej lany był 5w30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Wywal ten gowniany olej, zalej Mobilem 5w50 i zobacz jakie wtedy będzie ciśnienie. Szkoda silnika. A serwisy to w większości sa gówno warte. Najlepszy serwis to w Warszawie na Gorczewskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 U mnie full rozgrzany po strojeniu u Coobcia to 30psi - Mobil 5w50. Masz za małe to ciśnienie...sztuka ładna, lex pomarańczowy też ładny, miałem okazje widzieć w niedziele we Wilczych Laskach, ładnie pogania, nie było jednak okazji wystartować razem. Powodzenia w modach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Wywal ten gowniany olej, zalej Mobilem 5w50 i zobacz jakie wtedy będzie ciśnienie. Szkoda silnika. A serwisy to w większości sa gówno warte. Najlepszy serwis to w Warszawie na Gorczewskiej. Poprzedni właściciel serwisował w ASO Nissan, dlatego zakładam, że lany był 5w30. Po zakupie trzymał 30 psi tak jak powinien. Rzecz w tym, że 5w50 od Mobila ma gorsze parametry od tego 0w40. Jedynie przy bardzo wysokich temperaturach będzie miał lepszą lepkość. Tak to przynajmniej wygląda na papierze. Dodatkowo zalałem modyfikatory tarcza. 100ml tego specyfiku kosztowało mnie tyle co 5l tego Mobila... W tej sytuacji profilaktyczne zlewanie to zbyt drogi interes. Martwi mnie myśl, że to może nie być kwestia oleju. Zresztą już zlałem Schell'a 5w30 po przejechaniu 50 km, na którym było podobnie. Na My350z.com piszą, że po wymianie oleju to normalne. Jeździ ktoś na 5w30? A może przyczyna leży gdzie indziej? Kubę odwiedzę jak tylko zawitam do Warszawy. Wymianą oleju nie chciałem mu już zawracać d*py bo wiem, że jest za***any gruzem. Edytowane 4 Maja 2016 przez Sp1N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 U nas chyba większość jeździ i upala na mobilu i nikt nie narzeka. Zresztą Kuba sam poleca ten olej. Lepiej do wymienić i być stratny 100 zl niż 7-8 tys za remont silnika. Pytanie jeszcze - ile go wlałeś? Ja zawsze daje cale 5L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) U nas chyba większość jeździ i upala na mobilu i nikt nie narzeka. Zresztą Kuba sam poleca ten olej. Lepiej do wymienić i być stratny 100 zl niż 7-8 tys za remont silnika. Pytanie jeszcze - ile go wlałeś? Ja zawsze daje cale 5L Nie mam nic do Mobila, po prostu wydaje mi się, że na tym też powinno być ok... Wlałem jakieś 4,8l. Z ciekawostek dodam jeszcze, że świeżo po zalaniu wskazywało 30psi. Dopiero po przejechaniu kilku km stojąc na czerwonym zauważyłem, że spadło do 20-25. Przy normalnej jeździe mam 60psi, przy przyspieszaniu 80-100. Edytowane 4 Maja 2016 przez Sp1N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Rób jak uważasz. Edytowane 4 Maja 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 okleić czy przemalować swoją srebrną lalę nie oklejaj to już zaczyna wiochą pachnąć , trendy się zmieniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Efekt wczorajszej pracy Korzystając z pięknej pogody zabrałem dziś Zetkę na dłuższą podróż i stalo się - pękło 90kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) nie oklejaj to już zaczyna wiochą pachnąć , trendy się zmieniają nie wiem co w tym wiejskiego, to zmiana koloru taka sama jak lakierowanie, tylko że folie ściągniesz. Chyba że mowa o tych co nie potrafią oklejać i widać z kilku metrów spieprzoną robotę albo kupują najtańszą folię. Edytowane 29 Maja 2017 przez Asesino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Wieczorną porą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.