NOmaro Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Witam. Dzis zagrzalem olej ww skrzyni tak ze auto prawie przestalo jezdzic. 3 proby podjechania pod gore w piachu jak na pustyni i olej sie niemal zagotowal. Czy normalne ze tak szybko zlapal temp. Poziom ok, hlodnica ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMikee Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Masz terrano 1 czy 2? Diesel czy bezyna Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 a olej kedy zmieniany? i jaki wlany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMikee Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ja mam D21 3.0v6 w automacie i co prawda nie mam kontrolki temperatury Ale niezależnie od intensywności upalania skrzynia nie sprawia mi problemów.A od kupna jeszcze nie wymieniłem oleju choć mam to w planach. Przy wyszarpywaniu innego auta lina też nie było problemów nawet pod górkę.sprawdź czy chłodnica nie ma zaslepionych lamelek. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) TII 2.7 olej zmieniany miesiac temu, kontrolka zadna mi sie nie zaswiecila na liczniku tylko zaczal mrugac na przycisku power/hold. A auto praktycznie nie dalo rady zakrecic kolami ale jak postal chwilke, przejechlem sie po czarnym i sie ustabilizowalo. Olej dextron III valvoline Edytowane 1 Maja 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrMikee Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Wymiana dynamiczna czy statyczna? Wymieniłeś od razu filtr? Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Dynamiczna, filtr umyty bo nigdzie w pl nie bylo takiego samego filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Dexron III raczej nie jest dobrym wyborem, to coś w rodzaju ATF3. Raczej będzie ATF2 może nawet ATF - do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Manual mowi atf dx III. I w firmie samko tez mi taki polecili Edytowane 2 Maja 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) A który rocznik? FSM z 1995 roku podaje Genuine Nissan ATF czyli Dexron II/ATF2. TD27 w automacie z 1994 też miał ATF2. Z ciekawości drążę temat. Po zagotowaniu, olej do wymiany, w zasadzie po przekroczeniu 90C. Edytowane 2 Maja 2016 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Rok 97 pewnosci nie mam ale wydaje mi sie ze atf III gdzies widzialem. Wydaje mi sie ze olej przegrzal sie z powodu obciazenia poniewaz zapinalem mu 2 . Mial tak ciezko ze na szczycie gorki juz silnik stawal. Tylko dziwi mnie czemu kontrolka A/T sie nie zapalila Edytowane 2 Maja 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Biegi bez znaczenia, OD ma być tylko wyłączony. Jeśli nagle nie chciał jechać - TCM skrzyni w trybie awaryjnym. Skrzynię ciężko zagrzać - wspólna/zintegrowana chłodnica wody i oleju, całość chłodzona wisko. Sprawdzić układ chłodzenia itp., wymienić olej i zobaczyć co będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Ale jaka zintrgrowana skrzynia z silnikiem co do chlodzenia nie ma nic wspolnego, silnik ma swoja chlodnice, skrzynia swoja. nie ma zadnego wyminnika. Chlodnice oddzielne. I biegi maja znaczenie, nie po to masz tyle przelozen na lewarku i do tego przelacznik power zeby biegi nie mialy znaczenia. Edytowane 3 Maja 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Zmota - oryginał ma chłodnice zintegrowaną, podsumowanie zły olej, zła chłodnica. Biegi są po to aby ograniczyć ich zmianę, w terenie D, OD Off + zabawa switchem power/hold. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) Jednak chyba koniec skrzyni. Probowalem dzis podjechac pod niewielka gorke i d*pa, silnik buczy kolami ma ciezko przekrecic, bez reduktora wogole nie da rady zakrecic. Podejdzie manualna skrzynia? Edytowane 6 Maja 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 miałem to samo. po 3/4 podejściu pod górkę olej mi się zagotował i auto jeździło tylko na wstecznym spuściłem trochę oleju i już nigdy się to nie powtórzyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) Ale ty tez w tI v6 tez masz Jatco ? Troche tzn ile? A bagnet ile pokazywal Edytowane 6 Maja 2016 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 mam T1 3.0 V6 154KM automat nie wiem co to jest jatco na bagnecie ciężko było stwierdzić ile jest oleju może ty sprawdzasz olej na zgaszonym silniku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Jatco tj Skrzynia biegow RE4R01A. Sprawdzam na odpalonym na neutralu tak jak sie powinno. Dodam ze troche olej smierdzi spalenizna tak jak by tarczki sie przypalily, biegi tez jakos pozno zmmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 jak tarczki, to przykra sprawa u mnie po prostu było za dużo oleju a poziom sprawdzałem na ,,P" może dlatego ciężko było stwierdzić ile jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Na "p" to samo co "n" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.