Mariusz-M Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Czy ktoś z Was miał albo ma zainstalowaną tego producenta instalację w swoim samochodzie?? Interesują mnie opinie na temat takich instalacji bo mój tata chce sobie zamontować gaz i polecają mu taką instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DadanGR Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Mam u siebie. W jakim samochodzie będzie instalacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysior Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Czy ktoś z Was miał albo ma zainstalowaną tego producenta instalację w swoim samochodzie?? Interesują mnie opinie na temat takich instalacji bo mój tata chce sobie zamontować gaz i polecają mu taką instalacje. Do jakiego auta chce zamontować lpg? No i jaki silnik powiedz? Ja jeżdżę na brc już trochę czasu, silnik 2.0 i powiem Ci, że nie mam z tym problemów.. Robię często długie trasy i jazda jest komfortowa.. Co do instalacji to jest żywotna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz-M Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Nissan Micra silnik 1,6 w benzynie. Głównie jeżdżony po mieście a weekendy dłuższe trasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Tragedia , coś mi tu pachnie reklamą BRC ktoś ma w opisie micra 1,4 a pisze że silnik 1,6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brykas Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Tragedia , coś mi tu pachnie reklamą BRC ktoś ma w opisie micra 1,4 a pisze że silnik 1,6. a przeczytałeś jego pierwszy post? przecież pisze, że nie w jego aucie:) co do samej instalacji z pewnością da radę, z tym że gazownik ma być kumaty, a nie pierwszy lepszy, z BRC masz do wyboru pewnie SQ 24 (o ile jeszcze montują), SQ 32, KIT ALBA. A jak już się na coś zdecydujesz zdjęcia mile widziane.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Nie polecam .. dobre jak na gwarancji potem nikt się nie dotknie ,,bo soft płatny i części drogie ,;... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysior Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mi się wydaje, że to logiczne, że części droższe bo mniejszy popyt na nie ze względu na żywotność haha:D Instalacja kwestia gustu, ja z Brc też nie mam problemów, liczy się serwis. Natomiast co by nie zamontować to gazownik najbardziej się liczy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafni Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Użytkuję BRC (różne Sequenty) od r. 2012: - Grande Punto 1.4 8v Sequent 24 my 11 - 50kkm (zadowolony, sprzedany) - Fiat Idea 1.4 16v Sequent 24 my 11 - 20kkm (zadowolony, nadal używam - autko żony) - QQ 1.6 b 16v Sequent 32 20kkm (zadowolony, nadal używam, dojazdy do pracy i delegacje - strojone na AFRze) Potwierdzam że podstawa to dobry gazownik... Ja wszystkie instalki robię u tego samego gaziarza (nawet dostałem już parę razy rabat jako stały klient :-) i za darmoszkę strojenie Kaszki AFRem więc nie mogę narzekać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz-M Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 montaż i późniejsze przeglądy Tata będzie robił u tej samej osoby. A z tego co się orientowaliśmy to ten gościu zajmuje się tylko instalacjami BRC więc na pewno nie "zostaniemy" na lodzie jeśli chodzi o serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 montaż i późniejsze przeglądy Tata będzie robił u tej samej osoby. A z tego co się orientowaliśmy to ten gościu zajmuje się tylko instalacjami BRC więc na pewno nie "zostaniemy" na lodzie jeśli chodzi o serwis. to jakiś ciekawy gazownik skoro robi tylko jeden typ - BRC, bo inni gazownicy ( z wyłączeniem gazowników producenta) mają w ofercie do wyboru kilka różnych typów instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz-M Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 w moim odczuciu lepiej jak się skupia na jednej - dwóch firmach i jest w tej dziedzinie bardzo dobry niż zajmuje się wszystkim i zna się na tym tylko troszkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysior Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Jak 1.6 to spokojnie obsłuży wiele instalacji wiec problemu z tym nie będzie raczej. Z instalacji to kwestia gustu, z Brc to albo Sq 32 albo Kit Albę. Teraz też coraz popularniejsze stają się Zavoli, też podobno dobrze się spisują. Jak będziecie pamiętać o serwisie to spokojnie pojeździcie trochę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 o ile dobrze liczę to polskich producentów mamy 3 ech wiec czemu polecać włoskiego ? jak nasze są równie dobre i dużo tańsze ..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Kupiłem qq z instalacją brc która była założona przy przebiegu 3tys km dzisiaj ma 112tys i nic absolutnie żadnych problemów,polecam. Aczkolwiek gdybym to ja decydował to kupiłbym kme i znalazłbym kogoś kto ma ochotę tym pojęcie bo od niego zależy jak się będzie sprawować całokształt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Kupiłem qq z instalacją brc która była założona przy przebiegu 3tys km dzisiaj ma 112tys i nic absolutnie żadnych problemów,polecam. Aczkolwiek gdybym to ja decydował to kupiłbym kme i znalazłbym kogoś kto ma ochotę tym pojęcie bo od niego zależy jak się będzie sprawować całokształt. czyli ponad 100kkm ma twoje qq na lpg przejechane, a dlaczego jednak preferujesz kme skoro z brc nie było jak piszesz żadnych problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Prawda jest taka że jeśli wszystkie instalacje były by poprawnie serwisowane i zrobione dobrze to dalej moglibyśmy parkować w garażach podziemnych Warto też pamiętać o dostępni i kosztach serwisu ..i tu już BRC tak ładnie nie wygląda .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Serwis brc , co masz dokładnie na myśli bo jeśli mowa o inspekcji to koszt ok 130 zł jeśli o reduktorze to koszt ok 600zl jesli nowe oprogramowanie to nic na ten temat nie wiem ale przez ponad 100tys które to auto zrobiło nic takiego nie potzebowalo. Preferuję kme ponieważ problem z brc jest jeden : szybciej znajdziesz fachowca do kme niż brc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 BarracuDa, podam Ci przykład: Reduktor Genius Max (wytrzyma max 100kkm) - nowy najtaniej ~800PLN + wymiana. Reduktor AC do 250KM ~200PLN (wytrzyma z 60-70kkm) + wymiana, KME Twin do 350KM ~400 + wymiana (wytrzyma 80kkm+) Wtryski BRC - ~200PLN/szt (przy dobrych filtrach będą trzymać parametry do 100-120kkm)., polskie Barracudy ~70PLN/szt. (przy dobrych filtrach zrobią 90-100kkm), Sam mam BRC i można powiedzieć zęby na niej zjadłem ale rachunek ekonomiczny mówi sam za siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Jeśli to prawda to jak widać różnica jest znaczaca chociaż mi mówili że zakup nowego reduktora to koszt 600pln. W moim przypadku powinienem liczyć się z wymianą reduktora oraz wtryskow czyli koszt ok 2000pln. Nie wiem skąd te wytyczne co do maksymalnego przebiegu , ilu ludzi tyle opini mi wiele osób mówiło że reduktor wytrzyma od 100 do 200kkm to samo z wtryskami. Jak narazie u mnie wszystkie parametry są ok a przebieg na lpg to 109kkm , czas pokaże i jeśli coś szlak trafi to się odezwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2016 Reduktory Genius 1200 i 1500MB to koszt ~350PLN, cegła (Max) jest wyjątkowo droga. To co wyżej napisałem to nie są wytyczne co do przebiegu tylko realne wartości z życia wzięte. Często reduktory BRC puszczają gaz podciśnieniem, jeszcze częściej znacznie spada ciśnienie gazu pod obciążeniem. Co do wtryskiwaczy to raczej żaden (nawet legendarne Keihiny) nie trzyma parametrów fabrycznych po 100kkm, Ty możesz tego nie odczuwać ale Twój silnik na pewno (sonda lambda bada wypadkową mieszanki z 4 cylindrów, więc jak jeden z nich dawkuje za mało paliwa, jeden za dużo a 2 dobrze to wypadkowa też jest ok a zawór na tym ubogo dawkowanym cylindrze może się wypalić). Jedyny sposób to zweryfikowanie dawkowania wtryskiwaczy na odpowiedniej maszynie ale to koszt nie mały i bardziej opłaca się zamienić je na polskie Barracudy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Ale jaki jest sens zakładać ten droższy reduktor ? Co do wtryskow to rozumiem, że moje nie trzymają parametrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Taki, że nie każde auto ma marne 140KM jak moje czy Twoje. Ostatnio zmieniałem znajomemu cegłę w S320 i spokojnie ACR01 250 to obrobił (a jest 4 razy tańszy od Geniusa). Nie wiem czy u Ciebie wtryski nie trzymają parametrów, ja swoje BRC wywaliłem po ok 120kkm zmieniając na Barracudy dzięki czemu zauważyłem znaczną poprawę kultury pracy i mniejsze spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarracuDa Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Ale mówimy o tych marnych 140km więc nie widzę potrzeby mówienia o reduktorze za 800pln. Dzisiaj na zegarze przekroczyłem 113kkm tzn dokładnie 110kkm na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 A temat to jak się kutwa nazywa? Opinie o instalacjach BRCWięc piszemy ogólnie a nie o Twoim silniku!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.