grand10 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Witam wszystkich! Nie tak dawno zrealizowalem razem z tata marzenie o lekkiej modyfikacji Patrola. Jest naprawdę pięknie, jak ze snów mimo przeróbek nadal mam kilka problemów a konkretniej 4.;D 1.Mimo zmiany opon i felg (poprzednie fabryczne stalowki z standard oponami) występuje drganie kierownicy między 80-90 km/h. 2. Piszczenie w tylnych oponach ( ustępuje jak się delikatnie hamulec naciśnie) denerwuje mnie to tak że aż białej gorączki dostaje i nie mogę Zlokalizować co to, aż się dziewczyna że mnie śmieje. 3. Obcieranie, tarcie o siebie jakiś elementów plastikowych tylnych drzwi (któryś) - Rozebralem wszystkie plastiki, natluscilem spasowalem idealnie na zaczepach a tu dalej takie tarcie że w terenie aż krew Zalewa od tego dźwięku.. 4. Coś co zauważyłem dopiero po odebraniu auta na nowych i przejechaniu 400 km - przy 70km/h i w zwyż Przy zmianie biegu i wciśnięciu sprzęgła słychać jakby buczenie /tarcie gdzieś z okolic spod auta -wyraźnie słychać w środku. Czy ktoś mógłby na kierować na RZECZY na które zwrócić uwagę? Z góry dziękuję i pozdrawiam, wrzucam też zdjęcia swojego Patrola;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 1. Sprawdź końcówki drążków kierowniczych na obu drążkach, sprawdź tuleje w zawieszeniu (zwłaszcza na Panhardach), sprawdź czy koła są wyważone lub czy nie ma "buły" na którejś oponie, amortyzator skrętu zostaw sobie na koniec 2. Piszczenie w tylnej osi może się pojawiać np. jeśli masz klocki hamulcowe z czujnikiem zużycia, mają takie blaszki, które po zużyciu klocka informują właściciela, że chcą już iść do nieba dla klocków 3. Nie wiem, masz auto które ma prawie 20 lat 4. Sprawdź krzyżaki na wałach napędowych, jeśli robiłeś lift zawieszenia i nie obniżyłeś skrzyni biegów, to raczej stąd te dźwięki Pytanko, kto tak spier.....ł montaż przedniego zderzaka, skąd się wzięła ta szpara między zderzakiem a karoserią, wygląda jakbyś miał z przodu body lift i nie uwzględnił tego przy kupnie zderzaka, tył leży mniej więcej dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 SNAKE 4X4 Dziękuję jak zawsze ratujesz mnie w potrzebie a zderzak celowo tak ustawiony ale dlaczego opowiem kiedy indziej Drogi koszt usunięcia tych usterek może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Mogę poradzić tylko odnośnie pierwszej usterki. Bicie jest skutkiem niewyważenia kół. Problem polega na tym, że zwykłe wyważarki ze stożkiem nie nadają się do wyważenia tak dużych kół. Trzeba szukać wyważarki ze specjalną przystawką ( flanszą ), do której przykręca się felgi śrubami podczas wyważania. Też miałem ten problem ale namówiłem właściciela zakładu, z którego usług korzystam, do kupna tych przystawek i problem zniknął. Niestety zanim kupił te przystawki to wybiło mi końcówki przedniego drążka i też trzeba było wymienić. Pozdrawiam i życzę radości z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Drogi koszt usunięcia tych usterek może być? Nie mam bladego pojęcia jakie będą koszty, to co napisałem to tylko moje przypuszczenia, ktoś musi postawić diagnozę i wtedy będziesz wiedział co trzeba wymienić, naprawić, żeby było dobrze. Jak coś się dowiesz to pisz będziemy radzić Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.