Daniel18 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Od dłuższego czasu walczę z dwoma problemami: 1. Auto klekocze na biegu jałowym. Raz dość głośno, raz prawie wcale. Ponadto trochę nim rzuca (także podczas gaszenia) - domyślam się, to kwestia dogorywającej dwumasy, ale czy kultura pracy silnika powinna się pogorszyć aż tak? Niedawno wymieniłem świecie żarowe. 2. Podczas jazdy często słychać metaliczne piski. Wymieniłem pasek alternatora, bo to podobno typowy objaw. Nie pomogło. Z czasem jest chyba nawet gorzej. W szczególności, kiedy temperatura jest niska.Piski pojawiają się szczególnie chętnie po jeździe z wyższą prędkością lub mocniejszym dodaniu gazu. Po zgaszeniu silnika na chwilę ustają. Rozrząd wymieniony w zeszłym roku. 2005r, przebieg ok. 180 tys. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Ja bym nie celowal w dwumase tylko zawieszenie silnika. Któraś poduszka pewnie poszła Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Kolo pasowe wału korbowego ( tez dwumasowe połączone guma która się zużyla i środkowe kółko lata jak żyd po pustym sklepie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.