tabsik Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Witam. Moja almerka N16 1.8 benzynka 114km ma taki problem: mianowicie przy odpalaniu po przekręceniu stacyjki rozrusznik tak jakby nie miał siły przekręcić, zrobi część obrotu zatrzyma się i po chwili kręci normalnie i autko zapala bez problemu. NIe dzieje się tak za każdym razem tylko raz na jakiś czas. Myślałem że to rozrusznik ale miałem regenerowany jakieś 2 lata temu i teraz też go wykręciłem, zawiozłem do speca i stwierdził ze jest ok tylko może się troche przyczepić do cewki i ją wymienił. Jednak po zamontowaniu w aucie problem się powtarza. rozrusznik na sucho działa jak nowy. Akumulatr swoje lata ma ale byl sprawdzany i wszystko jest ok. Myślałem że może problem z masą ale jakby gdzieś masa nie łączyła to chyba by w ogóle nie kręcił. Mieliście może takie objawy?? Z góry dzięki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Pod obciążeniem nie grzeje się przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabsik Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 nie sprawdzałem czy się grzeje. a jeśli tak to co to by oznaczało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Wyczyść wszystkie masy i wszystkie połączenia elektryczne aku buda buda skrzynia itp .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 miałem kiedyś coś podobnego i okazało się że rozrusznik "gubił" masę, tak stwierdził elektryk samochodowy, przeczyścił połączenia wewnątrz i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 nie sprawdzałem czy się grzeje. a jeśli tak to co to by oznaczało?? np. zwarcie uzwojeń stojana. Sprawdzał elektryk rozrusznik pod tym kątem? Ale podstawa, to jak poprzednicy pisali - sprawdzenie i oczyszczenie połączeń z masą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4nny Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Jak już ktoś wspomniał, problem może leżeć w braku masy, wiem że potrafią przewody zanieczyścić się, zaśniedzieć a nawet przełamać. Wyposaż się w szczotkę drucianą, papier ścierny, odrdzewiacz i dobre klucze. Normalna sprawa w starych autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Przerabiałem podobny przypadek, pomimo "dobrej" masy problem występował nadal, w końcu okazało się że winowajcą były skorodowane styki przy automacie rozrusznika - po przeczyszczeniu jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgeca Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Przerabiałem podobny przypadek, pomimo "dobrej" masy problem występował nadal, w końcu okazało się że winowajcą były skorodowane styki przy automacie rozrusznika - po przeczyszczeniu jak ręką odjął Miałem dokładnie to samo. Upalona masa przy automacie. Za pierwszym razem nigdy nie kręcił. Potem przygrzewało masę i rozrusznik kręcił normalnie. I było tak do kolejnej próby odpalenia samochodu. Wyjąłem rozrusznik, przeczyściłem całość, wplotłem dodatkową miedzianą linkę i jak ręką odjął. Od 4 lat zawsze pali normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.