jakt Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Przekopałem forum i podjąłem próby lokalizacji usterki, która objawia się tym: -silnik jest zamulony tj. na 2-3,5 k RPM ma muła -spalanie LPG w mieszanym jest nieco za wysokie - 11 l/100 km, -ma muła na benzynie tak samo jak na LPG, na benzynie potrafi zgasnąć po osiągnięciu wysokich obrotów i zrzuceniu na luz by zmienić bieg. Świece są nowe, filtry też, LPG po regulacji. Wracając do tematu przepływomierza, postanowiłem zbadać jego działanie. Dokopałem się do wartości, jakie powinienem mieć na przepływomierzu i: -na jałowym wartości są ok, -na 2,5 k RPM zawierają się w dolnych widełkach napięcia, -na 4000 RPM napięcie jest niezgodne i wskazuje na uszkodzenie - powinno być 4,0 V, a jest ok 2,1-2,3 V. Czy to objaw uszkodzonego przepływomierza? Oznaczenie jakie sczytałem z tego przepływomierza to pbt-gf30. Wymieniłem termistor w środku, ale raczej nie był uszkodzony, bo dało się go zmierzyć miernikiem... Czy to jest to czy szukać dalej? Co proponujecie, lepsza będzie używka czy nowy zamiennik? Tytuł poprawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.