Gość mirekg9 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Czy ktoś gdzieś-coś widział nt. >świecącej kontrolki ESP< w Tino albo w innych modelach? Nie chcę dublować tematów. Ja znalazłem tylko to http://forum.nissank...cji#entry834722 (później ewentualnie tematy połączę) Dzisiaj zapaliły mi się 2 kontrolki + jeszcze info na wyświetlaczu. Może zbieg okoliczności, ale z godzinę wcześniej zmieniałem kompletne koła z zimówek na letnie. Dodaję---te koła już latają na Tince 5 lat (więc proszę nie sugerować że nie pasują). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 A posprawdzaj czujniki przy kołach i wtyczki. Akurat przy wymianie mogli coś uszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Dzisiaj byłem podpiąć Tinkę pod komputer aby ustalić co jest przyczyną świecenia się kontrolek trakcji ESP. Po podłączeniu pod kompa (nie Consult) pokazało jakiś dziwny błąd C1143 ST ANG SEN CIRCUIT. Wie ktoś co to znaczy? Nie wiem co jest C....... Natomiast 1143 to są wzmianki o 1 sondzie lambda, lecz nie wiem dokładnie jak to się ma do mojego dieselka. Mechanior co podłączał, wspomniał coś o kącie położenia kierownicy.... Błąd się skasował, lecz po przejechaniu z 80 m pojawił się ponownie. Teraz kontrolki zapalają się po około 1 minucie jazdy a przed skasowaniem świeciły się od razu i cały czas. Ktoś-coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kewals Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Witam. W sieci znalazłem coś takiego, 2 opisy po przetłumaczeniu: 1. C1143 Nissan - Steering Angle Sensor Circuit - czujnik ten znajduje się za kierownicą kod C1143 jest wykrywany, gdy neutralne położenie czujnika kąta skrętu kierownicy jest przemieszczona, lub czujnik kąta skrętu kierownicy jest uszkodzony. Czujnik wykrywa wielkość rotacji, prędkość kątową i kierunku kierownicy. Ten zapis dotyczył Nissana Murano z 2004 roku. 2. Czujnik kąta skrętu kierownicy znajduje się za kierownicą. Czujnik wykrywa wielkość obrotów, prędkości kątowej i kierunku kierownicy i transmituje dane do system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) siłownika oraz jednostki elektrycznej (centrala) poprzez Control Area Network (CAN) komunikacji. Może się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Dzięki. No to trza rozkręcić obudowę kierownicy i poruszać kabelkami i wtyczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.