DINO Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 dla chcącego nic trudnego jak to mówią, obrazkowa wersja poradnika wymiany rozrządu w silniku SR20DEH czyli praktycznie w każdej rodzinie SR-a w tym przypadku była zdejmowana głowica dlatego więcej rozkręconych i wykręconych części 1. ustawiamy koło na znaki 2. odkręcamy poduchę silnika 3. zdejmujemy pokrywę 4. odkręcamy wszytko co nam przeszkadza aby zdjąć pokrywę, między innymi koło pompy wody 5. odkręcamy pierwszą miskę olejową 6. odkręcamy smok 7. odkręcamy druga miskę NALEŻY PAMIĘTAĆ O DWÓCH UKRYTYCH ŚRUBKACH OD STRONY ZAMACHU, jak ich nei odkręcimy to czeka nas wymiana obudowy uszczelniacza, czyli rozdzielenie skrzyni od silnika, zdjęcie sprzęgła itd Jak nei chce nam się miska oderwać to od strony skrzyni sa dwa miejsca na wkręcenie śrub wszystkie miski i pokrywy są na uszczelkę w tubce, czyli należy sie w takową zaopatrzyć, jedna wystarczy 8. zdejmujemy koło pasowe z wału 9. odkręcamy napinacz 10.widok jaki uzyskujemy po zdjęciu pokrywy, tu dodatkowo była zdejmowana pompa wody 12.odkręcamy koła rozrządu z od wałków łańcuch ma trzy znaki jeden żółty i dwa czarne, sprawdzamy na nowym łańcuchu czy jest tak samo jak nei to trzeba to odwzowrować 13. zakładamy nowy łańcuch, tak aby żółty trafił na znak w zębatce od wału korbowego a kolejne oznakowane ogniwa na znaki przy kołach rozrządu i dokręcamy koła 14. przykręcamy napinacz i tu zapomniałem zrobić zdjęcia ale należy go "schować" i zabezpieczyć zapadką po włożeniu i przykręceniu wszystkiego odpuszczamy zapadkę i mamy napięty łańcuch, warto teraz przekręcić czy nic nie puka nie stuka i lekko idzie jak tak to w odwrotnej kolejności składamy wszytko do kupy Miłej dłubaniny jak coś nie jasne to pytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.