Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z - student ratuje trupa


skipper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. Kupiłem troche zaniedbanego niebieskiego 350z.
2003r. automat. Planuje przywrócić mi troszkę mocy po tym jak koledzy mnie kasztanami biorą ze świateł

 

-Amerykaniec

-90k mil na liczniku

-automacik

-pedalskie hamulce

-pedalska moc (coobcio wyhamował 216km)

-navi (bezużyteczny ekran)

-bose ( wkladam 1din zwykłe kenwooda )

-kolorek niebieski

-lpg

-grzane elektryczne stołki

-tempomacik

 

Na dzień dzisiejszy autko zostawiłem u Coobcia i mam nadzieje, że z moim skromnym portfelem coś tam ciekawego wymyśli.

post-98063-0-63934200-1462975215_thumb.jpgpost-98063-0-17065700-1462975213_thumb.jpgpost-98063-0-17641000-1462975211_thumb.jpgpost-98063-0-60402200-1462975209_thumb.jpgpost-98063-0-85547200-1462975206_thumb.jpg

Edytowane przez skipper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro uzupełnię pierwszy post bo narazie pisany na szybko z telefonu. w planach odmulenie i ogarnięcie wszystkich eksploatacyjnych rzeczy/usterek. Nie ma to byc wiesniakowoz tylko szybka seryjna zeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to 130 konne TDI po chiptuningu lepiej przyspiesza.

W każdym bądź razie dziś na naszej hamowni padł nowy rekord dla VQ35DE:

215KM i 263Nm ! ! !

Słabsza sztuka nigdy ale to przenigdy się u nas nie pojawiła :D

Nie ukrywam że całkiem sporo wolnossacych benzynowych 2.0 wychodzi z większymi mocami :P

 

Wróce do domu to zapodam wykres a teraz kończę upychać dla Kaktusa nowe serce :)


Tak więc wróciłem do domu i obiecane focio i Dyno:

20160510_195747_zpscafdzpmd.jpg

 

Kolor bardzo fajny !!
Ponadto mamy do czynienia z bardzo ciekawy osobnikiem bowiem jest to najsłabsze VQ35 z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia,

mowa o takim pracującym na wszystkich garach i bez dziury w bloku :D
Hehe do tego to spalanie LPG w granicach 30 litrów na trasie - taka oszczędność wprost idealna na studencki budżet :D

No koniec pitolenia wrzucam obiecanego wykresa i kładę się spać:

skipper%20350z_zpsvmdlfpj3.gif

 

Hehe niuton nawet dobry ale jak na Honde Accord 2,4 Type S po chiptuningu :P

A moc nawet nie wygórowana jak na Nissanowskie wolnossące 2.0 - będziem wchodzić i szukać przyczyny, zaczniemy od wyjebki katów :D

Ps. Najbardziej mnie zaskoczyło że poziom oleju w silniku 3/4 i w dodatku olej czysty wygląda mnie i pachnie to na oryginalnego Mobila 1 5w50

- widać dbane było więc należy się pochwa_ła !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha fajny tytul tematu. Ciekawy jestem co tam się wysralo. Katy na bank są skończone, pytanie czy sprzęgło nie zaczyna się już ślizgać.

Dajcie znać co tam było jak uda się odratowac tego trupa :P oj coś czuję że mały worek pieniędzy pojdzie na niego.

 

A jaki przebieg i rok?

Trzymam kciuki żeby wyszła z niego całkiem fajna Z'tka

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest, niby z forum na ramkach z forum a zaniedbana gorzej niż passaty na wsiach. opony takie miał ze strach było wracać na kołach do domu

Edytowane przez skipper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem co Wiem

 

poprawiałem tam LPG i ustawiałem

 

I dam sobie rękę uciąć że nie "Spala 30 " litrów na 100 Km po trasie

 

połowa ucieka w atmosferę

 

z tego co pamiętam to jest tam opcja rozkręcenia węża doprowadzającego LPG  i sprawdzenie czy ucieka tz po nocy warto odkręcić i zobaczyć czy syknie

 

lub byle gazownik z kablem i lapkiem ...

 

 

 

Powiem co wiem bo odnoszę wrażenie że poprzedni właściciel miał do mnie żal za wykonaną moją pracę gdyż przed moją ingerencją auto paliło coś ok 10 Litrów czy 11 po trasie i ok 13-14 po mieście ..

 

pamiętam ze mówiłem że tyle to pali zwykłe SR20 ...

 

po wstępnych oględzinach było tak Gold i 2 wyjścia na listwy zasilające po 3 szt walnięte na prawo i lewo  wężyki 20 30 45 cm !!!!!

 

każdy inny

 

Do tego ZAGIĘTY WĄŻ NA LEWĄ STRONĘ z pod maski lub prawą samochodową tz Prawy Bank ..

 

Gaz zrobiłem na najkrótszych wężach jakie się dało 17 cm ? jak pamiętam i Map sensor z tyłu łączący obie strony

 

i każda hana na osobnym adapterze tz trójniku od "Sylwii"

 

 

Jęśli taką moc generuje to Strzelam że jedna strona się przypiekła :" i stawiam na prawą samochodową i lewą jak się patrzy z pod maski

 

Co do spalania sprawdzać szczelność i nic więcej auto tak się Stroi i broni jak może

 

a pamiętam że coś było nie tak ze skrzynią automatyczną bo jakimś tam checkiem straszyło czasem ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że pomiarów dokonywałem jedynie na benzynie :D

No i jest już zdecydowanie lepiej.

Świec zapłonowych praktycznie to auto nie miało - wróce do domu to zapodam fotki :D :D :D

Katalizatory zmeczone to je zastąpilismy decatami

Przy okazji wyczyszczona została przepustnica i cały kolektor ssacy...

Jutro jeszcze wymienimy filtr powietrza.

 

Ale głownym problemem auta było to że jego ECU ciągle widziało spalanie stukowe i mega cofało zapłon, czy to z podpiętym czy z odpiętym czujnikiem stuku, nie wiem czy to kwestia wiązki silnikowej czy samego sterownika silnika, w każdym bądź razie auto latało na mega wycofanym zapłonie a w dodatku na przelanej mieszance...

Problem z brakiem osiągów udało mi się rozwiązać po ingerneacji w SOFT :)

 

Wyszło na ta chwilę 253KM i 349Nm - jutro po zmianie filtra powietrza powinno jeszcze coś tam dojśc no i może jeszcze programem trochę podciągnąć się uda ale to już pojedyńcze cyfereczki podskoaczą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo moze padło zasilanie pb...choć by jechało to musi być ok wsio ..

 

trzeba na początek sprawdzić ile pali i czego

 

na pewno jest nieszczelność jak siadły węże albo coś się rozszczelniło ,, znalazłem fotki jak to wyglądało i jak potem wtrysk wiertka ...

 

Nie wiem jakie są ustalenia ale jestem za na początek na pomiar ciśnienia !

 

co do LPG to stawiam że ucieka bokiem ..i jeśli auto jeżdzi to do gazmena i by luknął na nastawy i na co się dzieje przed i po przełączeniu ,,

 

być może PB np pompa została zatarta i śmiga na sucho silinik ..ale tego to pewnie Kolego Ci nie muszę mówić bo sam wiesz

 

szkoda że nie zrobiłeś pomiarów mocy z AFR na PB i LPG choć przy tym spalaniu połowa gazu by poszła w kanał wiec palenie tytoniu nie wskazane ,..

 

Pozdro

 

czekam na dalsze prace ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko parę fotek wklejam nim padnę na ryj :D

Zaczęliśmy pracę od wymiany świec, z racji tego cholernego LPG zadanie było mocno utrudnione i zeszło się mniej więcej 7 razy dłużej niż zazwyczaj

z tego typu zabiegiem, fotki tłumaczą wszytko :D

20160511_230032_zpsntelp1m1.jpg

 

20160511_224225_zpsnljpgoup.jpg

 

No ale w końcu pod tym pierdolnikiem udało się dogrzebać do świec, widok przytłaczający jeśli chodzi o wyeksploatowanie świec:

20160511_203312_zpsjr5hmulo.jpg

 

No ale czemu się tu dziwić, komu by się chciało ten cały pierdolnik wykręcać by się do nich dostać :D

Przy okazji wyczoszczony został kolektor ssący oraz przepustnica:

20160511_203247_zpsmv6kb8fl.jpg

 

20160511_231554_zpsv8qxvse3.jpg

 

Ponadto wymieniony został popękany wąż od odmy, który ktoś próbował naprawić za sprawą taśmy izolacyjnej :P

20160511_231224_zpsxaikibq6.jpg

 

W skrzyni biegów została wymyta miska olejowa, wymieniony filtr i zalany nowy olej dostarczony przez właściciela:

20160511_211100_zpsjjaitjpb.jpg

 

20160511_2150250_zpset196q3i.jpg

 

Także miejsce katalizatorów zajęły Decaty, po powyższych zabiegach doszło trochę powera ale jednak dalej to nie było to:

Blue%20skipper%20po%20mechanice_zpsjfjql

 

Brakowało od pyty do zdrowej serii, tak więc zaczęło się diagnozowanie - wyszło że silnik pracuje na mapach stukowych, więc dolewa ostro wachy i cofa zapłon...

Na odpięcie czujnika stuku nie reagował, dalej widział stuki a nie powinien...

Tak więc nie marnując czasu, sięgłem po laptopa i zabrałem się za mapy, gdzie poza tradycyjnym tuningiem wyłączyłem diagnostykę katów oraz czujnik stuku.

20160512_005646_zps3yubzj1j.jpg

 

Efekt dało to następujący:

Blue%20skipper%20po%20mechanice%20i%20ci

 

Do zdrowej serii brakuje jeszcze 10KM ale za to moment wyszedł bardzo fajnie i w pełni akceptowalnie.

Przy tym co było będzie się jeździło jakby się miało doczynienia z kompletnie innym autem, przepaść jeśli chodzi o osiągi i jakość jazdy

- efekt jakby z powrotem włączyć dwa gary :D

A już jutro z rana wleci jeszcze nowy filtr powietrza i dopieści się jeszcze softa, widzę światełko nadziei że do 260KM się dobije :)

 

Także zrobimy coś z ospałością automatycznej skrzyni biegów, bo zamula prze okrutnie...

Sprawę powinno udać się diametralnie poprawić za sprawą zrobienia korektyw w oprogramu skrzyni biegów, dzięki któremu można doregulować ciśnienie oleju na tarczkach.
Nie ukrywam że jestem cholernie ciekaw wrażenia właścicla auta po jego odmuleniu :D :D :D

I czy już da radę w spektakularny sposób objechać 218Konnego Mietka, który do tej pory sparing spod świateł wygrywał ostro zawstydzając Zetkę i jej właściciela  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurde ale jaki ładny równy moment :-P jestem ciekaw

Widać że dużo go boli

Alr kwestia portfela i chęci odmulenia tego egzemplarza. Powodzenia. Niechaj Służy!

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc nie marnując czasu, sięgłem po laptopa i zabrałem się za mapy, gdzie poza tradycyjnym tuningiem wyłączyłem diagnostykę katów oraz czujnik stuku.

 

katy wiadomo,ale czujnik...?usunales skutek a nie przyczynę...jak zwarty to pól biedy...jak dzwoni to się kiedyś może rozsypać...zwłaszcza jak chłopak po remoncie będzie lubial wysoko zakręcić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój na serii miał 255hp więc nie jest źle. Trochę dowolny i stanęło na 280/383

Swoją drogą też mam lpg i wczoraj wyjmowałem cewki oraz świece bez problemu :-P alw instalacja sensowniej zamontowana. Po czyszczeniu przepustnicy obroty ok?

Robiłeś Jakub zmiany w kompie?

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego mogło sie tak poprzestawiac w komputerze?

Albo w wiazce silnikowej jest gdzieś zwarcie albo samo ECU jest trafione, jak w tych autach jest lpg to niestety ale bardzo często są z nimi tego typu problemy...

 

No to co czas się ogarniać i bić do firmy by robić więcej mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Zetka trafila, ciekaw jestem ile gratow wymieniliby pseudo mechanicy zamin auto zaczelo by jezdzic choc w w polowie tak dobrze jak będzie teraz. Pewnie remont pieca by sie odbyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zacznę odkładać kasę żeby swojego oddać na jesieni do Coobcia. Tylko boję się o to co mógłby znaleźć   :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...