bilard4ever Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Witam. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Almery n15 1.6 '96 rok Hatchback. Od tamtego czasu wymieniłem tylko uszczelke pod deklem, bo silnik się pocił. Było wszystko okej przez jakiś czas. Nic nie pociło się. Natomiast ostatnio zauważyłem, że lewy bok silnika znów się poci, a miska olejowa jest cała mokra. Od spodu jest cała (nieuszkodzona). Proszę o porady co może być przyczyną takiego zachowania silnika, tzw. pocenia sie. Dodam, że wszystko pracuje ladnie, bez problemu. Czekam na odpowiedź, Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 uszczelniacz na wale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilard4ever Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 A jaki byłby to koszt naprawy ? Orientuje się ktoś ? Takie objawy jakie opisałem wskazują na ten uszczelniacz ? Ja myślałem że pod głowicą coś, czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 zrób zdjęcie gdzie to dokładnie jest mokre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilard4ever Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 zrób zdjęcie gdzie to dokładnie jest mokre Pewnie, że zrobię i wstawię tutaj wieczorkiem jak wrócę z pracy Dzięki za szybką odpowiedź z góry i pomoc w diagnozie Cześć Wam. Załączam zdjęcia danych miejsc pocenia. Proszę o jakieś informacje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 zmieniałeś uszczelkę a nie dałeś silikonu w "jajkach" i zmień oring na aparacie zapłonowym, do tego moze być też uszczelniacz wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilard4ever Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 "Jajkach" czyli gdzie ?Czy oring i ten silikon normalnie sam dam radę ? Uszczelniacz wału, ale w którym miejscu ? Będzie potrzeba zdejmowania skrzyni ?Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok_DW Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Zalezy od tego na jakim stopniu znasz sie na mechanice pojazdowej. "Jajka" to te polksiezyce ktore razem z uszczelka uszczelniaja pokrywe glowicy z glowica. Oring uszczelnia wyjscie na aparat zaplonowy. Jezeli bedziesz mial szczescie to tylko przez to cieknie olej z gory na dol na miske. Uszczelniacze na wale sa juz bardziej skomplikowane bo z jednej strony trzeba zdjac rozrzad a z drugiej strony skrzynie. Cen nie typuje ale mozesz sie popytac znajomych mechanikow, tutaj z forum ktos Ci podpowie / doradzi kogos albo na www.dobrymechanik.pl . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.