glowa93 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Witam. Przeszukalem na ten temat caly internet juz ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Samochod to Almera n16 polift 2003 1.5 98KMProblem polega na tym ze jadac almera miedzy 2-3 tys ( najbardziej objawia sie to na 2-3 biegu) dlawi sie. Wciskam gaz w podloge a ona nawet nie reaguje. Po jakies dluzeszj chwili czasem 3 sekundach czasem 7 ruszy i znowu sie zdlawi. I tak w kolko. Jadac pod gorke jest masakraWymienilem do tej pory: świece, czyszczona i zaadoptowana przepustnica, czujnik polozenia walka rozrzadu, sprawdzilem rozrzad ( delikatnie naprawde delikatnie luzny), filtr powietrzaJestem mechanikiem robie przy Beemkach ale z tym nissanem nie moge sie uporacWartosci jakie pokazuje komp:Przeplywka : na wolnych obrotach 3 g/s - przy 3 tysiacach 5-6 g/sPrzepustnica: Bieg jalowy 0,8 stopnia otwarta - przy 3 tysiacach 9-10 stopniSonda przed katem : pracuje od 0,07V do 0,69V na wolnych a przy 3 tysiacach rosnie na okolo 0,9V Sprawdzalem to wszystko podczas jazdy ale te parametry na komputerze tak wolno sie zmieniaja ze nie wiem co jest grane. Dodam ze na wolnych wkreca sie normlanie. Czytalem ze to moze byc przepustnica, przeplywka, czujnik abs z lewej strony lub czujniki od biegu neutralnego ( manualna skrzynia biegow ).Jesli ktos z Was mial podobny problem lub wie co moge jeszcze sprawdzic to prosze napiszcie co i jak i dlaczego oraz np jesli to bedzie czujnik podac jakies parametry itp. Chyba ze jest ktos z okolic Gdyni kto chcialby pomoc i popodmieniac czesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Przepływka podczas jazdy na 3 tyś z gazem w podłogę wskazuje 5gr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa93 Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Przepływka podczas jazdy na 3 tyś z gazem w podłogę wskazuje 5gr? Na wolnych obrotach tak pokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Witam. Przeszukalem na ten temat caly internet juz ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem. Samochod to Almera n16 polift 2003 1.5 98KM Problem polega na tym ze jadac almera miedzy 2-3 tys ( najbardziej objawia sie to na 2-3 biegu) dlawi sie. Wciskam gaz w podloge a ona nawet nie reaguje. Po jakies dluzeszj chwili czasem 3 sekundach czasem 7 ruszy i znowu sie zdlawi. I tak w kolko. Jadac pod gorke jest masakra Wymienilem do tej pory: świece, czyszczona i zaadoptowana przepustnica, czujnik polozenia walka rozrzadu, sprawdzilem rozrzad ( delikatnie naprawde delikatnie luzny), filtr powietrza Jesli ktos z Was mial podobny problem lub wie co moge jeszcze sprawdzic to prosze napiszcie co i jak i dlaczego miałem kiedyś podobne objawy w primerze P11 1,6 benzyna, okazało się że winny był zabrudzony przepływomierz, po wyczyszczeniu jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addiw17 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 A ja miałem taki sam problem i okazało się, że to przetarty kabel masowy. Najprostsza i zasadniczo darmowa rzecz do naprawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 odepnij na chcwilę sondę i zobacz jak jedzie /? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa93 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Przeplywka nie pomogla Sprawdze wszystkie masy i odepne sonde i zdam relacje. Jesli rozwiaze ten problem na pewno sie tym z Wami podziele. A jeszcze pytanko : Jakie powinno byc obciazenie silnika na jalowym? U mnie pokazuje od 21-26. Odłączałem sonde - nic, odłaczałem zaworek ten przy kolektorze - nic, odlaczalem elektrozawor - nic. Zatankowalem auto i problem na dluzszy czas zniknal! Odkrecajac korek od tankowania bylo duze cisnienie lub podcisnienie. Tak jakby po jakims czasie sie zapowietrzal. Gdy problem znowu sie pojawij ( nie gasilem auta) stanąłem, odkrecilem korek i znowu to cisnienie/podcisnienie i jechal przez dluzszy czas normalnie. Co to moze byc bo juz zglupialem przy tej almerze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addiw17 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Zwiększenie ciśnienia w baku względem atmosferycznego jest naturalne. Benzyna paruje intensywnie (zwłaszcza w maju) i jak odkręcasz korek to po prostu ta para sobie wylatuje. Nie wiem, może coś jest nie tak z filtrem paliwa, który jest zintegrowany z bakiem. Zapowietrzanie można odrzucić, bo para znajduje się nad cieczą, co przecież każdy widzi jak wypije troszkę wody (czy tam czegoś ) z butelki. Tak na koniec ode mnie, to mimo wszystko może to przypadek, że akurat po zatankowaniu Ci lepiej śmiga? Ja też z tym nieszczęsnym kablem miałem tak, że pojeździłem 5 km bez problemu, a potem cholera by to wzięła jeździł jakby nie chciał. A za dwa dni znowu pojeździłem 15 km bez problemu i zaś ... Edytowane 23 Maja 2016 przez addiw17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa93 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Ok dzieki za odpowiedz. Powiedz mi ktory to kabel??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 efekt podciśnienia jest pożądany w baku gdyż przy odkręcaniu bak zaciąga powietrze z zewnątrz a nie wywala par paliwa ,Gdyby taki efekt występował wyładowanie statyczne osoby a blachy w aucie czasami tak się robi tz przeskok mógłby spowodować zapalenie tych par ... tak gdzieś czytałem choć na ile to fachowe podejście to nie wiem .. choć wiem że w korku chyba też znajduje się jakiś zaworek który jakieś powietrze jednak przepuszcza ,/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa93 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Czytałem o tym ze w korku jest zaworek ale to w starszych modelach. W tych jest odprowadzanie par paliwa do kolektora ssacego poprzez wegiel aktywny. Zalamany jestem tym autem.. Nie mam pomyslow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Nie jest to udany silnik .. a końcówki i wtyczki cewek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa93 Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Sprawdzalem i niby sa ok. Po za tym pokazalby jakis błąd a jak na zlośc ani jednego nie pokazuje. Sprawdzilem kata, wyglada na caly. Odpialem druga sonde za katem ale to samo. Ratujcie bo juz nie mam sil Problem rozwiazany : Wyciagnalem troche syfu z pompy ( jakies kawalki plastiku, metalu ), poczyściłem wszystkie masy, przedmuchalem filtr wegla aktywnego i dziala!!! Dzieki za wszelaka pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.