micho_z Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 szukam od jakiegoś czasu zestawu 4 tarcz i klocków do mojej krówki. z oryginału znalazłem tylko tył. co polecacie w zamian, brembo, EBC a może Mikoda?? czy tarcze są takie same jak w maximie od 2008r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 Jeśli masz gruby portfel i szukasz dobrych tarcz i klocków to rozważ zakup z Ate Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 19 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2016 (edytowane) wczoraj kupiłem na ebay do R52, w sumie nawet nie wiem czy trzeba już u mnie zmieniać, ale ciągam ciężki trailer i będę zaglądał w weekend i jeśli trzeba to od razu zmieniam ... na tył wybrałem EBC DP61955, tylko dlatego że był 1 zestaw w dobrej cenie , 40 baksów, normalna cena około 60$, chciałem też EBC na przód, ale cena minimalna do 100$ więc odpuściłem i na przód kupiłem ceramiczne wagnera, słyszałem że są to dobre i tanie klocki, http://www.ebay.com/itm/171839582231?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT , cena 42 baksy też dobra. do R52 dobrą opinię mają ceramiczne akebono, dobre też są oryginalne nissan, gdyż są dobrane do twardości tarcz. nie ma sensu też kupować żadnych klocków typu performance, race i podobne ,gdyż często dopiero po rozgrzaniu są wydajniejsze, oraz szybciej niszczą tarcze R52 ma taką przypadłość że szybciej padają tylnie klocki niż przednie, tylnie już potrafią nie dolatać do 40tyś km Edytowane 19 Maja 2016 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Gruby, cienki, nie ważne aby coś porządnego bo często moim jeździmy na weekendy lub wypady z moja rodzinka. Znalazłem arte ale same tarcze przód, wolałbym upić cały komplet 4 tarcz z klockami i sam wymienię bo to nie filozofia. Tak jak mówiłem dzisiaj Marcinowi to przy gwałtownym hamowaniu delikatnie biją przednie tarcze. Czy macie wiedzę na temat tarcz z maximy 2008+ czy są takie same?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 mikoda nabrała złych opini bo wszyscy myśleli że jest idioto odporna .. i pałowali ile się da ... EBC to firma ..i cenę też ma odpowiednią ale czy wykorzystasz ich potencjał trzeba pomyśleć do czego mają być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Miałem kilka kompletów mikody GT i byłem zadowolony, jak jest teraz to nie wiem. W niedalekiej przyszłości(obiór się da) chciałbym dodać chociaż z 50KM(jak w 350Z) bo na chwile obecna słabo to się odpycha, niestety w tym tramwaju jest Max V6. Na wyścigi sie nie wybieram a na trasie raczej więcej niż 80-85 mil sie nie da jechac bo może to sie kiepsko skonczyc(za kratkami). Także czasem jak trzeba bedzie awaryjnie depnać to mają się te 2tony zatrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Byłem w tym kraju i jak to mówią kraj wolności ale szybko się można nauczyć że tak nie jest ,,, przeleć koło szkoły 50 mil ... i już nie pogadamy ,,, a tak na poważnie to kwestia tego co i gdzie chcesz założyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Byłem w tym kraju i jak to mówią kraj wolności ale szybko się można nauczyć że tak nie jest ,,, przeleć koło szkoły 50 mil ... i już nie pogadamy ,,, a tak na poważnie to kwestia tego co i gdzie chcesz założyć ? przekroczysz speed limit o 30mil i na 2 tyg idziesz na "wczasy" do normalnego więzienia, ominiesz autobus szkolny z otwartym stopem to masz zawieszone prawko na 6m-cy i ponad 200$ nie Twoje. Co założę to jeszcze nie wiem, muszę pogadać ze znawcami tematu czy da się szybko i w miarę tanio coś dłubnąć, w tym aucie są zaledwie 264KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 modów VQ jest sporo zobacz w zetkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Robert myslalem nad modami jak Ty i ciezko cos sensownego w tym NA, wbrew pozorom jak na ciezkiego suva jest dosc szybki, inna sprawa to jak piszesz nie ma jak szalec tutaj, ja za duzo mniejsza glupote niz autobus szkolny zostalem skuty .... Z modow to albo robimy wydechy, katy ...ale pamietajmy ze niedlugo bedziemy latac na test spalin, pewnie tez bedzie glosniej albo podkladka pod kolektor, a najlepiej to by bylo zrobic jakis nowy optymalny program z kontrola na hamowni , kiedys cobcio pisal ze te silniki mocno przelewaja , ale my tutaj nie mamy cobcia, a jak gdzies polecisz do hamerykanow to kupe zielonych zostawisz .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Mocno przelewany ? tz jak .. Softowo >? bo chyba macie szerokopasmowca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Robert myslalem nad modami jak Ty i ciezko cos sensownego w tym NA, wbrew pozorom jak na ciezkiego suva jest dosc szybki, inna sprawa to jak piszesz nie ma jak szalec tutaj, ja za duzo mniejsza glupote niz autobus szkolny zostalem skuty .... Z modow to albo robimy wydechy, katy ...ale pamietajmy ze niedlugo bedziemy latac na test spalin, pewnie tez bedzie glosniej albo podkladka pod kolektor, a najlepiej to by bylo zrobic jakis nowy optymalny program z kontrola na hamowni , kiedys cobcio pisal ze te silniki mocno przelewaja , ale my tutaj nie mamy cobcia, a jak gdzies polecisz do hamerykanow to kupe zielonych zostawisz .... Marcin, testu spali nie ma co się bać. Oni podpinają kabel do kompa i jeżeli nie ma błędów to bez problemu spaliny przejdziemy. Także jakby coobcio napisał softa pod nasze ecu to może parę koni by to dało. Chcę zamawiać filtr powietrza, wkład k&n coś da czy lepiej stożek? Wydechu z tego co widzę to jeszcze do tej rodzinnej krówki nikt nie wymyślił... Trzeba zmienić auto, nie ma wyjścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 filtr K&N mam od dawna, nie zauważyłem nic szczególnego, w dodatku jak można nawet poczuć tak naprawdę te 1-2 KM jeśli nawet są ? choć hamowania przynajmniej w Z-tkach z VQ35 potwierdzała iż najlepszy to oryginalny dolot. oki, klocki przyszły przed weekendem tylnimi bylem zszokowany, czy się nie pomylili i nie dali od roweru, takie malutkie co do klocków EBC jak pisałem malutkie, ładnie pomalowane, kolor w zależności od modelu EBC, tylko na jednym klocku EBC mam taką malutką czarną blaszkę jakby uchwycik do klocka, na drugim nie ma , więc podejrzewam iż muszę i tak je reklamować, bo są niekompletne, jak nie uda się wykorzystać uchwytu ze starych klocków Wagner, klocki na pierwszy rzut oka bardzo dobrze wykonane , odlewy są ładne, cześć cierna też bez zastrzeżeń, co do hamowania to opisze jak zamontuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) ta blaszka to jest czujnik dzwiękowy informujacy o zuzyciu klocków. Kiedy się zetrą ta blaszka zacznie szorować po tarczy i strasznie piszczeć. Ja to zazwyczaj wywalam, na wiosnę i tak zawsze sprawdzam i czyszczę zaciski wiec widzę ile jeszcze mam okładziny. Blaszka nie jest częścią mocujacą klocek w zacisku. A te dwie blachy u gory zdjęcia dajesz między tłoczek zacisku a klocek (tył), ma na celu niwelować drgania klocka i tzw. piszczenie. Edytowane 25 Maja 2016 przez KrisT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) dzięki KrisT, człowiek całe życie się uczy, odnośnie blaszki , myślałem że to jakiś uchwyt stabilizujący klocek a tu taki sygnalizator bo z resztą to z zamkniętymi oczami sobie poradzę bez problemu, kiedyś robiłem na auto serwisie, ale nigdy się nie spotkałem z tego typu sygnalizatorem .... choć ja więcej w silnikach grzebałem Edytowane 25 Maja 2016 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 filtr K&N mam od dawna, nie zauważyłem nic szczególnego, w dodatku jak można nawet poczuć tak naprawdę te 1-2 KM jeśli nawet są ? choć hamowania przynajmniej w Z-tkach z VQ35 potwierdzała iż najlepszy to oryginalny dolot. oki, klocki przyszły przed weekendem tylnimi bylem zszokowany, czy się nie pomylili i nie dali od roweru, takie malutkie co do klocków EBC jak pisałem malutkie, ładnie pomalowane, kolor w zależności od modelu EBC, tylko na jednym klocku EBC mam taką malutką czarną blaszkę jakby uchwycik do klocka, na drugim nie ma , więc podejrzewam iż muszę i tak je reklamować, bo są niekompletne, jak nie uda się wykorzystać uchwytu ze starych klocków Wagner, klocki na pierwszy rzut oka bardzo dobrze wykonane , odlewy są ładne, cześć cierna też bez zastrzeżeń, co do hamowania to opisze jak zamontuje ostatnio mi mówiłeś o klockach, daj znać po montażu. ja nadal szukam kompletu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 klocki zmieniłem, ale że pada dziś deszcz to nawet nie wiem, jak i co .....przejechałem się tylko po parkingu czy wszystko oki, bo nowe klocki mogą z początku grzać bardziej tarcze i wjazd do wody = nawet uszkodzenie tarcz. tył ewidentnie miałem do zmiany przód nawet u mnie mogł jeszcze polatać, ale skoro już zmieniłem to jest większy test jutro nadal twierdzę iż najlepsze klocki o oryginały, co ciekawe oryginały mają nawet większą powierzchnie styku z tarczą niż uważane za bardzo dobre klocki EBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 nadal twierdzę iż najlepsze klocki o oryginały, co ciekawe oryginały mają nawet większą powierzchnie styku z tarczą niż uważane za bardzo dobre klocki EBC. możliwe ale na ebayu nie ma, ponoć maja się pojawić komplety 4ch tarcz z klockami to kupię i wymienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 nie wiem czy już zmieniłeś ale "Akebono is the Original Equipment Manufacturer; OE Pad Material is Ceramic" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) W sobote przyszedł przedni zestaw malowanych na czarno tarcz EBC + klocki TRW. Na pierwsze wciśnięcie pedału hamują, sporo lepiej niż stare. W niedzielę małe docieranko Chicago air show i jest dobrze. Niebawem zamawiam takie same tarcze na tył + zielone klocki EBC. Wymiana banalnie prosta, ok godzinki. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez micho_z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.