Johnny25 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Przez jakiś czas nie jeździłem moim terrano, dzisiaj nim pojechałem na przejażdżkę i zaniepokoiło mnie "dławienie się" w czasie jazdy i na biegu jałowym "drgają" lewarki i czuć to w całym aucie. Filtr paliwa wymieniałem jakoś w listopadzie. Co możecie poradzić, gdzie szukać przyczyny? pozdrawiam Edytowane 24 Maja 2016 przez Johnny25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 No j mam podobny problem z lewarkiem od reduktora , ma spore drgania ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Przyczyn może byś tysiące na początek nieszczelności do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny25 Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Przyczyn może byś tysiące na początek nieszczelności do sprawdzenia Masz na myśli "lewe" powietrze w wężach z paliwem? Nie dzieje się to tylko na biegu jałowym ale również w czasie jazdy, mogę to porównać do auta szarpiącego na LPG myślę żeby jechać na stację i dolać mu ropy. Co prawda tankuję mu zawsze vervę, ale ostatnio reklamują w TV jakąś ropę z BP może to trochę rozwiąże sprawę? Wiem, że przyczyn może być tysiące ale lepiej szukać samemu niż posyłać auto na warsztat, który też będzie szukał i kasował $$ metodą prób i błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 z tym szarpaniem na LPG będzie występować na pb ale jak jeszcze chwile zasyfi się układ zapłonowy ,,, Diesle to nie moja bajka ale jakieś nieszczelności przy zasysaniu paliwa ?np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny25 Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Samochód zgasł w czasie jazdy, jak trochę ostygł odpala ale po chwili gaśnie. gdzie szukać przyczyny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pltz Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Johnny25, zaczałbym od czujnika położenia wału. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 można chyba robić pomiary oporności tych czujników jeśli się da ..zależy od typu ,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny25 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Wyminiłem wtryski, natomiast niestety winowajcą okazuje się pompa wtryskowa/pompa paliwa. I moje pytanie, czy ktoś z Was może kogoś polecić kto robi regenerację albo od kogo kupić taką używaną pompę? Jakie są to koszta..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 To masz tdi czy td .koszt td za regenerację to około 500 stówek natomiast tdi to w zależności jak rozbiorą.ostatnio za jedną zapłaciłem 550 a za drugą 1500bo obudowa nadawała się na szrot.a sama obudowa zwatem 850 zł.gościu jest ze skoczowa bardzo dobry fachowiec Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny25 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 3.0Di ale nie wiem jak to dokładnie określić? Czym się różni TD, TDI i Di? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 TD i TDi to silniki o pojemności 2.7 a Di to jest 3.0 z systemem Common Rail. Jeśli się nie mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
einser77 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 2.7 TD, pompa mechaniczna, 2.7 TDi, pompa VP37, czyli zwykła pompa z elektronicznym sterowaniem, w Terrano system Bosch, albo problematyczny Zexel:) 3.0 Di nie jest na CR tylko na VP44, VP44 to najbardziej rozbudowana pompa rozdzielaczowa, dająca większe ciśnienie wtrysku niż np VP37. Elektronika jest również bardziej rozbudowana. W naszych warunkach od złego paliwa zacierają się zawory w pompie, przez co pali się tranzystor i auto staje. Ogólnie chora koncepcja, w między czasie pojawił się CR, czyli zupełnie inna wizja wtrysku paliwa. VP44 przeszło do historii... Ja miałem nieprzyjemność posiadać samochód z taką pompą i powiedziałem nigdy więcej:) Polecam firmę Dieseltechnika z Lublina. Raczej nigdzie taniej nie znajdziesz usługi na takim poziomie za takie pieniądze. Prawdopodobnie będą mieli taką zregenerowaną pompę od ręki. Za regenerację VP44 w BMW dałem ca 2500 zł. W tej cenie nowa elektronika i zawory. Wystrzegałbym się warsztatów nie podających górnej granicy, bo można się zdziwić... Słyszałem o wielu BS wołających przy odbiorze po 5-6 tys. A także pseudo firm, nie mających stołu probierczego do tych pomp. Jak nie masz 3 tys to szukaj kogoś kto przelutuje sam tranzystor, ale to sztuka i taki samochód będzie już jeździł coraz gorzej. Koszt 300-500 zł i nie znasz godziny kiedy znowu stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.