grand10 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witam wszystkich ! A więc tak ... parę tematow niżej opisywałem swoje problemy z swoim Patrolem Y61 2.8 TD. Otoz o ile piszczenie udało się wyeliminować (kończące się klocki ) to mam nadal problem z dwoma rzeczami , a mianowicie : 1. Nadal drga mi kierownica w przedziale 80-100 km/h ( koła wyważone na wywazarkach dla tirów oraz dla pewności wyważone jeszcze raz na aucie , wymienione na nowe tuleje na panhardzie ) i nic .. jak drgalo tak drga .... 2. Odgłosy buczenia także przy 80-100 km/h przy wciśniętym sprzęgle i zmianie biegów... (tak jakby cos o siebie obcieralo , nie wiem ) . Po puszczeniu sprzęgła to ustaje jednak czasami słychać przy dodawaniu gazu i utrzymywaniu stałej prędkości to buczenie - wszystkie krzyżaki sprawdzone i są w stanie bdb .... Czy ktoś mógłby nakierowac co to może być ? Mój mechanik rozkłada juz ręce i nie ma pomysłu co to może być bo wszystko wygląda zd jest w jak najlepszym porządku ,a jednak nie ... bardzo mnie to denerwuje bo nie mogę się w pełni cieszyć z jazdy Patrolem jak słyszę te odgłosy i drgania ... patrol podniesiony o 2 cale i wsadzone nowe opony BFG AT.. Proszę pomożcie. . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 1.Sprawdzałeś końcówki drążków kierowniczych? 2.Krzyżaki sprawdziłeś, a wieloklin jest O.K.?, sprawdzałeś czy wał jest wyważony, auto długie czy krótkie, jeśli krótkie czy obniżyłeś skrzynie biegów po lifcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Snake 4x4 Mechanik sprawdzał końcówki drazkow kier. powiedział ze są ok ,ze nie wykazują jakoś na zużycie mega .. ale dla pewności je wymienię w najbliższym czasie .. bo jeśli nie one to co ? 2.krzyżaki wielomian wszystko sprawdzone . Przed liftem tego problemu nie miałem . Smigalo jak trzeba Krótki y61 ,nie obniżalem skrzyni po lifcie . Czytałem dziś na internecie ze użytkownicy mieli podobne problemy i opuszczenie skrzyni pomogło -tycztło się to właśnie krótkiego y61.. teraz pytanie jak dużo ta skrzynie opuścić i czy trudny jesy to zabieg ? I czy są jakieś specjalne dystanse żeby to zrobić czy zwykłe podkładki wystarcza ... Snake 4x4 Mechanik sprawdzał końcówki drazkow kier. powiedział ze są ok ,ze nie wykazują jakoś na zużycie mega .. ale dla pewności je wymienię w najbliższym czasie .. bo jeśli nie one to co ? 2.krzyżaki wielomian wszystko sprawdzone . Przed liftem tego problemu nie miałem . Smigalo jak trzeba Krótki y61 ,nie obniżalem skrzyni po lifcie . Czytałem dziś na internecie ze użytkownicy mieli podobne problemy i opuszczenie skrzyni pomogło -tycztło się to właśnie krótkiego y61.. teraz pytanie jak dużo ta skrzynie opuścić i czy trudny jesy to zabieg ? I czy są jakieś specjalne dystanse żeby to zrobić czy zwykłe podkładki wystarcza ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 1. nie wszystkie końcówki drążków są wymienne, na przednim drążku masz max 1szt do wymiany(chyba że ktoś wcześniej założył drążek "motany" z dwiema wymiennymi końcówkami), nowy przedni drążek w zamienniku kosztuje nieco ponad 200zł na tylnym masz obie wymienne, albo z gwintem zewnętrznym, albo z gwintem wewnętrznym 2.jeśli nie opuściłeś skrzyni, to na 90 % to jest przyczyną buczenia to takie łatwe http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=patrol+podk%C5%82adka+skrzyni&bmatch=base-relevance-uni-1-3-0510 problem pojawia się przy odkręcaniu śrub belki pod skrzynią biegów, masz od 0 do 8 możliwości, 0- nie ukręciłeś żadnej, 8- ukręciłeś wszystkie proponuję przed montażem przez parę dni obficie spryskiwać środkiem penetrującym niby 8 śrub, a potrafi krwi napsuć powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Snake 4x4 Dziękuję za odpowiedź . Jeszcze raz sprawdzę te drążki i będę działał cos. Co do podkładki . Ile szt potrzebuje żeby obniżyć ta skrzynie ? Widzę ze gdzieniegdzie piszą o dwóch a gdzie indziej o jednej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Potrzebujesz podkladek do liftu 2 cale czyli okolo 12mm Sprawdź jeszcze poduszki pod skrzynią biegow i nie zaszkodzi sprawdzić pod silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Czyli pewnie To będą 2 szt tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Jeżeli są z blachy o grubości 6mm,, to 4szt, jeżeli z blachy o grubosci 12mm to 2szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Ok dzięki . W takim razie zamawiam Snake polecilbys jeszcze jakiś sklep ,miejsce gdzie mógłbym kupić te gałki ? nie chce kupix jakiegoś szajsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 To tylko kawalek blachy nie ma co filozofowac, tym razem moze byc tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.