Gość XTommy Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Witam Mam problem z moją almerą n15, 2 tygodnie temu silnik zaczął mi się zagrzewać i woda tryskała z pod uszczelki silnika , odkręciłem korek ciśnienie zeszło , potem dolałem płynu i autko się nie grzało aż do dziś, i problem się powtórzył i teraz ciągle ubywa płynu, zauważyłem że od dłuższego czasu chłodnica po jeździe jest zawsze zimna, i płyn jest od dawna zabarwiony na jasny brąz i ma mnóstwo nalotów tak jakby jakaś glina/plastelina [ zbiornik wyrównawczy był jej pełny],ubytek płynu jest widoczny po 15km ubywa mi może z 2-3 l płynu, nie chce za bardzo iść do mechanika, bo krucho z forsą , pytanie co robić , czy da radę naprawić takie coś w warunkach podwórkowych itp.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Nie sądzę byś naprawił sam skoro zbagatelizowałeś 1 objaw i nie naprawiłeś auta! I dalej jeździsz!!!???Jeśli masz na podwórku szlifierkę do głowic, to dasz rade hehehe. Do wymiany uszczelka pod głowicą, termostat, czujnik temperatury, olej i filtry wraz ze zdjęciem miski oil, do sprawdzenia panewki raczej. O ile ich już nie załatwiłeś+pierścienie tłoków. Cały układ chłodzenia do wymycia!Pzd.Powodzenia w usuwaniu skutków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabi Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Nie sądzę byś naprawił sam skoro zbagatelizowałeś 1 objaw i nie naprawiłeś auta! I dalej jeździsz!!!??? Jeśli masz na podwórku szlifierkę do głowic, to dasz rade hehehe. Do wymiany uszczelka pod głowicą, termostat, czujnik temperatury, olej i filtry wraz ze zdjęciem miski oil, do sprawdzenia panewki raczej. O ile ich już nie załatwiłeś+pierścienie tłoków. Cały układ chłodzenia do wymycia! Pzd. Powodzenia w usuwaniu skutków. Kolega ma rację. Po pierwszym sygnale prawdopodobnie wystarczyło wymienić uszczelkę. Z silnikami diesla nie ma żartów. Czeka Ciebie żmudna praca. Silnik musisz rozkręcić na części i wszystko zbadać pod warunkiem że się znasz. Dojdzie Ci sprawdzenie głowicy czy czasem nie jest pęknięta a wtedy trzeba szukać albo dobrej głowicy albo dobrego spawacza. Obyśmy się obaj mylili, czego Ci życzymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Tanio nie będzie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.