makaww Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Witam. Od ostatniego czasu robia mi sie spadki poziomu obrotow biegu jalowego (z 750 czyli takich jak ma byc do 500-600). Dzieje sie to kiedy stoje na biegu jalowym albo na sprzegle i mam wlaczone nawiewy, swiatla badz nawet awaryjne. Na trasie mozna zauwazyc przy dojezdzaniu do swiatel. Co to moze byc ? Domyslam sie ze cos chyba z alternatorem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Miernikiem musisz sprawdzić jaki daje prąd alternator pod obciążeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaww Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ok. Popatrze o co tam B A mozliwe ze juz 2gi alternator zajechalem ? PS: Jeszcze pytanie czy taki stan rzeczy moze powodowac delikatnie pekniecie na kolektorze wydechowym ? (z wierzchu jak pekniecie wyglada ale czy jest nie powiem na 100%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 PS: Jeszcze pytanie czy taki stan rzeczy moze powodowac delikatnie pekniecie na kolektorze wydechowym ? (z wierzchu jak pekniecie wyglada ale czy jest nie powiem na 100%) to nie powinno mieć żadnego wpływu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.