MGQ700 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, to mój pierwszy post tutaj więc proszę o wyrozumiałość. W moim 350z 2004 z nalotem 96tys.km pojawił się taki problem. Podczas hamowania oraz ostrzejszych skrętów w prawo lub lewo zapaliła mi się kontrolka oleju. Olej uzupełniłem, ale zauważyłem dziwne zachowanie czujnika ciśnienia - podczas hamowania spada ciśnienie prawie do minimum,a podczas przyspieszania dochodzi do max 65psi! Samochód chodzi dobrze,chociaż bywa że rano po odpaleniu jest taki jakby zgrzyt przez sekundę, ale przy ponownym odpaleniu już go nie słychać. Tak to bez żadnych innych dziwnych objawów. Dodam że na wolnych obrotach ciśnienie w normie i trzyma pięknie. Wyczytałem ze starych postów że to może być objaw zużytych panewek, za to z wstępnych rozmów możliwy problem z pompą/czujnikiem oleju albo smok... Proszę o pomoc. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez MGQ700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Przede wszystkim sprawdz poziom oleju !!! W 350Z zawsze ale to zawsze powinien być maks zalany !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MGQ700 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Było mało oliwy. Dzięki za pomoc bo już świrowałem. Mam nadzieje że nic nie popsułem :/ A swoją drogą to bagnet olejowy robili chyba na wzór jakiś japońskich liter. Nie wiem jak z niego cokolwiek odczytać. No tragedia. Ps. męczę cały czas o spacer na fb, pozdrawiam Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 No k**wa o tym na początku pomyslałem ale wydawało mi sie że taką pierdołe to sprawdziłeś od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ciekawe czy panewki nie ucierpiały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ciekawe czy panewki nie ucierpiały... To nie pierwszy przypadek z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MGQ700 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Dajcie spokój, sam jestem zły na siebie. To co mnie ratuje, to to że go nie katowałem od chwili kiedy zauważyłem objawy i dolałem dwukrotnie oliwy, ale finalnie i tak weszło dużo więcej niż się spodziewałem aby było na H. Mam nauczkę, oby nie była bardziej bolesna tak jak pisze Coobcio... Swoją drogą, mogę tylko to sprawdzić zdejmując miskę olejową czy są jakieś inne przesłanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 warto zdjąć... ps. jakie masz cisnienie oleju po pelnym rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MGQ700 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Taki dobrze dogrzany po lataniu to 30 na równo, lub 2mm poniżej tek kreski. A jak rozgrzany ale bez jazdy to znowu 2mm po prawo od 30. Jeżdżę obecnie na 5W50 Vavoline VR1 Racing. Jest git? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.