Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Opony letnie


BarracuDa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie a jaką szerokość ma moja felga,bo nie wiem.jest to felga oryginalna rozmiar 17 cali. i czy opona nie będzie tarła o rant błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tak być choć nie musi, na feldze powinny być oznaczenia, weź pod uwagę też że komfort jazdy będzie gorszy przy niższym profilu opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie...zimówkę miałem Nokian WR D4 i była cicha,a założone letnie Continentale głośne,szumią!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza mając również na uwadze to o czym pisal gdzies Jacko, te klasy efektywności dla segmentu Premium to porażka. Bardzo przyzwoite opony to np Sava z poziomem głośności 66db podczas gdy dużo droższe mają powyżej 70-71db, nie wspominając o pozostałych, właściwie niemierzalnych parametrach typu wpływ na spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też muszę kupić nowe opony i zastanawiam się na tymi

https://oponki24.com.pl/27006,opona-yokohama-geolandar-suv-215-60r17-96h.html

ktoś miał/ma?

A teraz porównaj z nową Dębicą i zastanów się czy warto. No chyba, że napis Yokohama wygląda lepiej na feldze.

QQ to nie jest sportowe auto klasy premium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

A teraz porównaj z nową Dębicą i zastanów się czy warto. No chyba, że napis Yokohama wygląda lepiej na feldze.
QQ to nie jest sportowe auto klasy premium

 

Tylko, że Dębica nie produkuje opon w rozmiarze 215/60/17 i tu jest problem ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też muszę kupić nowe opony i zastanawiam się na tymi

https://oponki24.com.pl/27006,opona-yokohama-geolandar-suv-215-60r17-96h.html

ktoś miał/ma?

założyłem te nokiany, w porównaniu ze starymi continetnal zdecydowanie ciszej. Przy okazji wymieniłem amortyzatory i razem ze zmianą z zimówek (R16 o profilu 65) wydaje się zdecydowanie twardszy. Ciężko póki co coś więcej powiedzieć.

Ale za sztuke zapłaciłem 400 zł (DOT0617) więc minimalnie drożej o tej yokohamy a parametry z etykiety nokian ma zdecydowanie lepsze i w testach też dobrze wypada

Edytowane przez slik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki. Nie koniecznie muszą być yokohamy. Generalnie chce kupić coś w okolicy 400zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w okolicach 400, ja rozważałem falkeny ze914 i właśnie nokian, w testach były porównywalne. Są jeszcze unirayal rain expert podobno na deszcz super ale na suchym tak średnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rainexperty na deszczu super świetne! Ale na suchym GŁOŚNE!!! Na suchym też dobrze trzymają,miałem je w Note

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co...to jam to uczynił.Czyli wymazał C jak ...c :D i resztę szturchańców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dzisiaj wjechały nowe Nexen RU1 215/55/18 99V (DOT0717). Opony made in Korea, co ciekawe dostały homologację Porsche i nowy Cayenne Turbo wyjeżdża na RU1.

 

Pierwsze wrażenia bardzo na plus, zwłaszcza, że używki Conti chodzą po ok 1kpln (jedne zamówiłem i odesłałem, bo miały być 8mm 2016, a były z usuniętym DOT 7mm :wtf2: i jedna uszkodzona!), a za nowe Nexen dałem niecałe 1,4kpln. Dodatkowo auto jest świeżo po wymianie wahaczy przód i geometrii. Nic nie bije i nie ściąga.

 

Seryjne Conti przejechały niecałe 7lat i 133kkm (de facto mniej, bo to przebieg auta z całego roku, czyli z zimą) i wyglądały tragicznie na bokach, a bieżnika też niewiele zostało.

Edytowane przez maniujr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z hałasem??? Mam też conti  i są głośniejsze od zimowych Nokianów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak z hałasem??? Mam też conti  i są głośniejsze od zimowych Nokianów.

 

Zrobiłem na razie nieco ponad 60km na trasie, ale wrażenia naprawdę więcej niż ok. Jest dużo ciszej niż na Conti, do tego auto jest bardziej miękkie. Jeden z moich zarzutów do QQ to twardy zawias, a teraz jest zdecydowanie lepiej.

 

Największy plus to prowadzenie, które ostatnio pozostawiało wiele do życzenia. Auto ściągało, kierownica lekko biła. Opony ewidentnie były zmęczone na bokach i twarde na obwodzie.

 

Po raz kolejny się przekonałem na własnej skórze, że kupno używek, zwłaszcza od handlarzy to loteria i zazwyczaj zakończona zbędnymi nerwami, kosztami i pełnym niezadowoleniem, chyba, że koleś jest uczciwy i zdjął opony z rozbitego auta bez żadnych kombinacji (opisywane wyżej Conti były każda z innej parafii. Nawet "made in ..." każda miała inne). Tutaj link z którego wynika, że warto kupić...

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5984834022

Edytowane przez maniujr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cwaniak skupuję od ludzi po jednej a sprzedaję jako komplet :D

Nie kupuję się uzywanych opon bo one ułożyły się pod konkretny samochód to jedno a drugie uszkodzenia nie widoczne gołym okiem !

Lepiej komplet nowych najtańszych opon jak używane Michelin Pirelli Cuntinental Goodyear  !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

To ja się jeszcze dorzucę z wrażeniami z tego-letnich testów Nexen NBLUE HD PLUS 215/60 R17 na potwierdzenie tego co wyżej kolega o markowych używkach napisał.

 

IMHO są rewelacyjne jak na swoją cenę (245zł / szt)

 

Usłysząłem o tej marce opon tydzień przed ich zakupem (moje Conti umarło na bułę z boku i stwierdziłem że finito). Już już miałem używki nabyć (bo nowe markowe wydały mi się do starzejącej Kaszki zbyt drogie) kiedy na brytyjskich forach znalazłem dobre opinie o tanich NEXEN'ach które u nich ludki sobie b.chwalą.

 

Jak już napisałem w inny wątku ten Koreański produkt (https://en.wikipedia.org/wiki/Nexen_Tire) jest dla mnie objawieniem - jazda na nich to dzika radość, zwłaszcza zakręty (sucho czy mokro) ale i ruszanie (z czym np. moje zimówki Blizzak LM-25 mają problem). 

 

Mam je od kilku tys km (maj tego roku) więc powinny być już 'dotarte' i wykazywać swoje std. parametry ale są ewidentnie dobre.

 

Próbowałem na nich już wszystkiego: zryw na mokro, Kaszkowy top speed, najazdy na głęboką wodę /koleiny/ blisko sety - Conti to oblały, ostrych zwrotów na mokrym, pełnego wykorzystania ABS na mokro (że o suchym nie wspomnę bo nie ma po co - zdały po prostu)...

 

Kurza twarz, nie mam się kompletnie do czego przyczepić (narazie). Dawno mi się tak dobrze Kaszak drogi nie trzymał.

 

No może ciuteczkę je bardziej słychać w porównaniu do tych Continental Premium Contact II (215/60 R17) no i nie wiadomo jak się ścierają (a podobno mocniej niż Conti - tak na forach u brytoli piszą). Tam NEXEN bardziej znany...

 

W sumie to jeszcze pierwszy sezon więc łobaczym jak ta trwałość...

 

No ale na razie pełne szczęście :D Z czystym sumieniem polecam.

Edytowane przez rafni
  • Like 1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odkopię temat :D Jeździ ktoś może na Nexen N'fera SU4 ?? Mam felgi 19 i chce kupić w oryginalnym rozmiarze 225/45 r19

 

https://www.oponeo.pl/model-opony/nexen-n-fera-su4

tutaj jest test opon, są na 7  miejscu https://www.ranking-opon.eu/letnie-225-45-19/

Edytowane przez krzysiek1404
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...