marbed Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witajcie Proszę o radę dotyczącą ściągnięcia bębnów hamulcowych. W ostatnią sobotę postanowiłem skontrolować stan okładzin hamulcowych z tyłu Notka użytkowanego przez żonę. Po zdjęciu koła, zaślepki i nakrętki zauważyłem że jest tam jeszcze pierścień Segera (czy jakoś tak się to nazywa). Nie miałem specjalistycznych szczypiec do tego i utknąłem na tym etapie rezygnując z obawy że mi pęknie. Czy potrzeba go zdjąć i czy to wystarczy? Czyli czy bęben zejdzie łatwo czy należy użyć jeszcze jakiegoś ściągacza? Z góry dzięki za porady. Nikt nic nie doradzi ? Widzę sporo wejść. Naprawdę nikt tego nie ściągał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Ja ściagalem ale w innych autach i nie było zabezpieczeń. Jeżeli chcesz to psiknij jakimś penetratorem i spróbuj młotkiem i śrubokręt lub tępym przecinakiem odkręcić tą śrubę. A co do samych bębnów to musisz nimi obracać i znaleźć moment kiedy zejdą ale jak nie mają rowków to powinny zejść bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus-j70 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Po zdjęciu dekielka i odkręceniu nakrętki bęben powinien zejść,bębny często mają to do siebie,że ciężko schodzą,trzeba je obstukać,a zeger jest od łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbed Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 WIem że Zegger jest od łożyska ale po odkręceniu nakrętki ani drgnie. Oczywiście młotka używałem. Nie wiem Camello gdzie chcesz psikać ale wokoło łożyska jest smar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.