Gość pikus1964 Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Nastąpiło zablokowanie mechanizmu w wyniku zatarcia osi tylnej wycieraczki (niestety trochę z tym było jeżdżone). Rozebrane oczyszczone sprawdzone-działa (ale niestety nie w samochodzie). Brak prądu na wtyczce. We wtyczce są trzy piny, na jednym występuje stale napięcie ok 12V (podejrzewam ze jest to sygnał domykający pracę wycieraczki) drugi pin jest prawdopodobnie masą (pomiar wykazuje połączenie z masą), niestety na trzecim brak prądu bez względu na położenie pokrętła czy wrzuceniu wstecznego. Przednie wycieraczki działają zakładam że pojazd niema żadnych czujników, przynajmniej tak twierdzi właścicielka. Czy jazda z zablokowanym mechanizmem mogła doprowadzić do przeciążenia: modułu sterującego, bezpiecznika, przekaźnika, czy przełącznika? Jeżeli tak gdzie szukać przekaźnika, modułu, który to bezpiecznik (japońce tak opisały że niech ich licho, podobnie jest z instrukcją) Podobna sytuacja była z przodu po oczyszczeniu wszystko zagrało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g.a.polak Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Sprawdź, czy nie jest przerwany jeden z przewodów w gumowym otulinie pomiędzy kabiną a klapą bagażnika. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.