Kor12 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Witam Mam pytanie do znawców, mam wrażenie, że coś jest nie tak ze spalaniem w moim notesie, niby komputer w ASO nie pokazuje błędów, ale tłumik przy wylocie jest mocno czarny a do tego bardzo często potrafi mi auto przed skrzyżowaniem zgasnąć. Wybijam bieg i zaczynam zwalniać i nagle czuję, że silnik już nie pracuje. Czy wiecie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Ten mocno okopcony tłumik na wylocie też mnie martwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cbr600 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 A jaki masz silnik?? Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 przelany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 1,2 DIG-S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2016 Dokładnie przelewa paliwo, podjedz do ASO niech zobaczą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Dokładnie przelewa paliwo, podjedz do ASO niech zobaczą . Też tak uważam, bynajmniej objawy na to wskazują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Witam Nie było mnie kilka dni, sorry. Byłem w ASO, zgłosiłem problem, twierdzą, że wszystko jest ok ponieważ komputer nie pokazuje błędów. Ja też mam wrażenie, że przelewa, ale jak im to wytłumaczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Okopconą rurą i częstym gaśnięciem !!!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Niech podepną analizator spalin. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 O dobry pomysł, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 O dobry pomysł, dzięki Dobry pomysł z mojej strony, to rozumiem ale że panowie z ASO na to nie wpadli skoro komputer nie pokazuje anomalii a klient zgłasza problem a czarna rura to potwierdza to użycie analizatora powinno być podstawową czynnością by zdiagnozować auto a tym samym zadowolić klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazget Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) A jaki jest poziom oleju silnikowego? Nie za dużo go na bagnecie? Skoro czarny osad to chyba olej pali. Tylko pozostaje dlaczego? Edytowane 22 Czerwca 2016 przez nazget Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Trasy krótkie? raczej miasto? Nic nie piszesz o przebiegu auta. Przegonił bym go ostro w trasie,pewnie by się coś wyklarowało,bo przypuszczam,że na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Przegoń go a rura zsiwieje Tak samo miałem w Saabie, którym jeździ się raz co dwa tygodnie. Zimą i wiosną z powodu "wyznawców islamu" nie było wyjazdu do Europy i też rura z sadzą jak w kominie. W niedzielę zrobił ponad 500km i sadzy ani widu. A i nagar się wypalił w silniku. Tyka jak zegarek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Witam Auto ma dwa lata, przebieg 40k. W tygodniu trasy może krótkie, bo też i nie ma gdzie za bardzo po pracy jeździć, ale ogólnie dużo jeżdżę w weekendy. Zrobię wypad nad morze w weekend to zobaczę jak się zachowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Jeśli czarny nalot jest suchy i jest to cienka warstwa to raczej normalny objaw, gdy auto nie jest ganiane na długich przebiegach. Jeśli nalotu jest gruba warstwa i jest on tłusty to świadczyło by o złym spalaniu mieszanki w połączeniu z olejem. Też mam okopconą rurkę, a jestem właśnie po dokładnej, powiedział bym, nawet bardzo dokładnej diagnostyce podczas której sprawdzane były m-dzy innymi spaliny i przyciemniane fabrycznie szyby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 A dlaczego sprawdzałeś przyciemniane szyby? Sprawdziłem, jest cienki i suchy, ale palec trzeba szorować pumeksem . Wcześniej jeździłem meganką, przebiegi podobne i styl jazdy również, ale tłumik był czyściutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Prawde mówiąc też mam krótkie trasy bo tylko do pracy ok.2 km.rano i wieczorem powrót,ale rura czysta,za to pod korkiem wlewu oleju biały nalot,jak przegonię w trasie, też znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 A dlaczego sprawdzałeś przyciemniane szyby? Problem w tym, że nie ja sprawdzałem a diagnosta, jakiś nowy młodzian, stwierdził podczas badania przy przedłużeniu dowodu,że musi sprawdzić. Nie dało nic moje zapewnienie że szyby są fabrycznie przyciemniane. Stwierdził że jeśli wyjdzie więcej to niestety będę musiał szyby wymienić i jego nie interesuje że auto zostało z takimi szybami dopuszczone do ruchu. Oczywiście test wypadł pozytywnie, pozostałe badania także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 No nie mogę, to gdyby było coś nie tak musiałbyś szyby wymienić, totalnie powalony, żeby nie użyć tu innego słowa, diagnosta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Mniej więcej to samo ode mnie usłyszał, ale nie zmieniło to jego postanowienia by sprawdzić. Potem jak się przekonał że są zgodne z przepisami zaproponowałem mu by pozostałe też sprawdził, ale już nie chciał. Doszedłem do wniosku że chciał się popisać albo pochwalić urządzeniem. W aucie przede mną miał jakieś zastrzeżenia do świateł dziennych ale dokładnie nie słyszałem o co mu chodziło. Myślałem że do moich też będzie miał jakieś zastrzeżenia bo jak wjeżdżałem to się świeciły a po wjeździe zmieniły się na mijania ale nawet uwagi na nie nie zwrócił, choć ustawienie świateł sprawdzał. 40 lat jeżdżę w to samo miejsce i pierwszy raz taki zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.