Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

praca silnika


Kor12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie do znawców, mam wrażenie, że coś jest nie tak ze spalaniem w moim notesie, niby komputer w ASO nie pokazuje błędów, ale tłumik przy wylocie jest mocno czarny a do tego bardzo często potrafi mi auto przed skrzyżowaniem zgasnąć. Wybijam bieg i zaczynam zwalniać i nagle czuję, że silnik już nie pracuje. Czy wiecie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Ten mocno okopcony tłumik na wylocie też mnie martwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie przelewa paliwo, podjedz do ASO niech zobaczą .

Też tak uważam, bynajmniej objawy na to wskazują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie było mnie kilka dni, sorry.

Byłem w ASO, zgłosiłem problem, twierdzą, że wszystko jest ok ponieważ komputer nie pokazuje błędów.

Ja też mam wrażenie, że przelewa, ale jak im to wytłumaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dobry pomysł, dzięki

Dobry pomysł z mojej strony, to rozumiem ale że panowie z ASO na to nie wpadli skoro komputer nie pokazuje anomalii a klient zgłasza problem a czarna rura to potwierdza  to użycie analizatora powinno być podstawową czynnością by zdiagnozować auto a tym samym zadowolić klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest poziom oleju silnikowego? Nie za dużo go na bagnecie? Skoro czarny osad to chyba olej pali. Tylko pozostaje dlaczego?

Edytowane przez nazget
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trasy krótkie? raczej miasto?

Nic nie piszesz o przebiegu auta.

Przegonił bym go ostro w trasie,pewnie by się coś wyklarowało,bo przypuszczam,że na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegoń go a rura zsiwieje :)

Tak samo miałem w Saabie, którym jeździ się raz co dwa tygodnie. Zimą i wiosną z powodu "wyznawców islamu" nie było wyjazdu do Europy i też rura z sadzą jak w kominie. W niedzielę zrobił ponad 500km i sadzy ani widu. A i nagar się wypalił w silniku. Tyka jak zegarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Auto ma dwa lata, przebieg 40k. W tygodniu trasy może krótkie, bo też i nie ma gdzie za bardzo po pracy jeździć, ale ogólnie dużo jeżdżę w weekendy. Zrobię wypad nad morze w weekend to zobaczę jak się zachowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czarny nalot jest suchy i jest to cienka warstwa to raczej normalny objaw, gdy auto nie jest ganiane na długich przebiegach. Jeśli nalotu jest gruba warstwa i jest on tłusty to świadczyło by o złym spalaniu mieszanki w połączeniu z olejem.


Też mam okopconą rurkę, a jestem właśnie po dokładnej, powiedział bym, nawet bardzo dokładnej diagnostyce podczas której sprawdzane były m-dzy innymi spaliny i przyciemniane fabrycznie szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego sprawdzałeś przyciemniane szyby?


Sprawdziłem, jest cienki i suchy, ale palec trzeba szorować pumeksem :). Wcześniej jeździłem meganką, przebiegi podobne i styl jazdy również, ale tłumik był czyściutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde mówiąc też mam krótkie trasy bo tylko do pracy ok.2 km.rano i wieczorem powrót,ale rura czysta,za to pod korkiem wlewu oleju biały nalot,jak przegonię w trasie, też znika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego sprawdzałeś przyciemniane szyby?

 

Problem w tym, że nie ja sprawdzałem a diagnosta, jakiś nowy młodzian, stwierdził podczas badania przy przedłużeniu dowodu,że musi sprawdzić. Nie dało nic moje zapewnienie że szyby są fabrycznie przyciemniane. Stwierdził że jeśli wyjdzie więcej to niestety będę musiał szyby wymienić i jego nie interesuje że auto zostało z takimi szybami dopuszczone do ruchu. Oczywiście test wypadł pozytywnie, pozostałe badania także.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę, to gdyby było coś nie tak musiałbyś szyby wymienić, totalnie powalony, żeby nie użyć tu innego słowa, diagnosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej to samo ode mnie usłyszał, ale nie zmieniło to jego postanowienia by sprawdzić. Potem jak się przekonał że są zgodne z przepisami zaproponowałem mu by pozostałe też sprawdził, ale już nie chciał. Doszedłem do wniosku że chciał się popisać albo pochwalić urządzeniem. W aucie przede mną miał jakieś zastrzeżenia do świateł dziennych ale dokładnie nie słyszałem o co mu chodziło. Myślałem że do moich też będzie miał jakieś zastrzeżenia bo jak wjeżdżałem to się świeciły a po wjeździe zmieniły się na mijania ale nawet uwagi na nie nie zwrócił, choć ustawienie świateł sprawdzał. 40 lat jeżdżę w to samo miejsce i pierwszy raz taki zonk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...