Grzegorz.wb Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Witam Po wyłączeniu silnika kierownica nie uniosła się do góry tylko zaczęła przesuwać się skokowo, słychać pracę silniczka ale nie ma jakby siły unieść kierownicy, do dołu idzie trochę lżej. Wcześniej nie było żadnych oznak zacinania lub głośnej pracy. Na razie wyłączyłem system ułatwiający wsiadanie ale regulacja jest potrzebna, bo zona jest dużo niższa. Czy ktoś spotkał się z podobną usterką? Według serwisówki, żeby dostać się do napędu trzeba zdjąć kierownicę i osłony, może jest inny sposób? Czy w układzie jest jakieś sprzęgiełko? wersja europejska, benzyna, 2009 pozdrawiam, Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Zle info mam, tanio nie jest , pracy sporo, prawdopodobnie to ten sam system co w innych nissanach i infiniti, tam problemem jest bubel jakim jest plastikowa zebatka. U Ciebie sie dowiesz jak rozbierzesz. Poczytaj troche http://www.ifans.pl/showthread.php?4932-Regulacja-kierownicy-problem&highlight=Regulacja+kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.wb Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Witam Dziękuję za podpowiedź. W końcu zabrałem się za rozkręcanie, okazało się, że da się wyjąć silniczek z przekładnią bez zdejmowania kierownicy (do d... z serwisówką). Faktycznie, pękła zębatka w przekładni. Czy ktoś z użytkowników Forum wie przypadkiem, gdzie można kupić lub dorobić taki element lub gdzie kupić używany ? (nie występuje jako część naprawcza, trzeba kupić komplet, nie jest tani). Sprawdzałem linki na Forum Infiniti ale nie działają. Od 2 dni szukam w Internecie i jakoś nie mogę nic znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Wiem, ze na 100% w Rosji kupisz i pisze to powaznie, i oni maja chyba juz metalowy zamiennik, szybko przesylaja, pare dni i masz, niestety musisz sam poszukac w necie tej firmy, ja pare razy sie natknalem, ale linkow nie zapisywalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.wb Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Wiem, ze na 100% w Rosji kupisz i pisze to powaznie, i oni maja chyba juz metalowy zamiennik, szybko przesylaja, pare dni i masz, niestety musisz sam poszukac w necie tej firmy, ja pare razy sie natknalem, ale linkow nie zapisywalem Dziękuję, na razie szukam, wszystkie linki, które znalazłem już nie działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKAUTECZKO Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Witaj kolego U mnie nastąpił dziś ten sam problem. Jak go rozwiązałeś ? Będę zobowiązany za podpowiedz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argor Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Też się dołączam do pytania jak rozwiązac ten problem i jakie koszty ? Też mi zębatka "skacze" a kierownica nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub.S83 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 43 minuty temu, Argor napisał: Też się dołączam do pytania jak rozwiązac ten problem i jakie koszty ? Też mi zębatka "skacze" a kierownica nie idzie Gdzieś kiedyś wyczytałem, że w Rosji są zestawy naprawcze metalowe, które eliminują problem ale tanie nie są - coś koło 500zł za dwa kółka zębate. Nadal to taniej niż w ASO za nowy silnik - w moim poprzedni właściciel wymieniał w ASO i wspominał coś o 3tyś zł. Trzeba pamiętać, że są dwa silniki - jeden od wysunięcia a drugi od wysokości. Kupienie używanego to loteria - o ile jeszcze działa to nikt nie powie jak długo. To znany problem w dużej gamie modeli Nissana i Infiniti - Murano nie jest żadnym wyjątkiem. Tak wygląda pękający trybik: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.