Baska Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 A 34 Maxima SE czarna Zadebiutował w 2004 roku i oferowany był od początku jako 4-drzwiowy, luksusowy sedan. Jego produkcję zakończono w roku 2008. Model ten był pierwszą generacją Maximy wytwarzaną poza Japonią i pierwszą nieoferowaną w Europie. Ten Nissan był przeznaczony wyłącznie na rynek USA, Kanady i Meksyku, produkowano go w Tennessee, w USA. Zawieszenie Maximy jest nieskomplikowane, ale komfortowe. Auto skutecznie tłumi nierówności i nieźle czuje się na zakrętach, ale preferuje raczej długie i proste autostrady. Wchodzenie w zakręt nie jest takie płynne jak przy A 35 . A 35 Maxima S biała Nissan Maxima A35 jest bezpośrednim następcą serii A34 i 7. z kolei generacją modelu o tej nazwie. Auto zadebiutowało w 2009 roku i oferowane jest do tej pory jako 4-drzwiowy, luksusowy sedan. Model ten nie jest dostępny na Starym Kontynencie, chociaż ze względu na sporą popularność Nissan rozważa przywrócenie go do europejskiej oferty. W tym momencie samochód przeznaczony wyłącznie na rynek USA, Kanady i Meksyku, produkowany jest w Tennessee, w USA Zawieszenie Maximy jest zdecydowanie bardziej sportowe niż w poprzedniku. Auto równie dobrze radzi sobie na prostej, ale wyraźnie lepiej czuje się w zakrętach. Dzięki swojemu usportowionemu charakterowi zapewnia bardzo pozytywne wrażenia z jazdy.Znacznie lepiej i stabilniej wchodzi w zakręty!!!! Wymiary A 34 A 35 Długość auta 4937.00 mm Długość auta 4842.00 mm Szerokość auta 1820.00 mm Szerokość auta 1860.00 mm Wysokość auta 1482.00 mm Wysokość auta 1468.00 mm Rozstaw osi 2824.00 mm Rozstaw osi 2776.00 mm Rozstaw przednich kół 1559.00 mm Rozstaw przednich kół 1585.00 mm Rozstaw tylnych kół 1566.00 mm Rozstaw tylnych kół 1585.00 mm Producent silnika-Nissan Producent silnik-Nissan Kod silnika VQ35 Kod silnika VQ35 Rodzaj paliwa/zasilania-Wielopunktowy wtrysk paliwa (MPFI) Wielopunktowy wtrysk paliwa (MPFI) Umiejscowienie silnika z przodu Umiejscowienie silnika z przodu Układ cylindrów V Układ cylindrów V Pojemność silnika ~ 3.5 l Pojemność silnika ~ 3.5 l Średnica cylindra 95.50 mm Średnica cylindra 95.50 mm Stopień sprężania 10.30:1 Stopień sprężania 10.60:1 Układ rozrządu DOHC Układ rozrządu DOHC Liczba zaworów na cylinder-4 Liczba zaworów na cylinder-4 Liczba cylindrów-6 Liczba cylindrów-6 Układ dolotowy Wolnossący Układ dolotowy Wolnossący Maksymalna moc 265 KM) Maksymalna moc 294 KM Prędkość obrotowa maksymalnej mocy-6000 rpm 6400 rpm Maksymalny moment obrotowy 341 Nm Maksymalny moment obrotowy 353 Nm Prędkość obrotowa maksymalnego momentu obrotowego-4400 rpm -4400 rpm Maksymalna prędkość obrotowa 6600 rpm Maksymalna prędkość obrotowa 6600 rpm Chłodzenie Ciecz Chłodzenie Ciecz Intercooler Brak Intercooler Brak Reaktor katalityczny Tak Reaktor katalityczny Tak Układ napędowy i podwozie Napęd Napęd na przednie koła (FWD) Napęd-Napęd na przednie koła (FWD) Przełożenie najwyższego biegu 0.44:1 Przełożenie najwyższego biegu 0.44:1 Przełożenie przekładni głównej 5.17:1 Przełożenie przekładni głównej 5.17:1 Przednie hamulce Tarczowe, wentylowane Przednie hamulce Tarczowe, wentylowane Średnica przednich hamulców 320.00 mm Średnica przednich hamulców 320.00 mm Tylne hamulce Tarczowe, ABS, Tylne hamulce Tarczowe, wentylowane, ABS Średnica tylnych hamulców 292.00 mm Średnica tylnych hamulców 308.00 mm Przekładnia kierownicza Przekładnia zębatkowa, wspomagana Przekładnia zębatkowa, wspomagana Liczba obrotów do skrajnych położeń kierownicy 2.57 jak u A 34 Przednie koła 7JJ x 18 Przednie koła 8J x 18 Przednie opony P245/55 R 18 H Przednie opony P245/45 R 18 V Tylne koła 7JJ x 18 Tylne koła 8J x 18 Tylne opony P245/55 R 18 H Tylne opony P245/45 R 18 V Informacje ogólne Rok produkcji 2008 Rok produkcji 2011 Rodzaj nadwozia Sedan SE Rodzaj nadwozia Sedan S 4DR Liczba drzwi 4 Liczba dzwi 4 Liczba siedzeń 5 Liczba siedzeń 5 Masa własna 1575 kg Masa własna 1613 kg Rozkład mas (przód/tył) 61.60% / 38.40% Rozkład mas (przód/tył) 61.70% / 38.30% Wyposażenie i funkcje A 34 A 35 4 zagłówki, TAK TAK ABS, TAK TAK Airbag 6 sztuk, TAK TAK Alarm, TAK TAK BA - system wspomagania nagłego hamowania, TAK TAK Czujnik ciśnienia w oponach, TAK TAK Czujnik zmierzchu, TAK TAK EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania TAK TAK El. podnoszenie szyb, przód i tył, TAK TAK Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem, TAK TAK Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, TAK TAK Fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego, TAK TAK Immobilizer, TAK TAK Instalacja radiowa + 8 głośników, TAK TAK Kierownica skórzana, TAK TAK Kierownica ze sterowaniem radia , TAK TAK Klimatyzacja automatyczna TAK NIE Klimatyzacja dwustrefowa, TAK TAK Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie TAK TAK Komputer pokładowy, TAK TAK Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane, TAK TAK Lusterko wsteczne automatycznie przyciemniające się, TAK TAK Elektrochromatyczne lusterka boczne TAK TAK Pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikami siły napięcia, TAK TAK Przygotowanie do montażu telefonu GSM, TAK TAK Radio CD, TAK TAK Zmieniarka płyt CD TAK NIE System inteligentnego kluczyka, TAK TAK TCS - System kontroli trakcji, TAK TAK Tapicerka skórzana, TAK TAK Tempomat, TAK TAK Termometr zewnętrzny, TAK TAK Tylne oparcie składane, dzielone, TAK TAK Tylny spoiler, TAK TAK Wspomaganie układu kierowniczego, TAK TAK Zamek centralny z pilotem, TAK TAK Światła przeciwmgielne TAK TAK Xenony Bi-Xenony TAK TAK Gniazdo AUX TAK TAK Kamera cofania NIE TAK Czujnik cofania TAK NIE Klimatyzacja manualna NIE TAK Łopatki zmiany biegów NIE TAK Szyberdach TAK TAK Bluetooth TAK TAK Gniazdo SD NIE TAK MP3 TAK TAK Przyciemniane szyby NIE NIE Gniazdo USB NIE TAK Kurtyny powietrzne TAK TAK Podgrzewane przednie siedzenia TAK TAK System Start-Stop NIE TAK Nawigacja TAK NIE Maxima A35 jest model Nissana oznaczony hasłem 4DSC -czterodzwiowy samochód sportowy . Ma dość sztywne zawieszenie w porównaniu do VI generacji ,czuć to wchodząc w zakręt gdzie naprawdę dobrze trzyma się drogi . Podsumowując krótką eksploatacje Maximy A 35 to wnioski takie się nasuwają …. -Lepiej trzyma się drogi, -Czuć te 30 KM więcej:), -Nie „pływa” po drodze przy dużej prędkości, -Ma lepsze skręt kierownicy-nie trzeba parkingu dla Tira:) -Wizualnie różni się od A 34 -Zużycie benzyny średnio A 35-10.5 l /100 km A 34-11.5 l/ 100 km Jak dalej będzie i jaka będzie jazda, wady i zalety.... zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.