Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd P1116 i P0051 wycięte katalizatory


je-drek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po wycięciu katalizatorów wyświetlają mi się te błędy czy one nie wpływają na pracę silnika? Błąd P1168 i P0051 w temacie wkradł się błąd.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez je-drek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli chodzi o któraś z pierwszych sond? Obie są podłączone muszę sprawdzić która to i ewentualnie wymienić na nowa ?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewa sonda przed katem. czy wymienic na nowa? nie wiem...rownie dobrze mozesz miec jakas przerwe w obwodzie. Bledy obd nie definiuja jednoznacznie uszkodzenia...a przez internet nikt ci auta nie zdiagnozuje ;) tak czy inaczej gdzies w tej okolicy masz jakies uszkodzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że przez internet nie naprawie. Ale dzięki za pomoc. W kleje dokładnie co mi tam wyskakuje . To jest pierwszy błąd P0051

Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit Low Voltage Bank 2 Sensor 1

 

I tu drugi z opisem P1168 występuje ten błąd dwa razy

Opis niedostępny

 

Stan kodu usterki

Kod usterki jest potwierdzony

 

Stan silnika podczas wystąpienia usterki

Dane natychmiastowe podczas kodu błędu : P1168

Stan obiegu paliwa 1: Zamknięta pętla

Stan obiegu paliwa 2: Otwarta pętla

Szacowane naładowanie: 40.0 %

Temperatura płynu chłodzącego: 62 °C

Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +3.9 %

Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: 0.0 %

Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2: 0.0 %

Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2: 0.0 %

Prędkość obrotowa silnika: 712 obr/min

Prędkość pojazdu: 0 km/h

Włącz zapłon : 24.0 °

Temperatura powietrza dolotowego: 45 °C

Przepływ powietrza dolotowego: 9.90 g/s

Położenie bezwzględne przepustnicy: 5.9 %

Napięcie czujnika 02 droga 1 czujnik 2: 0.280 V

Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1 czujnik 2: +99.2 %

Napięcie czujnika 02 droga 2 czujnik 2: 0.290 V

Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2 czujnik 2: +99.2 %

Czas miniony od uruchomienia silnika: 28 sekundy

Odległość przebyta od włączenia licznika: 0 km

Lambda – droga 1 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 0.997

Napięcie – droga 1 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 2.120 V

Lambda – droga 2 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 1.004

Napięcie – droga 2 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 2.255 V

Polecenie oczyszczania pary: 0.0 %

Poziom paliwa: 77.6 %

Liczba ostrzeżeń od chwili usunięcia usterek: 0

Odległość przebyta od chwili usunięcia usterek: 0 km

System parowania – ciśnienie pary: -81.920 mbar

Ciśnienie barometryczne: 1.01 bar

Temperatura katalizatora: droga 1, czujnik 1: 32.0 °C

Temperatura katalizatora: droga 2, czujnik 1: 32.0 °C

Napięcie modułu kontroli: 14.080 V

Bezwzględne naładowanie silnika: 29.8 %

Polecenie odpowiadające współczynnikowi paliwa/powietrza: 0.996

Położenie względne przepustnicy: 2.0 %

Położenie bezwzględne przepustnicy gazu B: 5.9 %

Położenie pedału gazu D: 0.0 %

Położenie pedału gazu E: 0.0 %

Polecenie siłownika przepustnicy gazu: 5.9 %

Czas trwania działania silnika od uruchomienia licznika: 0 hrs 00 min

Czas trwania działania silnika od usunięcia usterek: 0 hrs 00 min

 

 

Raport utworzony za pomocą aplikacji EOBD-Facile dla iPhone/iPad

Edytowane przez je-drek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p1168 to blad lewej szerokopasmowki...uszkodzenie, zwarcie/nieciaglosc w obwodzie lub cos na kostce nieprawidlowo łączy.

zamien sondy miejscami i zobacz czy blad sie powtorzy czy wyskoczy druga strona...jak dasz rade wykrecic ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio ale myślisz ze po skasowania błędów jest juz ok czy musze coś z tym dalej robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda padła przednia lewa, orientuje się ktoś ile może kosztować nowa sonda bo krzyknęli mi ze 1400 zł

A może ktoś ma do sprzedania sprawną lewą przednia sonda szerokopasmowa ?

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez je-drek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest pierwsza sonda szerokopasmowa z tego co wiem to drugie diagnostyczne można wyłączyć .

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem ok miesiąca temu u tego gościa:

http://allegro.pl/sonda-lambda-nissan-350z-infiniti-fx35-nowa-bosch-i6306648843.html

Wszystko gitara. Ja miałem padniętą prawą i szczerze nie życzę nikomu tej gimnastyki żeby wykręcić gada  :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem właśnie do tego gościa mówi że ta nie pasuje a aktualnie nie posiada do tego rocznika.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem właśnie do tego gościa mówi że ta nie pasuje a aktualnie nie posiada do tego rocznika.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A jaką chcesz tą sonde? Czy tą z kolektora? Ktory rocznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie kogoś polecić w Warszawie kto odkręci mi tą sondę bo jedni fachowcy się poddali po kilku próbach.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez je-drek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio wszystko potrafi  :dribble:  Ja zrobiłem to sam. Troszkę męczarni było ale da radę! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...