je-drek Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, po wycięciu katalizatorów wyświetlają mi się te błędy czy one nie wpływają na pracę silnika? Błąd P1168 i P0051 w temacie wkradł się błąd. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 22 Czerwca 2016 przez je-drek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 wyglada na problem z sonda szerokopasmowa wiec wplywa...moze po prostu nie podlaczyles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Czyli chodzi o któraś z pierwszych sond? Obie są podłączone muszę sprawdzić która to i ewentualnie wymienić na nowa ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 lewa sonda przed katem. czy wymienic na nowa? nie wiem...rownie dobrze mozesz miec jakas przerwe w obwodzie. Bledy obd nie definiuja jednoznacznie uszkodzenia...a przez internet nikt ci auta nie zdiagnozuje tak czy inaczej gdzies w tej okolicy masz jakies uszkodzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 22 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 (edytowane) Wiem, że przez internet nie naprawie. Ale dzięki za pomoc. W kleje dokładnie co mi tam wyskakuje . To jest pierwszy błąd P0051 Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Circuit Low Voltage Bank 2 Sensor 1 I tu drugi z opisem P1168 występuje ten błąd dwa razy Opis niedostępny Stan kodu usterki Kod usterki jest potwierdzony Stan silnika podczas wystąpienia usterki Dane natychmiastowe podczas kodu błędu : P1168 Stan obiegu paliwa 1: Zamknięta pętla Stan obiegu paliwa 2: Otwarta pętla Szacowane naładowanie: 40.0 % Temperatura płynu chłodzącego: 62 °C Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +3.9 % Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: 0.0 % Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2: 0.0 % Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2: 0.0 % Prędkość obrotowa silnika: 712 obr/min Prędkość pojazdu: 0 km/h Włącz zapłon : 24.0 ° Temperatura powietrza dolotowego: 45 °C Przepływ powietrza dolotowego: 9.90 g/s Położenie bezwzględne przepustnicy: 5.9 % Napięcie czujnika 02 droga 1 czujnik 2: 0.280 V Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1 czujnik 2: +99.2 % Napięcie czujnika 02 droga 2 czujnik 2: 0.290 V Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2 czujnik 2: +99.2 % Czas miniony od uruchomienia silnika: 28 sekundy Odległość przebyta od włączenia licznika: 0 km Lambda – droga 1 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 0.997 Napięcie – droga 1 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 2.120 V Lambda – droga 2 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 1.004 Napięcie – droga 2 czujnik 1 (szeroki zakres czujnika O2): 2.255 V Polecenie oczyszczania pary: 0.0 % Poziom paliwa: 77.6 % Liczba ostrzeżeń od chwili usunięcia usterek: 0 Odległość przebyta od chwili usunięcia usterek: 0 km System parowania – ciśnienie pary: -81.920 mbar Ciśnienie barometryczne: 1.01 bar Temperatura katalizatora: droga 1, czujnik 1: 32.0 °C Temperatura katalizatora: droga 2, czujnik 1: 32.0 °C Napięcie modułu kontroli: 14.080 V Bezwzględne naładowanie silnika: 29.8 % Polecenie odpowiadające współczynnikowi paliwa/powietrza: 0.996 Położenie względne przepustnicy: 2.0 % Położenie bezwzględne przepustnicy gazu B: 5.9 % Położenie pedału gazu D: 0.0 % Położenie pedału gazu E: 0.0 % Polecenie siłownika przepustnicy gazu: 5.9 % Czas trwania działania silnika od uruchomienia licznika: 0 hrs 00 min Czas trwania działania silnika od usunięcia usterek: 0 hrs 00 min Raport utworzony za pomocą aplikacji EOBD-Facile dla iPhone/iPad Edytowane 22 Czerwca 2016 przez je-drek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 p1168 to blad lewej szerokopasmowki...uszkodzenie, zwarcie/nieciaglosc w obwodzie lub cos na kostce nieprawidlowo łączy. zamien sondy miejscami i zobacz czy blad sie powtorzy czy wyskoczy druga strona...jak dasz rade wykrecic ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 kable może pourywane... coś podobnego ma nasz ziomek od Gold Revupa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Coobcio ale myślisz ze po skasowania błędów jest juz ok czy musze coś z tym dalej robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Sonda padła przednia lewa, orientuje się ktoś ile może kosztować nowa sonda bo krzyknęli mi ze 1400 zł A może ktoś ma do sprzedania sprawną lewą przednia sonda szerokopasmowa ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 30 Czerwca 2016 przez je-drek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Coobcio ci je wyłączy programowo i bedzie po klopocie na amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Ale to jest pierwsza sonda szerokopasmowa z tego co wiem to drugie diagnostyczne można wyłączyć . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Kupowałem ok miesiąca temu u tego gościa: http://allegro.pl/sonda-lambda-nissan-350z-infiniti-fx35-nowa-bosch-i6306648843.html Wszystko gitara. Ja miałem padniętą prawą i szczerze nie życzę nikomu tej gimnastyki żeby wykręcić gada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Pisałem właśnie do tego gościa mówi że ta nie pasuje a aktualnie nie posiada do tego rocznika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Pisałem właśnie do tego gościa mówi że ta nie pasuje a aktualnie nie posiada do tego rocznika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A jaką chcesz tą sonde? Czy tą z kolektora? Ktory rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Możecie kogoś polecić w Warszawie kto odkręci mi tą sondę bo jedni fachowcy się poddali po kilku próbach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 8 Lipca 2016 przez je-drek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Coobcio wszystko potrafi Ja zrobiłem to sam. Troszkę męczarni było ale da radę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
je-drek Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 No pisałem już do niego czekam na odpowiedz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.