Bobby B. Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Witam, Przejechał tytułowym Nissanem w krótkim czasie (2 miesiące) 11 tyś. km (ma na liczniku 217 tyś. Ostatnie 9 tyś. km to na świeżej instalacji gazu. Wszystko chodziło jak należy aż do dziś. Auto jeździ, ale zaczął strasznie kopcić. Czuć jakby niedopalone paliwo. Mam wrażenie jakby miał słabszą moc (ale może to tylko moje źle wrażenie?). Od ostatniego sprawdzania błędów i parametrów wzrósł parametr MAF czujnik przepływu masy powietrza z 0.23 na 0.25 oraz zwiększyło się TP położenie przepustnicy z 0.0 na 0.4. Czy to są prawidłowe Parametry dla mojego auta czy to może wskazywać na jakiś problem?? Ponadto pojawił się błąd P0011 ($10 Generic) regulacja faz rozrządu zaworów ssących - zbyt duże wyprzedzenie (1 rząd cylindrów). I w teście na kompie pokazał jeszcze liczbę na pomarańczowo "1" przy pozycji Pd DTC i przy pozycji EVAP czerwony krzyżyk (ale nie wiem czy to błąd czy brak systemu odprowadzania oparów paliwa, ale zanim zaczął kopcić to ten krzyżyk też w teście tu był). Dodam jeszcze, że poziom oleju utrzymywał się super. A dziś jak sprawdziłem to jest na końcu bagnetu. Tak nagle(??) Auto pracuje równo, odpala, masła pod korkiem brak, płyn chłodniczy nie ucieka. Czy ktoś potrafi mi podpowiedzieć co to oznacza i jaki jest problem i koszty? Czy mogę skasować ten błąd i sprawdzić czy się pojawi czy lepiej zostawić? Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.