radomiak Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 (edytowane) SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORUMOWICZOW PROSZE O POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU MIGAJACEJ KONTROLKI PODUSZEK BEZPIECZENSTWA W TIIDZIE. CZY ISTNIEJE METODA ABY W GARAZOWYCH WARUNKACH NAPRAWIC TEN PROBLEM. Z GORY DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI . RADOMIAK Edytowane 1 Lipca 2016 przez radomiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKonik1 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 powinna istnieć cos gdzieś zwiera przelć po przewodach lub moze to wina przekaznika AIR Bag u mnie trosze sie świeci po uruchomieniu i gasnie wcześnie gasła od razu , ale póki co nie tykam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 @radomiak - tak na przyszłość , do Twej informacji - na forum nie piszemy z włączonym Caps lockiem (nie piszemy postów wielkimi literami) + używamy polskich znaków , to nie boli i nawet na fonie się da. Proszę zapoznać się z regulaminem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKonik1 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 sky ,ale ostro pojechałaś : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Skylimera jeden lepszy od drugiego. A co do problemu to trzeba zacząć od zczytania błędu AirBag. Wtedy nie szuka się na ślepo!!!!. CzarnyKonik1 jeślity masz AirBag na przekaźnikach no to gratuluje auta!!! A jak zmienił Ci się czas aktywacji poduszek,to też bym sprawdził czy czasem obejściówki nie ma? (tak na marginesie troche złośliwie!- jak z radomia auto, to ciekawe czy w ogóle są poduszki. Poza tym jest tyle na ten temat na for... Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyKonik1 Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 no wiesz ja tylko sie domyślam ,ze tam w instalacji jest przekażnik , ale jak nie ma to i lepiej. Tyle tam elktroniki ,że hej.... Za swoją niewiedzę przepraszam. Pozdrawiam. ps.NEO .... po blechach widzę ,że blisko zamieszkujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marjot Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 SERDECZNIE POZDRAWIAM WSZYSTKICH FORUMOWICZOW PROSZE O POMOC W ROZWIAZANIU PROBLEMU MIGAJACEJ KONTROLKI PODUSZEK BEZPIECZENSTWA W TIIDZIE. CZY ISTNIEJE METODA ABY W GARAZOWYCH WARUNKACH NAPRAWIC TEN PROBLEM. Z GORY DZIEKUJE ZA PODPOWIEDZI . RADOMIAK A może Twój problem związany jest z akcją serwisową Nissana dot. wymiany modułu napełniającego poduszkę kierowcy - na taką wymianę na koszt serwisu zostałem zaproszony przy okazji umawiania się na inne usługi w ASO. Wyszło to dzisiaj w kontakcie z serwisem. Czy ktoś doświadczał już też takiego "prezentu"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) A może Twój problem związany jest z akcją serwisową Nissana dot. wymiany modułu napełniającego poduszkę kierowcy - na taką wymianę na koszt serwisu zostałem zaproszony przy okazji umawiania się na inne usługi w ASO. Wyszło to dzisiaj w kontakcie z serwisem. Czy ktoś doświadczał już też takiego "prezentu"? Dostałem zaproszenie do serwisu w związku z akcja serwisową. Będę się w najbliższym czasie umawiał. Edytowane 19 Lipca 2016 przez JacekJQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 A od którego to rocznika ta akcja ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marjot Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) A od którego to rocznika ta akcja ????? Więcej na temat akcji serwisowej Nissana, która dotycz ponad 28oo aut Tiida znajdziecie w artykule opublikowanym na stronie UOKiK i tam też jest link do wykazu nr VIN aut podlegających wymianie modułu poduszki kierowcy : https://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=12345 Edytowane 19 Lipca 2016 przez Marjot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Dziękuję, odnalazłem się na liście Schindlera Cyk pyk i jutro będzie wymieniony moduł ............... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziootek Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Dostałem zaproszenie do serwisu w związku z akcja serwisową. Będę się w najbliższym czasie umawiał. Też dzisiaj dostałem list z Nissana i już się umówiłem na wymianę modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Dostałem info że wymiana trwa 45min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziootek Opublikowano 20 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Dostałem info że wymiana trwa 45min Wg Nissana nawet mniej: "Naprawa będzie trwać co najwyżej 30 minut, jednak ze względu na sytuację warsztatu dealera czas ten może być nieco dłuższy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Dokumentacja zdjęciowa wadliwego i dobrego ładunku poduszki kierowcy Wadliwy ładunek ma żółtą naklejkę ,dobry nowy białą- kierownicę trzeba ściągać !!! Jeden jaki drugi ładunek to Made in Japan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz905 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Dzisiaj byłem. 25 pięć minut od wejścia do wyjścia z serwisu. Nie trzeba zdejmować kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Dobry był ....widziałeś jak wymieniał ładunek ??? Ja zawszę stoję przy samochodzie na Sewisię to widziałem procedurę wymiany i nie jest to tylko wykręcenie starego ładunku i przykręcenie nowego Tam jest jeszcze techniczny manualny Niuans którego mój przydzielony mechanik nie potrafił by zrobić na przykręconej kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz905 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Wymontował tylko środkową część kierownicy, odpiął złącze i z poduszką poszedł do warsztatu, a ja za nim nie biegałem. Auto stało przed bramą wjazdową do warsztatu. Po około max10 minutach wrócił i wszystko złożył. Nie wystawiają żadnych zaświadczeń - wszystko jest opisane w historii samochodu w serwisie Nissana. Zdążył też, założyć pokrowiec na fotel i okleić (zabezpieczyć) koło kierownicy - mam jasną tapicerkę i obszytą kierownicę. Gdy pierwszy raz podszedł do samochodu miał wszystko co potrzebne już przy sobie! - oczywiście umówiony byłem wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Widzisz a w moim serwisie ASO wyjął środek wymienił ładunki i odkręcił kierownicę aby na szkielecie kierownicy nakleić w koło najpierw czarny pasek jak plastelina i na to srebrną aluminiową taśmę sprawdził czy przewodzi i zaczął składać skręcać wszystko do kupy . Ja im patrzę na ręce stojąc obok, lubię patrzeć jak ktoś grzebie przy mojej prywatnej własności!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz905 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Możliwe, że wykonał coś więcej z jakiegoś powodu - np. naprawił niesprawne połączenie . Nie znam dokładnie zakresu czynności tej akcji serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekJQ Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Są różne ASO jedne lepsze drugie gorsze. W ASO różni są też serwisanci jedni lepsi drudzy gorsi. Jedno jednak jest pewne: Edek jest jedyny w swoim rodzaju, wyjątkowy! Pozdrawiam serdecznie Edytowane 31 Lipca 2016 przez JacekJQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Dziękuję Jacku także pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 U mnie w Tino jak wymieniali/sprawdzali poduszkę pasażera, to nie da rady wejść na halę. Pozostaje tylko patrzenie przesz szklaną ścianę. Lub w telewizorze/monitorze, gdzie są kamerki przy stanowiskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Mirek a kto ci broni porozmawiać z kierownikiem że chcesz stać przy samochodzie na serwisie Mnie tam nigdzie nie powiedzieli NIE a serwisów ASO było dużo w mym życiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Tłumaczą się wszędzie przepisami BHP. Dlatego instalują teraz kamery i monitory z podglądem dla klienta. W tym czasie dla klienta kawy gratis z exspresów. Ile wypijesz, tyle Twoich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.