DiakOn Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Panowie, od kilku dni napotykam problem - mój mechanik rozkłada ręce - może ktoś spotkał się z tym i wie już co to może oznaczać. Path w trakcie jazdy normalnie przyśpiesza, zmienia biegi, bez względu na to czy jazda jest spokojna, czy bardziej agresywna , czy miasto, czy trasa robi to poprawnie . Problem wygląda następująco: Hamuję, wytracam prędkość poniżej 10km/h ( bez względu czy 10km/h czy do 0km/0) po czym niezwłocznie chcę przyśpieszyć (wyjazd ze skrzyżowania/świateł... ) a tu nic... obroty w górę, ale brak rekcji przez 0,5-1s i odczuwalne szarpnięcie z jakimś "ślizgiem" Proszę o komentarz doświadczone tutaj grono i jak zwykle z góry dziękuję za poświęcony czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mleczko Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Jak miałem nyskę d40 to był początek końca sprzęgła, niestety Edytowane 9 Lipca 2016 przez Mleczko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumisek Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Podobnie miałem. Jeździło się, jabym miał stary amerykański automat. Koniec sprzęgła już niedługo bedziesz mieć. Ale żeby mechanik nie wiedział że sprzęgło ślizga? Chyba że masz automata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Mechanik wie, tylko nie chce się mu grzebać bo to kupa roboty Przy zyżytej lub zaolejonej tarczy ślizga na wyższych biegach. Tu wygląda na to że docisk umarł, lub właśnie ma zamiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Przecież jest w tytule, że AT - skrzynia automatyczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ty...faktycznie To tak jest jak się czyta wpisy bez tytułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Jeśli nie wymieniałeś oleju to właśnie tak umiera Twoja skrzynia. Najpierw zacznie się od własnie takich akcji a później przy próbie przyspieszenia zacznie się ślizgać. Zabierz samochód do dobrego mechanika od automatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiakOn Opublikowano 13 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 (edytowane) Jeśli nie wymieniałeś oleju to właśnie tak umiera Twoja skrzynia. Najpierw zacznie się od własnie takich akcji a później przy próbie przyspieszenia zacznie się ślizgać. Zabierz samochód do dobrego mechanika od automatów. dziękuję. już zabieram się za sprawę. Olej w skrzyni był wymieniony był przy 204150km, obecnie jest prawie 250000. Poprzednia wymiana nie była dynamiczna... zabieram auto do fachowca od AT Chyba że sama dynamiczna wymiana oleju może pomóc? Edytowane 14 Lipca 2016 przez DiakOn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jak dla mnie to już po skrzyni. Zrobiłeś prawie 46tyś km bez wymiany a do tego Bóg wie ile od ostatniej wymiany dynamicznej. Możesz spróbować ale wątpię aby to coś dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiakOn Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 uff.. wreszcie - po 1,5 miesiąca oczekiwania na termin w asb palka mysłowice - udało się. fachowcy po sprawdzeniu wydali diagnozę - skrzynia w idealnej kondycji dbać i jeździć - jedynie parametry w określonych zakresach temperatur oleju w skrzyni się nie zgadzają - ktoś wlał wcześniej nie do końca dopasowany zamiennik valvoline, a wcześniej chyba był ravenol - też nie w pełni odpowiedni. Moje problemy (jak uzmysłowił mi serwisant) miały miejsce zawsze gdy było cieplej - nigdy gdy temp. spadała poniżej 15stC. Jak zakończę temat - dam znać jaki rezultat - ku przestrodze opiniodawców nie sprawdzonych "zamienników". uff.. wreszcie - po 1,5 miesiąca oczekiwania na termin w asb palka mysłowice - udało się. fachowcy po sprawdzeniu wydali diagnozę - skrzynia w idealnej kondycji dbać i jeździć - jedynie parametry w określonych zakresach temperatur oleju w skrzyni się nie zgadzają - ktoś wlał wcześniej nie do końca dopasowany zamiennik valvoline, a wcześniej chyba był ravenol - też nie w pełni odpowiedni. Moje problemy (jak uzmysłowił mi serwisant) miały miejsce zawsze gdy było cieplej - nigdy gdy temp. spadała poniżej 15stC. Jak zakończę temat - dam znać jaki rezultat - ku przestrodze opiniodawców nie sprawdzonych "zamienników". No i Panowie po wielu dniach jazdy, testów - wszystko jest ok. Wymiana oleju przyniosła oczekiwany skutek. Auto płynniej zmienia biegi, bez wcześniej wyczuwalnej zwłoki, zmiana R na D także bez charakterystycznego szarpnięcia. Wszystkie wcześniej opisywane problemy znikły. To co wylało się z mojej skrzyni zdecydowanie nie przypominało oleju. Podkreślę, że dotychczas wmawiana niemożliwość wymiany filtra w skrzyni była kłamstwem ! Filtr także został wymieniony. Polecam ten serwis , już przekonałem się dlaczego z całego kraju jeżdżą do Asb Palka Mysłowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.