olokogz Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Silnik QG18DE i pojawił sie taki problem, miedzy 1-2krpm raz sie dławi raz nie, na wolnych występuje falowanie ale uwaga, tylko przy włączonej klimatyzacji... Błędów na kompie brak, przepływka jest nowa bosha, wymieniłem tez czujnik położenia walka rozrządu, łańcucha nie slychac. Jakies sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Silnik QG18DE i pojawił sie taki problem, miedzy 1-2krpm raz sie dławi raz nie, na wolnych występuje falowanie ale uwaga, tylko przy włączonej klimatyzacji... Błędów na kompie brak, przepływka jest nowa bosha, wymieniłem tez czujnik położenia walka rozrządu, łańcucha nie slychac. Jakies sugestie ? sugeruję sprawdzić czy przepustnica nie jest zabrudzona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Przepustnice czyściłem rok temu, watpię zeby przez ten czas cos sie z nia stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 To, że przepływka jest nowa nie znaczy, że jest sprawna - trzeba sprawdzić wartości przepływu. Do sprawdzenia również łańcuch o ile jest wysunięty napinacz. Przepustnica po roku może być w jednym aucie czysta a w innym zasyfiona, 5 minut roboty więc również warto wykluczyć. Do tego sonda lambda również do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 wymieniłem czujnik położenia wału korbowego i nic, natomiast postanowiłem odłączyć po kolei wszystkie cewki i zobaczyć co się stanie, po odłączeniu 2giej przestał się dusić, teraz pytanie czy możliwe żeby cewka jak zaczyna łapać temperaturę zaczynała przerywać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 wymieniłem czujnik położenia wału korbowego i nic, natomiast postanowiłem odłączyć po kolei wszystkie cewki i zobaczyć co się stanie, po odłączeniu 2giej przestał się dusić, teraz pytanie czy możliwe żeby cewka jak zaczyna łapać temperaturę zaczynała przerywać ? Jeśli ma przebicie to będzie nierówno pracować/przerywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 ,,, natomiast postanowiłem odłączyć po kolei wszystkie cewki i zobaczyć co się stanie, po odłączeniu 2giej przestał się dusić, teraz pytanie czy możliwe żeby cewka jak zaczyna łapać temperaturę zaczynała przerywać ? możliwe że po rozgrzaniu cewka zmienia parametry, zamień cewki miejscami np. 2 z 1 i zaobserwuj - jak wystąpi to samo na 1 cylindrze to cewka do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olokogz Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Cewkę wymieniłem i jak narazie śmiga, cos te cewki padają jak muchy bo w przeciągu 20kkm padły 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Cewkę wymieniłem i jak narazie śmiga, cos te cewki padają jak muchy bo w przeciągu 20kkm padły 3 no to przyczyna zdiagnozowana, a z cewkami czasem tak bywa, dobrze że można tanio kupić używane nissan OEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Gdzieś na forum było o tym - przyczyną częstego padania cewek zapłon. były słabe połączenia masowe. Profilaktyka w postaci oczyszczenia połączeń, nigdy nie zaszkodzi a pomóc może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Cewkę wymieniłem i jak narazie śmiga, cos te cewki padają jak muchy bo w przeciągu 20kkm padły 3 Swego czasu cewki w Renault również "padały jak muchy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) Tam cewki Sagem wyrzucało się w ciemno (były wrażliwe na zużycie świec i wilgoć), zastępując je Beru lub "made in Japan"... Podobnie kupując przewody zapłonowe (w P11) kupuję NGK ale nie te "made in France" ale Japan. Mariaż z Renault nie wyszedł marce na zdrowie. Edytowane 8 Lipca 2016 przez polo32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.