TomekX-TRAIL Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Witajcie koledzy i koleżanki!Mam mały problem...Ciągle mam poluzowany korek wlewu oleju w silniku...jak rozgrzany to trzyma idealnie...gdy tylko silnik się ostudzi to delikatna siła...prawie bez siły i przeskoczy na gwincie dokręcając...wymieniałem oringa który tam się znajduje ale nie zdało to egzaminu...Może jakieś propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Może gwint na korku masz "walnięty" i dlatego przeskakuje? Spróbuj wymienić korek na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Tak kolego, obstawiam na gwint... tylko skąd korek nowy w dodatku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Tak kolego, obstawiam na gwint... tylko skąd korek nowy w dodatku... A choćby stąd, wystarczy odrobina wysiłku https://www.motointegrator.autotrader.pl/szukaj/Korki-wlewu-oleju.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 A choćby stąd, wystarczy odrobina wysiłku https://www.motointegrator.autotrader.pl/szukaj/Korki-wlewu-oleju.html W takim razie bardzo dziękuję kolego za pomoc... nie zawsze chodzi o odrobinę wysiłku...może mało czasu, żeby osobiście poszukać...niestety takie życie, że ciągły pośpiech i ograniczony czas... Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattej8 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja też tak miałem i zabezpieczyłem wkrętem i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizior Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 U mnie na odwrót. Jak się troszkę pojeździ, to można popuścić przy odkręcaniu. Tak jest d.....y , że czasami trzeba trzeba sięgnąć po długi klucz. Ale ja się zakręca na zimno czy ciepło, to należy uważać, bo skacze na gwincie. Taka natura!!! Często zostaje uszczelka na wlewie, spad sobie z korka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) ma skakać na gwincie Edytowane 12 Lipca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 ma skakać na gwincie A skąd pewność Kari? Było tak od nowości? Pytam z ciekawości, bo nawet w 126p nie skakał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) u mnie skacze od nowości, taki rodzaj sprzęgła :whistle:nie wiedziałeś tego? w maluchu nie skakał, miałem 90 rok w FL i był na kluczyk a wcześniej był taki blokowany drzwiami. Edytowane 12 Lipca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Ale ja piszę o korku wlewu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 he he racja......ja piszę o oleju napędowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.