Subbas Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Witam. Mam problem z moim GT-kiem. Parę dni temu po odpaleniu na ciepłym silniku nie zgasło smarowanie i zaczął mocno klekotać. Silnik trochę ogołocony no i sytuacja jest taka, że u góry i w filtrze sucho, nie ma oleju i to pewnie powód klekotu. Jak sprawdzić, czy pompa oleju skończyła żywot? Szukałem ale chyba nowej nie dostanę. Pompy od benzyniaków nadają się do regeneracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 ale tam w pompie nie ma się co popsuć, może gdzies masz wyciek albo silnik żre olej, jak klekocze też po zalaniu oleju to już zacznij zmieniać panewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subbas Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 To było tak, że auto mam od kilku miesięcy, jednak przez trzy miechy stało u blacharza. Jeżdżę nim ze 3 tygodnie i zauważyłem, że jest mało oleju. Dolałem całe 1,5 l 10W40 bo taki był lany. Zrobiłem ok 200 km i zaczęło się dziać. Jaka może być przyczyna tego, że olej nie dostał się do góry? No a panewki są jeszcze oryginalne a mam nakręcone 310 000. Już zamówiłem nowe firmy kolbenschmit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.