Krakus_E12 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam od dwòch mc borykam się z następujacym problemem po rozruchu po dodaniu gazu słychać świst paska ktòry ustaje po rozgrzaniu silnika. Serwis Nissana twierdzi, że ten slink tak ma tj 1.2 80 KM. Proszę o sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Co to znaczy, że silnik tak ma? Przecież piszczy pasek a nie silnik. Mniemam iż autko jest na gwarancji tak? Zasugeruj im aby spróbowali naciągnąć pasek a jak to nie pomoże to niech go wymienią a nie opowiadają bzdur! A po drugie kolego jest to ich obowiązek aby usunąć tą usterkę, nie daj się zbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Miałem też problem z popiskującym, kilka miesięcy po jego wymianie, paskiem. Do dziś nie wiem co było powodem a więcej na ten temat masz tu; http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84163-wymiana-paska-wieloklinowego/page-2 Muszę znaleźć trochę czasu by ponownie rozebrać wyjąć podłożoną podkładkę i metodą prób dojść przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazget Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Witam, miałem ten problem na początku grudnia zeszłego roku. Nowe auto (wtedy jakieś 15kkm) a pasek wyje jak w 20letnim audi. Pojechałem do ASO i w ramach gwarancji panowie wymienili pasek i rolkę. Na razie cisza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dzięki u mnie też jest 15 kkm dziś podjadę zobaczymy co powiedza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz2015 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dzięki u mnie też jest 15 kkm dziś podjadę zobaczymy co powiedza U mnie to samo ok. 4kkm i wymiana paska oraz rolki, a teraz coś mi popiskuje w kole i znowu muszę jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Strasznie piskliwe te nasze Notki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 11 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Byłem dzisiaj w Japan Motors w Krakowie, facet stwierdził że przy ewentualnej wymienia muszę zapłacić za pasek. Ponoć Nissan nie zwraca za pasek gdyż jest to element eksploatacyjny. Jak to było u was, czy chca mnie naciagnać. Oczywiście auto jest na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Pasek powinien być elementem eksploatacyjnym ale przy wymianie serwisowej po jakimś tam przebiegu a nie w zgłoszeniu reklamacyjnym, ale wiadomo że będą się bronić przed poniesieniem kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Widać,że problem istniał i istnieje nadal. W E-11 było to samo. W moim egzemplarzu pasek osprzętu zaczął piszczeć już po 3 tys km. Ze dwa razy naciągano go w aso (o wymianie nawet nie wspomnieli) ale problem wracał - zimny piszczy, po rozgrzaniu cichnie. Bałem się o łożyska alternatora i załatwiłem to w ten sposób, że (mając prawie 90 km do aso i nie chcąc jeździć tam i z powrotem bez sensu) w sieciówce Bosch Serwiceza płotem poprosiłem o wymianę. Wymieniono na pasek firmy Gates (nie pamiętam ile, ale jakieś niewielką kwota w okolicach 120 zł) i kolejne 6 lat się nie odezwał. Myślę,że przyczyna tkwi w marnej jakości samych pasków, które na pierwszy montaż stosuje nissan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazget Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Kurcze a jak można "zużyć" pasek przez 15kkm czy rok użytkowania?? Rozumiem sprzęgło jakby ktoś spalił, dziurę mega zaliczył i pół zawieszenia by się telepało czy cuś takiego, ale pasek osprzętu który się ino kręci na silniku to przesada że element eksploatacyjny i po roku do wymiany na mój koszt. Widać tylko że ten serwis w Krakowie jest coś nie teges i idzie na dobry wynik sprzedaży a nie obsługę klienta (pewnie kierownik serwisu zagrożony bo miał za małe obroty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Dokładnie Dar kiepskiej jakości są Paski Nissan bo made in Mexico. Mi po 30.000 km oryginalny pasek zaczął szumieć stwardniał mocno sztywny fest się zrobił ! Nie dużo myśląc sam wymieniłem na Conti 40 min roboty, teraz cisza błoga cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Witam jestem po wizycie w serwisie. Wg szpecòw z Japan Motors problemem jest pasek. Niestety Nissana nie stać aby pokryć jego wymianę w ramach gwarancji (ciekawostka przy uszkodzeniu rolki nie am problemu na wymianę) chcieli mnie skasować na 250 zł. Zrezygnowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Kolego mi za ori pasek w ASO liczyli 250zł +100zł wymiana!!!!!!!!!!! Powiedziałem że pasek to ja mam ale za 50zł Conti made in germany a wymienię sobie sam miny mieli nie z tej ziemi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Edek tym samym tropem idę. Zamòwiłem pasek za 50 zł a nie 140zł. A tak apropo co sadzicie o Dayco, warto zakładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Na dwoje babka wróżyła z Dayco w każdym sklepie wciskają te paski... Ja kupiłem Conti przekonała mnie jakość wykonania i super elastyczność . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Witam, kończę temat pasek założony ostatecznie continental dla potomnych 7PK1165. Dziękuje wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Sam zakładałeś czy mechanior? Czy u ciebie też cichutko teraz się kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 W starym dwudziestoletnim mam jeszcze oryginał,Gates, przebieg ok 200 tys. Raz tylko dym poleciał z niego,po zatarciu łożysk alternatora i dalej ten sam. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Znajomy mechanik więc po wszystkim obaliliśmy browarka. Przyzwyczaiłem się do tego nissanowego, ktòry piszczał przy każdym dodaniu gazu a tu cisza. Ciekawe lie ten wytrzyma mam nadzieje że przebije 15 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wili04 Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Miałem ten sam problem często jest tak że jest źle zamontowany, ponowne naciąganie nic nie da, po piszczeniu ten pasek już delikatnie się podtarł. Podciąganie niewiele da ,lub wcale, piszczenie nie ustąpi smarowanie paska różnymi smarami do pasków, pomaga na chwile. Najlepiej niech go wymienią , na nowy i przy samym montażu dobrze naciągną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Pasek w E12 ma wade...serwis powinien wymienić go bez problemu w ramach gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.