Coobcio Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 +19KM i 28Nm dostroimy to jeszcze z 10 konia i 10 niuta dojdzie. szkoda ze z tylu nie nagrales dźwięku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Ładnie ryczy, dźwięk jak z proper wyścigówki teraz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 No tak jest, dźwięk race cara mam nagranie z tyłu, ale za dużo pytań mi zadawałeś i mój nie najlepszy tego dnia głos też tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Ale ty masz tam porobione cos jeszcze w wydechu oprocz tych dlugich kolektorow, tak? Co dokladnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 OBX Long Tube Headers + Invidia Gemini Cat-back (jak w opisie), czyli mam już pełny wydech, bałem się, że będzie dramat, ale dźwięk jest dokładnie taki jak sobie wymarzyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A glosnosc mierzyliscie? Powyzej 96db myslisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 16 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Nie wiem, nie jest jakoś strasznie głośno, ze zlotu pamiętam dużo głośniejsze auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 A te wahacze (drazki) tylne z driftworksa to te krotkie proste czy te dluzsze lekko zakrzywione. Pozwalaja ci na zmniejszenie negatywow? No i co z tym strojeniem? Tego linka do tych OBX-ow sie doczekam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Kolektory wyglądają tak: Kupowałem cały zestaw od driftworksa, więc mam wszystkie drążki jakie oferują, przy czym są raczej średniej jakości i przednie wahacze już im odesłałem. Umożliwiają regulację, ale nie wiem jak dużą. Brakuje mi tylko tych co są zamiast koszyka na sprężyny z tyłu. Auto po strojeniu, zrobiło niestety tylko 310KM, ale za to 395NM, czekam na wykres od Kuby. Z jednej strony auto jeździ odczuwalnie lepiej, z drugiej strony rozczarowanie, bo liczyłem na 320+, a tu nawet serii nie ma. Jestem przekonany, że coś jest zepsute tylko jeszcze nie wiem co, może to przez brak sond, których ostatecznie nie udało się uratować albo są jakieś przedmuchy w wydechu, który już blisko pół roku czeka na poprawkę. Z wykresu wynika, że praktycznie od samego dołu ~2000rpm jest około 350NM, potem jest dół na 30NM w okolicach 4000rpm, potem moment agresywnie rośnie do 395NM i powoli opada chyba do 6500-7000 gdzie szybciej opada. Wrażenia z jazdy są takie, że auto w miarę równo jedzie do 4300, potem dostaje mocnego kopa i gdzieś za 7000 już słabiej ciągnie, przy czym na niskich obrotach ~2500 potrafi się zadławić, szarpnąć. Postaram się ponagrywać jakieś filmiki, ale nieco się rozchorowałem. Bardzo podoba mi się dźwięk, ale jak ktoś bardziej szanuje swoje pieniądze ode mnie to osiągnie porównywalny wynik po decatach, zaoszczędzając sobie masę problemów i kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 ja bede mial cambery bdb jakosci na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Po kolektorach doszło Ci 19 KM i 28 Nm i jesteś niezadowolony????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 26 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Będąc dokładnym to 17 koni i ten poprzedni pomiar podczas zlotu traktowałem z przymrużeniem oka, bo na starych filtrach i w 30-stopniowym upale. Nie chodzi o to, że jestem niezadowolony, ale inne 'przypadki' robiły po 30 koni, a 17 to fajny wynik po decatach. Może po następnych modach będzie z tego jakiś większy pożytek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Moim zdaniem za***iscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 A tak naprawde jakie podstawy byly do tego zeby przypuszczac ze wyjdzie az plus 30 koni? Ktore to byly inne przypadki? Tez predzej wrzuce decaty rezonowane niz te dlugie kolektory jesli roznica to bedzie tylko 5 hp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2016 Jak chcesz duże wartości cyfrowe to jedź na inną hamownię jestem przekonany że pod 325-330KM wyjdzie Dwa przykłady 370Z które modyfikowałem u mnie wychochodziły w granicach 333KM gdzie indziej dochodza pod 365KM Ps. Już tak nie marudź że pół roku czekasz na poprawkę wydechu schrzanionego przez Invidie, poprawka nie będzie mała trzeba będzie go pociąć i na nowo spasować i pospawać A jak tu znaleść czas na kolejne roboty jak wozów naprzyjmowane z czego jedna zeta sie uturbia a druga kuje bo juz turbo ma Moim zdaniem przyrost po kolektorach nieprawdopodobnie olbżymi !! Dobre markowe pozycje np. Stillena generują takie zmierzone +7-8KM i do 8-10Nm a tu doszło 18KM i pod 30Nm i to z taniego chińskiego OBX Seria kolegi no i po zmianie na: Długie kolekotry, Wydech, Remap, wkładki K&N i wloty w zderzak: Jutro więcej wykresów powklejam Rowek w przebiegu momentu obrotowego pojawił się po wymianie kolektorów i nie szło go wyprostować ani paliwem, zapłonem no i zmiennymi fazami, po prostu jakieś nieokiełznane zjawiska falowe muszą zachodzić. Z reguły tego typu kolektory + rozluźnienie układu wydechowego psują bardzo zakres od najniższych do 2500obr.min a tutaj przyrosty sięgają niemal 40Nm !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 (edytowane) Dzięki za wykres. Wiadomo, że nie chodzi o taką czy inną cyfrę, bo mogę sobie w paincie namalować wykres na 350 koni, pomiary wykonuje się po to, żeby sprawdzić co się zmieniło, po to się jeździ w jedno miejsce, dodatkowo te wykresy powinny być normalizowane, ale to inny temat. Ja się naczytałem w internecie, że decaty/sportowe caty+wydech+wkładki+strojenie to jest 30+ koni dla HR i takiego wyniku się spodziewałem, a mocy nigdy za dużo... w NA, zresztą po samych decatach innemu HRowi wyszło 3 konie mniej i dlatego napisałem, że to lepsza/efektywniejsza droga, bo jest znacznie taniej i odchodzą problemy z obijaniem się kolumny kierowniczej o kolektor. Będą wałki, trochę pojemności to może wyprostuje ten dołek. Moje przekonanie, że coś jest nie tak bierze się z tego, ze przy niewielkiej zmianie samochód bez strojenia nie jeździł normalnie, a wydaje mi się, że seryjne mapy powinny być w stanie jeszcze to ogarnąć. Żeby nie było, że jestem niezadowolony, liczyłem na więcej, ale i tak Zeta ryczy i jeździ bardzo fajnie. Teraz bez obaw mogę stawać obok M3 E46. Edytowane 28 Września 2016 przez h8r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Dobrze idzie! Jeju jak ja chciałbym zrobić swapa na HRa ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Poprawiliśmy wydech, bez wjeżdżania na rolki wiem, że pół konia doszło. Fajnie gada: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Masz lekkie koło zamachowe założone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Nie, seryjną dwumasę i sprzęgło z de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 To dlaczego ci tak szybko obroty spadaja do nastepnego biegu? Ja musze czekac na to wiecznosc?! Nie kumam. ...zaraz, czy ty masz automat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Nie mam automatu, sprzęgło dobrze trzyma (bo nowe) i koła shamowują silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 A jak zmieniasz biegi przy takim starcie? Odpuszczasz calkiem gaz i jak najszybciej sprzeglo, zmiana biegu i gaz znowu? Ja musze czekac az sie wyrownaja obroty do nastepnego biegu, inaczej to za wysoko wchodze z obrotami i silnik zostaje nagle wyhamowany do nastepnego biegu, wiec szarpie. Zawsze zakladalem ze to ciezka dwumasa musi wolniej wyhamowac swoj impet przez duza mase i dlatego tak jest ale u ciebie jest inaczej. Cos zle robie kurna czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 No to mamy nagranie jak odpycha się Batmanowóz po modach wydechu i strojeniu oraz na lekkich kołkach: W pojedynkę 100-200 by było spokojnie lepsze o 0,3 sek, ogarnę się z kolejką do uTurbienia i trzeba tutaj troszkę dokoksować wolnossaczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Dzięki za fajny filmik, a tu zdjęcie z 2 próby 0-100 jak jechałem sam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.