Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Funlady Z (350Z) by h8r with HR :)


Batman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kompresor to dodatkowa masa i ciepło przed przednią osią :) 

Być może nie jest to najefektywniejsze użycie pieniądza jak cały ten tuning, ale silniki wolnossące są po prostu piękne, dają większą satysfakcję... 

Poza tym nikt nie powiedział, że to koniec i za 2 lata nie wleci tu kompresor. :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość już mają jak widziałem po zdjęciach na fb i tutaj korby męskie z natryskiem denka tłoka więc i można poszaleć jedynie ten pasek martwi ew przerobić na łańcuch tylko problem smarowania jego..

A jak ma się do tego vq37vhr? I tuning motordyne niby zapewniają pakiet na 400 km za 1600 dolarów plus koszt wydechu, i dolotu, a sami modyfikuja kolektor dolotowy, kolektor wydechowy, de-cat i chyba mapę zapewniają. 341 bhp czyli na kołach czy to wogole możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ma się do tego vq37vhr? I tuning motordyne niby zapewniają pakiet na 400 km za 1600 dolarów plus koszt wydechu, i dolotu, a sami modyfikuja kolektor dolotowy, kolektor wydechowy, de-cat i chyba mapę zapewniają. 341 bhp czyli na kołach czy to wogole możliwe?

Obstawiam że realnie ok 25KM może dać ten ich tuning czyli z 320 będzie 345KM na silniku w najlepszym wypadku po dodatkowym strojeniu rzecz jasna :D

Choć sprawdził bym te ich kolektory nie ukrywam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze z tego co czytałem fajna opcja są walki wydechowe, Jim wolfa pełno momentu dodają w średnim zakresie 40nm+ plus Góra 10 km polecam artykuł http://www.the370z.com/engine-drivetrain/107674-jim-wolf-cam-testing-vq37vhr-results-inside.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja kupiłem takowe do mojej 370Z one mają 267 stopni i 11,3 liftu:

20171026_103756.jpg

 

Batmana C1HR maja 262 oraz 11,94 liftu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jakie wyniki! Jestem mega ciekawy! Ze względu że biorę 370z w lutym i planowałem wydech komplet stillena ew tomei, długie kolektory wydechowe fast interiors, dolot stillena gen3, i ew te walki ale nie wiem jakie przyrosty będą z nich jeśli takie jak tam opisali to jak najbardziej tak!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Być może nie jest to najefektywniejsze użycie pieniądza jak cały ten tuning, ale silniki wolnossące są po prostu piękne, dają większą satysfakcję... 

 

I to jest prawda :) Każdy ma swoje widzimisie, jedni zakładają turbo, inni kompressor a inni pozostają na serii. A Twój projekcik jest za***isty i jak bym miał coś w zetce kiedykolwiek robić to tylko w tą stronę co Ty. 

Tak jak coobcio pisał, jak by to był automat, kilka modów to by była niezła strzała na 1/4 :)

 

Nagrajcie kiedyś pomiar 0-100 i 100-200 :) Jestem teraz mega ciekaw. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1/4 lepiej pewnie turbo wsadzic - lepszy "value 4 money". Na tor wolnossak najlepszy ...aczkolwiek - patrzac na te amerykanskie imprezy typu Time Attack wystarczy zrobic dobre kwali i jest sukces - nawet z turbo nie zdazy sie przegrzac silnik. Nowe rozwiazania w GT3 bazuja na turbinach, F1 tez ... wiec w czym w sumie problem?! Dlaczego mody turbo do Zetki sa gorszym rozwiazaniem niz kompresor lub wolnossak na tor? 

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz przelozenie 3,9 lub 4,08 i dobrze opanowane zmienianie biegow i miedzygazy tak zeby obroty nie spadaly ponizej 4k to jaki problem? Turbodziura jest przeciez ponizej tego. Jakies male pojedyncze turbo zeby do 400hp dobic nie bedzie lepsze i tansze?

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu robiłem astre f gsi na tor wlecial ciężki jak sam SK*****l 3.2 l silnik z Vectry z32se i kompresor od Mercedesa c klasy AMG, auto w sumie tylko na prostych dobrze się zachowywalo na zakrętach ostro przód wynosiło chodź czasy lepsze od serii. Seria 152 km wyplula a po 320 km i ponad 500 nm tyle że na górze kompresor się kończył, z kompresorem idealna reakcja na gaz, natomiast brata też astra gsi f'ka tyle że z.juz "legendarnym" c20let 2.0 turbo i mocy 250 km robiła lepsze czasy i to na Poznaniu gdzie to dość szybki tor! Lag na reakcję gazu naprawdę minimalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz przelozenie 3,9 lub 4,08 i dobrze opanowane zmienianie biegow i miedzygazy tak zeby obroty nie spadaly ponizej 4k to jaki problem? Turbodziura jest przeciez ponizej tego. Jakies male pojedyncze turbo zeby do 400hp dobic nie bedzie lepsze i tansze?

To nie jest problem turbodziury tylko spoola, nawet jak jedziesz powyżej 4k rpm i zdejmiesz nogę z gazu, a potem wciśniesz w podłogę to chwilę zajmuje ponowne rozpędzenie turbiny i napełnienie całego układu dolotowego powietrzem pod ciśnieniem (powiedzmy 0.2s nibym mało?). Jak lubisz sterować autem gazem to jest to nieco trudniejsze. Oczywiście wszystko da się zrobić i istnieją układy podtrzymujące turbo, technika jazdy itd. Dodajesz masy z przodu auta. 

 

Nie chce nakręcać kłótni o wyższości Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. Chciałem mieć wolnossące rwd w manualu pomimo tego, że jestem przekonany o wyższości turbo-automatów. Ja po prostu takim samochodem lubię jeździć i daje mi to najwięcej frajdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mimo iż sam zdecydowałem się na turbo jestem pod wrażeniem tego projektu i cieszę się że obrales inna drogę - coś nowego. A czy to turbo czy kompresor czy 4litrowy wolnossak to i tak jest w gronie zapierdalaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ew jeszcze swap na ls1 ls3

5.7 do 6.2 l waży mniej od ztkowego 480 hp na start i napewno jedyny w pl by był lub i całej Europie plus duuuuuzo niuta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LS3 warzy 40kg wiecej no i za dużo psucia i kundlenia auta moim zdaniem.

Nissany kochamy za to jakie są i dopieszczamy je pod siebie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uturbić na tor to tylko jako bi turbo,  na takich  turbinach jak ja mam , niema żadnego lagu  reakcja na pedal gazu jest natychmiastowa   momet dostępny od 2,5 tyś 

ok 600nm 

na ulice też jest lepsze bi turbo ,  duża turbina natomiast jest lepsza do 1/4  są sposoby żeby podtrzymać i żeby nie wypadala z bostu    

 

zaletą moich turbin jest to że kosztują 150zł na alegro    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na małych torach   temperatury są wysokie    olej silnika 120   olej skrzyni 105    tem chłodziwia ok 100     na wiekszym typu poznań nie byłem  ale przypuszczam ze na większych prędkościach aut sie lepiej chłodzi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saaba ostatnio zakupiłem i skrznia biegów po 20mniutach jazdy po miescie ma temepraturę oleju jak woda w układzie chłodzenia ok 95-99 stopni przy normalnej jeździe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...