Batman Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Przedstawiam Wam moją Fairlady Z :-) Wypowiadam się czasem na forum to postanowiłem pochwalić się czym obecnie jeżdżę, czyli moją 350. Polowałem na coś innego, ale budżet mi się trochę rozszedł, a że trafiła się Zetka w kolorze i z silnikiem który chciałem, z pewną historią to nie myślałem za długo i dobrze. Zetkę mam od lipca 2015, czyli to już rok, jest z polskiego salonu, nie walona, choć oczywiście nie ze złota i trzeba było kilka rzeczy poprawić. Pomysł jest na auto do dające dużo radości, czyli napęd na tył, mocny piec i jakieś minimum wygody, nie zamierzam robić z niej torowego śmietnika, chce, żeby jak najdłużej była autem na ulicę, z klimą i audio... no i pazurem, a w weekendy tor, bez napinki na puchary, poduczę się trochę jeździć to pomyślę co dalej. Zetka jest serwisowana i modowana u Coobcia, męczę go próbując doprowadzić auto do mechanicznego ideału, a kilka rzeczy jeszcze jest do zrobienia, wizualnie zresztą też. MODEL:-Nissan 350z Z33, 2007, Magnetic Black, Wersja Europa, Premium Pack (bez fabrycznej nawigacji) SILNIK:-VQ35HR 3.5l V6 - na tą chwilę seriaUKŁAD DOLOTOWY:- seria z wkładkami K&N (nie był na nich hamowany ) - carbonowe airductyUKŁAD WYDECHOWY:- Cat-back Invidia Gemini z "tytanowymi" końcówkami - seryjne katalizatory i kolektory (LTH gdzieś na cle utknęły)ELEKTRONIKA:- To co w serii (irytujące ESP, Bose, elektryczne szyby i lusterka, klima) + autoalarmUKŁAD NAPĘDOWY:-Skrzynia seria-Dyfer z 370Z na poliuretanach, bo moja szpera umarła -Sprzegło Exedy z DE KOŁA:-Felgi Enkei RPF1 18x9.5 + 18x10.5 (mega lekkie hehe) -Opony Michelin Pilot Super Sport 255/40 + 275/40-Wąskie czarne stalowe nakrętki -Kapselki z logo BATMANa ZAWIESZENIE:-Gwint HSD MonoPro -Regulowane przednie wahacze od Coobcia -Piszczące poliuretany w przednich wahaczach -Tyle regulowane wahacze od Driftworksa UKŁAD HAMULCOWY:-Seria, czyli cały układ hamulcowy Brembo.-Przewody w stalowym oplocie -Tył: klocki i tarcze Stoptecha -Przód: klocki Ferrodo DS i tarcze seriaBODY-KIT:-Tylny spoiler klapy Blitz -Niepodłączone ledy zamiast odblasków w przednim zderzaku ŚRODEK:-Gałka zmiany biegów 370z -Oklejone folią carbon alu-nakładki na kierownicy, wokół skrzyni i uchwyt pasażera -Pedał gazu 380RS -Pomarańczowe ledy map-lightaCAR-AUDIO:-Seria BoseMOC:Powinno być: 313KM / 364NM Jest: 293KM / 350 NM Będzie: DUŻO Zdjęcia pożyczyłem ze zlotu, mam nadzieje, że autorzy się nie obrażą Sam nie robię takich ładnych. Wykres: Luźne pyrkanie po torze: Edytowane 16 Lipca 2016 przez h8r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Rzeczywiscie wyglada calkiem ok na tych 255 / 275 40. Chyba tez takie zaloze. Czy nie musiales rolowac blotnikow? Masz je zalozone bez dystansow? Jakie kąty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 17 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Tył rolowany i bez tego mogłyby obcierać, bez dystansów, tył niecałe -2, przód około -3 (trochę została obniżona po geometrii i dokładnie nie wiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 A czy tyl mozna tak ustawic seryjnie tylko po obnizeniu? Ja na razie nie planowalem zakladac gwintu jeszcze a nie mam z tylu wahaczy regulowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) po takim obniżeniu pewno minimum -2 będzie do ustawienia... na tor i na ulice będzie okey Z pier**l to w skrzyni synchro 5tki bylo wymieniane i łożyska...Fajnie by bylo katów się pozbyć a jeszcze bardziej jestem ciekaw ile zetka wypluje po zmianie kolektorów Edit : Pisz z polskimi znakami Tofu Edytowane 27 Września 2016 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Moc: Będzie: dużo Pozostań w N/A bo fajnie się lata na torze Jakos turbozetka nie przemawia do mnie na trackdaya. Ja powoli składam swojego i mam nadzieję że jeszcze jakaś ekipa się zbierze w tym roku do upalania;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Zostanie wolnossąca uwielbiam kontrolować samochód gazem w tym roku jeszcze tylko kolektory chciałem zrobić i będzie musiało wystarczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) a w przyszłym pojemność up to 3.7 jakieś walki i atak pod 400KM u Ciebie łatwiej jak u mnie Edytowane 27 Września 2016 przez Tofu Brak znaków polskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 A jakie kolektory i decaty polecacie do HR? Ja też zapodam wkrótce. h8er, czy nie mówiłeś mi ostatnio że będziesz je z UK zamawiał albo nawet już zamówiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 19 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 a w przyszlym pojemność up to 3.7 jakies walki i atak pod 400KM u Ciebie latwiej jak u mnie I 9000 obrotów, żeby Hondy zawstydzać kolektory zamawiałem OBX z USA, takie jak Kuba poleca, ale wiszą gdzieś na cle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Zapodaj linka do zakupu. Jak sie porównuja do PPE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 OBX sprawdzone w rev upie + 30KM Mowa o długich takich co sie pozbywa katów dzięki nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 H8er jaki ty masz offset w tych Enkei? Masz tez 9,5 i 10,5 cala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 OBX sprawdzone w rev upie + 30KM Mowa o długich takich co sie pozbywa katów dzięki nim do DE też podejdą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 A co lepsze Stilleny czy OBX ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Z tego co czytałem kiedyś to Stiellny w 350z to jakieś oszustwo i mizerne przyrosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 mi w rudej 7KM daly i minimalnie spsuly zakres od zera do 2500obr.min a wszędzie powyżej przyrosty.Dlugie OBXy mocno psuja zakres do 2500 potem do 4000 jest jak na seryjnych a od 4200 jakby vtec No ładnie ładnie poszło na Ułężu... porządki na dysku robiłem i parę pamiątkowych foto znalazłem: A co do długich OBX to myślę że będzie przepaść, w revupie po modach kolektora ssącego + spacer + dołożenie kolektorów i remap tak wyszło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 H8er zapodales juz te OBXy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Czwartek może damy radę, bowiem panuje straszny zmasowany Attak Saabów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 No to z niecierpliwoscia czekam na wykres i nagranie z dzwiekiem wydechu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 6 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Ja też z niecierpliwością na to czekam ) Tymczasem pojeździłem na Japan Battle, było bardzo fajnie, na ćwiartkę nie zdziałałem za dużo... niskie 14.05 chyba najlepsze, zabrakło setnych do 4 miejsca, ale nawet na tym setupie da się wykręcić 13.xx będę trenował W TA byłem tuż za Kubą z 2s stratą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Kuba nie miał opon z przodu Ale powiem CI że ogarniasz trochę - coś na komputerze grasz czy wyuczyłeś się podczas upalania po mieście ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 10 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2016 Podrzuccie mi link do dokladniech tych dlugich kolektorow do HR plz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 15 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Kolektory zamontowane, bez strojenia i bez sond, więc jeszcze trochę roboty zostało, narazie 310 koni i prawie 380 niutów, do 4500 dzieją się różne dziwne rzeczy i auto wymaga strojenia, potem idzie super i różnica jest spora. Dźwięk mega. Edytowane 15 Września 2016 przez h8r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.