eRGy Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Witam. Czy mógłby ktoś podpowiedzieć czemu winne jest nisko biorące sprzęgło? Dodam że sprzęgło jest nowe a układ odpowietrzony. Stare też brało nisko i było twarde a biegi wchodziły coraz trudniej. Więc postanowiłem je wymienić. Teraz jest miękkie, biegi wchodzą płynniej ale ruszanie jest teraz jeszcze gorsze niż na starym. Rusza dosłownie z grubości dywanika Przy pedale było trochę podciągane ale za dużo nie chcę kręcić. Pytanie jest teraz; czy to wina wysprzęglika czy tego siłowniczka przy pedale? Jeszcze jest tam jakiś pośredni element. Wężyk nie puchnie przy wciskaniu. Z góry Dziękuję i Pozdrawiam. P.S. Pacjent to Primera WP11.144 benzyna SR20DE w manualu oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piorun_ Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 Może ten typ tak ma ? Kiedyś miałem przyjemność jeździć Skodą 2013 TDI, jakie tam było koszmarne sprzęgło. Było dokładnie takie jak opisujesz... "z grubości dywanika" Auto było praktycznie nowe z niskim przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2016 Postanowiłem wykręcić regulację przy pedale do końca i jakby trochę lepiej ale brakło już gwintu. Pod wysprzęglikiem jest taka gruba podkładka-dystans ok. 1 cm. Można to zastąpić czymś cieńszym co by w pracę bardziej poszło? Robiłem taki test podczas przyspieszania wciskałem sprzęgło i do ok. połowy nic się nie dzieje, więc może można tą podkładką przesunąć ten moment brania sprzęgła ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.