Monster3 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Witam. Problem pojawił się około 2 tygodnie temu. Do przejechania 300 km, na liczniku około 90 km/h a w lusterku niebieska chmura. Po przejechaniu tych 300 km (dolałem około 3 litry oleju) i obserwacji lusterka wnioski jak następuje: 1. Do 80 km/h nie puszcza nawet dymka 2. Powyżej 80 km/h i większe wzniesienia niebiesko za samochodem 3. Płynu chłodniczego nie ubywa a temperatura silnika nie rośnie ponad normę Istnieje jakiś sposób żeby stwierdzić co jest temu winne bez rozbierania silnika?? Wiem że muszę pomierzyć ciśnienie ale na razie nie mam czym. Znajomy podpowiada że to mogą być uszczelniacze zaworowe bo na pierścienie to jest za duże zużycie oleju. A gdyby to była uszczelka to byłoby widać po płynach Podpowiedzcie jak i od której strony się za to zabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy82 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 hej ja mam tak w almerze n15 jeżdżę na takim silniku ponad rok na 300km po miesicie wlewam litr oleju mi mówili że uszczelniacze -diagnoza była taka jazda z górki hamowanie silnikiem i nagle dodanie gazu jak jest dym -znaczy uszczelniacze, tak kazali mi zrobići u mnie tak jest właśnie dowiadywałem sie o ceny to głowica kpl regeneracja 500 plus robota i ewentualne pierścienie(bo nie wiadomo czy tez nie do wymiany) szacowany koszt po znajomości robota 1000-1200zł odpuściłem leje olej przerobie go na diesla :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.