velociraptor Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 Cześć, z uwagi na fakt że mam wątpliwości co do pracy silnika chciałbym się wybrać do ASO na diagnostykę komputerową. Czy oni mają techniczne możliwości sprawdzenia parametrów pracy czy też podadzą mi to co mogę dostać z autodiagnostyki.. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 24 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 może zrób najpierw autodiagnostykę, a w aso na dzieńdobry przygotuj 100zł +VAT za samo podpiecie wtyczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 24 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2005 może zrób najpierw autodiagnostykę, a w aso na dzieńdobry przygotuj 100zł +VAT za samo podpiecie wtyczki autodiagnostyka jest zrobiona i wszystko ok czyli 55 . Ale mam pewne wątpliwości szczególnie co do wskazań przepływomierza, dlatego zastanawiam się czy tej 100`wy nie wydać .. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartim Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Witam jestem tu nowy mam primere to model to chyba P11 2001rok juz ta z soczewkowymi swiatłami z przodu ale nie ta najnowsza 20TD a mianowicie mam problem z jej przyspieszeniem moja stara mazda 626 2.0D lepiejsz przyspieszałą od tej primery gdzie jest ta skrzyneczka z autodiagnostyką bo wiem o kodach błędów wiem o 4 trybach tej diagnostyki tylko nie wim gdzie to jest jak to znaleźć pomocy z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 daleko szukać nie trzeba http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 jest taki dział: "zrób to sam" warto tam zaglądać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 25 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2005 Witam jestem tu nowy mam primere to model to chyba P11 2001rok juz ta z soczewkowymi swiatłami z przodu ale nie ta najnowsza 20TD a mianowicie mam problem z jej przyspieszeniem moja stara mazda 626 2.0D lepiejsz przyspieszałą od tej primery gdzie jest ta skrzyneczka z autodiagnostyką bo wiem o kodach błędów wiem o 4 trybach tej diagnostyki tylko nie wim gdzie to jest jak to znaleźć pomocy z góry dziekuje. Niestety nie zdiagnozujesz tą metodą tego auta ponieważ jest w nim inny uniwersalny rodzaj kostki (OBD II) pozostaje jedynie serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartim Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Witam jestem tu nowy mam primere to model to chyba P11 2001rok juz ta z soczewkowymi swiatłami z przodu ale nie ta najnowsza 20TD a mianowicie mam problem z jej przyspieszeniem moja stara mazda 626 2.0D lepiejsz przyspieszałą od tej primery gdzie jest ta skrzyneczka z autodiagnostyką bo wiem o kodach błędów wiem o 4 trybach tej diagnostyki tylko nie wim gdzie to jest jak to znaleźć pomocy z góry dziekuje. Niestety nie zdiagnozujesz tą metodą tego auta ponieważ jest w nim inny uniwersalny rodzaj kostki (OBD II) pozostaje jedynie serwis Kurcze faktycznie wtyczka tez tam jest czyli program który mam w szkole oszukuje bo powiediał ze nissan primera 2000rok niema złącza diagnostycznego a przeciez 2000 to juz ten model dzieku za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Niestety nie zdiagnozujesz tą metodą tego auta ponieważ jest w nim inny uniwersalny rodzaj kostki (OBD II) pozostaje jedynie serwis Piotrek503 - a czy mógłbyś wyjaśnić w jakich modelach i od kiedy stosuje sie kostkę OBD II ? moja primerka to P11.144 2001 r - zbierałem sie do obejrzenia, co powie mi autotest, ale może nie mam do czego sie przymierzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mauzer Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 a prawdzałeś czy obd toolem nie zdiagnozujesz skoro masz wtyk obdII? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek503 Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 Nie jestem pewny, złącze OBD II stosuje sie chyba od modelu P11.144 (połowa 1999)od kiedy to nasze silniczki spełniają norme EURO3. Komunikacja z autem zależy też od użytego w nim protokołu (w tym wypadku to raczej ISO)zamówiłem niedawno interfejs i będe sprawdzał jak to wyjdzie w praktyce. Griszka nawet nie próbuj bo szkoda czasu, wystarczy zajrzeć pod kierownice, stara kostka nissana ma 14 pinów a OBD2 - 16, do tego miejsca tych pinów też są pozmieniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 ech... szkoda... jesli doszedłbyś do jakichś pozytywnych wyników - to daj, proszę, jakiś sygnał. Jestem bardzo zainteresowany samodzielną diagnostyką. dziękuje za odpowiedz :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.