Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z podtlenek azotu


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co sądzicie o instalacji N2O? Czy żeby zapodać strzał ok 100 KM i 200Nm potrzeba kuć silnik i robić cały ten bałagan co przy turbo lub kompresorze? Co z seryjnym sprzęgłem, ośkami itp?

Pomyślałem o tym głównie ze względu na koszt (wyjdzie pewnie z 6-8 razy taniej??) no i nie chciałbym sprzęgła spiekowego co chodzi jak w ruskim czołgu, no i chyba zdrowiej dla silnika niż przy turbo gdzie moc jest ciągle? Wiem, że rozwiązanie nie jest idealne, ale pytanie czy w ogóle jest to rozwiązanie które warto brać pod uwagę czy zapomnieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podtlenek jest do przyjęcia tylko w jednym przypadku ,   do pobudzenia dużej turbiny hiiiii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na serio naprawde nie będziesz zadowolony, w 3,5 l silniku butla starczy na 5 do 10   ścigów na 1/4   a napełnienie to ok 400zl    

ale to moje zdanie       a każdy robi jak lubi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie liczę na takie rzeczowe odpowiedzi, chcę poznać opinie ludzi, którzy mają konkretną wiedzę na ten temat. Widziałem program, w którym mówiono, że butla starczy na ok 30 startów na 1/4 mili, a koszt napełnienia ok 300 zł, montaż ok 5k PLN - pomyślałem że niedrogo i może jest to ,,jakaś,, alternatywa. A co z kuciem? Seryjnym sprzęgłem, skrzynią itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasze tak mają lubią nitro ja też Łukasz i jedyny tuning na jaki bym się zgodził w g35 to nitro żeby nie zmieniać codziennej charakterystyki prowadzenia auta a od czasu do czasu strzelić sobie z nitro.

Martwi mnie fakt wypalania tłokow przy nawet niewielkim błędzie strojenia

Też jestem mocno zainteresowany tematem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjna korba w HR i 370z by to przyjela w innym przypadku mniejszy strzal bym sugerował.

Jedno w nitro jest slabe ze jak doda te 200Nm przy powierdzmy 4000obr.min to przy 6500 dojdzie już tylko 70-80...

 

przydala by się jak już to instalacja direct port ze strzalem ze 250KM i progresywnym sterowaniem zeby to 200Nm doszlo w jak najszerszym zakresie...

No i w momencie odpalania nitro zaplon cofać odrazu. jakis patent na to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu poznałem faceta co miał corvette z N20 i wlasnie mi o tym opowiadał, że sam się tego boi, że kiedyś u jebnie :P 

Z tego co pamiętam to ma 500-600 koni i jeszcze N20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbezpiecnziejszy jest direct port żeby bylo 6 dysz zamontowanych najblizej głowicy - tak jak LPG się montuje, wtedy ryzyko spalenia auta najmniejsze, no i wiadomo nie można walić od wolnych obrotó strzyałą tylko od powiedzmy 2500 z racji na słąbość korbowodów, strzał progresywny więc np. 20% strzału przy 2500, 30% przy 3000 i tak stopniowe dodawanie do odcinki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...