Łukasz83 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Co sądzicie o instalacji N2O? Czy żeby zapodać strzał ok 100 KM i 200Nm potrzeba kuć silnik i robić cały ten bałagan co przy turbo lub kompresorze? Co z seryjnym sprzęgłem, ośkami itp? Pomyślałem o tym głównie ze względu na koszt (wyjdzie pewnie z 6-8 razy taniej??) no i nie chciałbym sprzęgła spiekowego co chodzi jak w ruskim czołgu, no i chyba zdrowiej dla silnika niż przy turbo gdzie moc jest ciągle? Wiem, że rozwiązanie nie jest idealne, ale pytanie czy w ogóle jest to rozwiązanie które warto brać pod uwagę czy zapomnieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 podtlenek jest do przyjęcia tylko w jednym przypadku , do pobudzenia dużej turbiny hiiiii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArtekR Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 I jeszcze do jazdy na jednej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 tak na serio naprawde nie będziesz zadowolony, w 3,5 l silniku butla starczy na 5 do 10 ścigów na 1/4 a napełnienie to ok 400zl ale to moje zdanie a każdy robi jak lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 No właśnie liczę na takie rzeczowe odpowiedzi, chcę poznać opinie ludzi, którzy mają konkretną wiedzę na ten temat. Widziałem program, w którym mówiono, że butla starczy na ok 30 startów na 1/4 mili, a koszt napełnienia ok 300 zł, montaż ok 5k PLN - pomyślałem że niedrogo i może jest to ,,jakaś,, alternatywa. A co z kuciem? Seryjnym sprzęgłem, skrzynią itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Łukasze tak mają lubią nitro ja też Łukasz i jedyny tuning na jaki bym się zgodził w g35 to nitro żeby nie zmieniać codziennej charakterystyki prowadzenia auta a od czasu do czasu strzelić sobie z nitro. Martwi mnie fakt wypalania tłokow przy nawet niewielkim błędzie strojenia Też jestem mocno zainteresowany tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 seryjna korba w HR i 370z by to przyjela w innym przypadku mniejszy strzal bym sugerował. Jedno w nitro jest slabe ze jak doda te 200Nm przy powierdzmy 4000obr.min to przy 6500 dojdzie już tylko 70-80... przydala by się jak już to instalacja direct port ze strzalem ze 250KM i progresywnym sterowaniem zeby to 200Nm doszlo w jak najszerszym zakresie... No i w momencie odpalania nitro zaplon cofać odrazu. jakis patent na to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 mnie by bardziej to martwiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Nagranie z cyklu ,,młody chemik, zrób to sam,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 jakiś czas temu poznałem faceta co miał corvette z N20 i wlasnie mi o tym opowiadał, że sam się tego boi, że kiedyś u jebnie Z tego co pamiętam to ma 500-600 koni i jeszcze N20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Patryk z Olsztyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Najbezpiecnziejszy jest direct port żeby bylo 6 dysz zamontowanych najblizej głowicy - tak jak LPG się montuje, wtedy ryzyko spalenia auta najmniejsze, no i wiadomo nie można walić od wolnych obrotó strzyałą tylko od powiedzmy 2500 z racji na słąbość korbowodów, strzał progresywny więc np. 20% strzału przy 2500, 30% przy 3000 i tak stopniowe dodawanie do odcinki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Patryk z Olsztyna? Nie, mieszka w Warszawie " ryzyko spalenia auta najmniejsze " dobrze powiedziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Jednym słowem gaz rozweselający to niewesoła sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.