Intendo Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Witam Jestem posiadaczem QQ+2 ale bez relingów. Na Allegro znalazłem kilka ofert sprzedaży oryginalnych relingów. Niektórzy sprzedawcy mają w kompletach czarne plastikowe listwy z otworami w miejscach gdzie reling opera się o dach. Sprawa wydaje się prosta bo wygląda na to że wystarczy wyciągnąć moje listwy, zamontować nowe z otworami i przykręcić relingi do dachu. Zastanawiam się tylko czy śruby wkręcane są w gwint fabryczny w dachu czy tylko przez niego przechodzą i trzeba kontrować je od środka nakrętkami. Ta druga opcja wiązał by się z demontażem podsufitki a to już tak proste nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Jak widzisz wierci się otwór przez chyba trzy warstwy blachy , jest tam ich łączenie , trzeba wiercić na odpowiednią głębokość z użyciem kolimatora , aby nie przewiercić kurtyn/poduszek i trzyma to się na blachowkrętach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intendo Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 Ale to są filmy z montażu nieoryginalnych relingów. Mnie interesuje czy ktoś ma doświadczenia z dokładaniem oryginalnych w QQ+2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perinoid Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Oryginalne relingi są montowane wyłącznie w fabryce. Dach w wersjach z fabrycznymi religiami ma inną konstrukcję (ma odpowiednie mocowanie). Tytaptalkowane na notatniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Mam lekko luźne tylne mocowanie lewego relingu i pytanie, czy wystarczy zdjąć osłonę mocowania i dokręcić czy muszę się bawić w zwalanie podsufitki ? Jeśli to pierwsze to jak bez strat zdjąć tą osłonę ? Podczas mycia karcherem albo obfitych opadów mam drobne kropelki wody na trójkącie w bagażniku, które sobie spływają na podłokietnik 3ego rzędu w bagażniku. Szybę sprawdziłem w NordGlass i jest szczelna, ale Pan właśnie zauważył luz na relingu i stwierdził, że w takim razie to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Oryginalne relingi są montowane wyłącznie w fabryce. Dach w wersjach z fabrycznymi religiami ma inną konstrukcję (ma odpowiednie mocowanie). Tytaptalkowane na notatniku Jeżeli mowa o J10 to wierzę że tak jest bo sprawdzałeś...Mnie tak samo powiedziano w serwisie,nie ma możliwości montażu,nie ma mocowania w dachu... Okazało się to wierutną bzdurą,nie opłaca się firmie otwierać linię zgrzewania w fabryce tylko dla dachów z relingami lub bez.Wszystkie dachy są dostosowane do relingów.Kupiłem Kaśkę bez ,założyłem,okazało się że wystarczyło nawiercić otwory w dachu,a pod,były gotowe mocowania. Mam lekko luźne tylne mocowanie lewego relingu i pytanie, czy wystarczy zdjąć osłonę mocowania i dokręcić czy muszę się bawić w zwalanie podsufitki ? Jeśli to pierwsze to jak bez strat zdjąć tą osłonę ? Podczas mycia karcherem albo obfitych opadów mam drobne kropelki wody na trójkącie w bagażniku, które sobie spływają na podłokietnik 3ego rzędu w bagażniku. Szybę sprawdziłem w NordGlass i jest szczelna, ale Pan właśnie zauważył luz na relingu i stwierdził, że w takim razie to to. Jeśli się nie mylę,nie dasz rady bez zdjęcia boczków i odgięcia podsufitki. Śruby bedą miały blokowane łby w relingu,by przy dokręcaniu całości nie obracały się,poza tym,rzadko kiedy,a wręcz nigdy nie zdarzyło się by relingi się poluzowały.prędzej wygniotła się uszczelka pod relingiem i dokręcenie może nic nie dać.Robiłem takie uszczelnienie jednemu koledze,na dodatkową uszczelkę i silikon,nie chwyciło to najlepiej,miał jeszcze raz przyjechać,ale się nie pojawił.Jako uszczelkę trzeba dać na całej długości miękką gumę.Pod jedną śrube nie da rady bo w tedy druga dostanie luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 (edytowane) patrząc na zdjęcia np tu http://www.aukcjoner.pl/gallery/021797218-.html#I4 Raczej dokręca się go od góry, bo śruby są posmarowane niebieskim klejem lekko zrywalnym np locite 243 i nigdzie nie spotkałem się z nakrętkami pod to (także na partsouq). Ktoś też gdzieś pisał na forum, że reling jest właśnie wkręcany od góry w specjalne (wzmocnione) elementy dachu... Teraz to już sam nie wiem... Edytowane 10 Czerwca 2017 przez maniujr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Manijur,sam zakładałem i do J11 i do J10 To co pokazałeś w linku to już jest przygotowane do założenia,To "niebieskie" to rodzaj silikonu który zapobiega samoistnemu odkręceniu nakrętek.W dachu nie ma gwintowanych otworów,gdyby tak było to faktycznie można by było z góry wkręcać.Cały reling osadzasz w otworach,a przykręcasz od dołu nakrętkami. W linku bardzo dokładnie widać jak są uszczelniane.Wystająca gumowa uszczelka wokół śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibol Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Manijur,sam zakładałem i do J11 i do J10 To co pokazałeś w linku to już jest przygotowane do założenia,To "niebieskie" to rodzaj silikonu który zapobiega samoistnemu odkręceniu nakrętek.W dachu nie ma gwintowanych otworów,gdyby tak było to faktycznie można by było z góry wkręcać.Cały reling osadzasz w otworach,a przykręcasz od dołu nakrętkami. W linku bardzo dokładnie widać jak są uszczelniane.Wystająca gumowa uszczelka wokół śruby. Dzień dobry wszystkim. Odkopałem wątek, bo szukam manuala demontażu podsufitki do J10. Ktoś poradzi gdzie go znaleźć? Lub jak to samodzielnie krok po kroku zrobić? No i ostatnie pytanie czym uszczelnić nawiercone dziury w dachu? Dzięki z góry za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Czy na pewno potrzebujesz tych relingów? Nie lepiej kupić oryginalne poprzeczki do qq i zamontować je w miejscu przeznaczenia? Pod uszczelkami drzwi masz otwory z gwintem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Dzień dobry wszystkim. Odkopałem wątek, bo szukam manuala demontażu podsufitki do J10. Ktoś poradzi gdzie go znaleźć? Lub jak to samodzielnie krok po kroku zrobić? No i ostatnie pytanie czym uszczelnić nawiercone dziury w dachu? Dzięki z góry za rady Z tyłu są spinki - haczyki. W pozostałych miejscach, jak widać trzeba odkręcić wszystkie elementy, osłony przeciwsłoneczne, oświetlenie czy "rączki" nad drzwiami. Co do uszczelnienia ..... Chyba najsensowniej sylikonem takim do łazienek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Czy zamiast silikonu nie lepiej pójść w klej konstrukcyjny np. Silkaflex 252 ? Pomoże przytwierdzić elementy do karoserii i uszczelni wszystkie połączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 Czy zamiast silikonu nie lepiej pójść w klej konstrukcyjny np. Silkaflex 252 ? Pomoże przytwierdzić elementy do karoserii i uszczelni wszystkie połączenia. Zdecydowanie tak. Silikonem to sobie można wannę uszczelnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Zdecydowanie tak. Silikonem to sobie można wannę uszczelnić. Jeśli jest to atrapa to po co klej? Wszystko jest w komplecie montażowym. Nie sadzę aby ktoś ze zdrowymi zmysłami będzie chciał cokolwiek przewozić na tych relingach. Poza tym kolega Zibol pyta czym uszczelnić a nie czym przymocować. Edytowane 27 Marca 2018 przez Author53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Nie montowałbym żadnych atrap i tym podobnych spraw. Tylko i wyłącznie oryginalne relingi w miejscypu do tego przeznaczonym. Edytowane 27 Marca 2018 przez horte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Nie montowałbym żadnych atrap i tym podobnych spraw. Tylko i wyłącznie oryginalne relingi w miejscypu do tego przeznaczonym. Problem w tym że samochody z relingami maja fabryczne wzmocnienia w tym miejscu więc montowanie czegokolwiek, zamienników czy jak je nazwać to "wyrzutnia rakiet" w przypadku kolizji a i ubezpieczyciel będzie zacierał ręce. Będzie miał podstawę aby nie wypłacić odszkodowania. Przy obecnych, zaostrzonych przepisach dotyczących przeglądów okresowych można się niemile zdziwić jak odmówią wbicia pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Chyba że koledze chodziło o uszczelnienie otworów po zdemontowanych relingach, atrapach. Edytowane 27 Marca 2018 przez Author53 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.