sebastiw Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Hej, Piszczy mi pasek klinowy, ten dłuższy od m.in. alternatora. Zanim go wymienię chciałbym spróbować lekko go naciągnąć. Czy ktoś będzie tak miły i opiszę, która śrubę należy doczekać, żeby napisać lekko pasek? Czy jest dostęp od góry, czy tylko od dołu? Będę wdzięczny za łopatologiczny opis, bo nie regulowanej nigdy paska. No to sam napiszę. Przy pompie wspomagania poluzować nakładkę śruby skierowanej do wewn. komory silnika i następnie regulacja śrubą prostopadła do niej. Pasek na alternatorze - poluzować rolę napinacza i regulacja długą śrubą nad kompresorem klimy, któraś skierowana jest w kierunku chłodnicy. Ps. Działasz na własną odpowiedzialność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A może coś więcej, na przyka o jakim silniku rozmawiamy ja w moim 1.9 dci mam samonapinacz i nie da się bardziej nic naciągnąć tak jak w przypadku starszych aut gdzie do napinania służył alternator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.