Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Padły hamulce


tomekx8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Padły mi hamulce z tyłu, płyn cały wyciekł :( Rozszczelniło się coś i zaproponowano mi regenerację zacisku za 300zł (regeneracja + montaż). Od razu wyszło na jaw że muszę wymienić tarcze i klocki (wymiana komplet 120zł) Pytanie mam do Was czy z przodu bądź i z tyłu, są jakieś łożyska przy tarczach? Czy są one zespolone z tarczami, czy łożysko zespolone jest z piastą, czy w ogóle jest oddzielnie? Za wymianę jednego łożyska gość chce 100zł. Pytanie czy one są tylko z tyłu, czy może też z przodu? 

 

Co do zacisku, mogę kupić nowy za 349zł + wymiana 50zł. Co myślicie na ten temat - regenerować czy nowy kupić?

 

Czy to dobre ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nowych, to są tylko regenerowane wbrew temu co piszą na aukcjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu łozyska sa na piascie drogi interes oby to ie nie psulo 

tarcze nie sa zespolone z piasta

do kosztow dolicz wymiane płynu w calym ukladzie plus odpowietrzanie

podejrzewam ze drugi zacik tez trzeba zregenerowac a napewno wyjac tłoczek powymieniac gumeczki nasmarowac

naprawa jednego zacisku skutkuje nie rowna reakcja na hamulec 

raz naprawilem tak jeden zacisk z przodu i cyrki były przy gwałtownym hamowaniu kierownica na ulamek sekundy uciekale w strone wymienionego zacisku slady hamowania byly zawsze o metr wczesniej zacisku napawianego ale to fizyka ciecz pojdzie zawsze gdzie lzej ma

pewnie mechanik rozbierze drugie kolo i powie ze tez trzeba regenerowac 2 zacisk odrazu nie chcial ci mowic ze 600zł 

jak masz garaz troche czasu to na allegro sa zetawy za 50zl kupujesz 2 i masz 500 w kieszeni tylko musisz miec odpowiednie narzedzia i pare ładnych piwek 

jak na mechanice sie nie znasz to lepiej sie nie podejmuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz fotorelację z regeneracji zacisku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66556-p11-p11144-reanimacja-zacisku-tylnego-instrukcja-mocno-ilustrowana/  , nie trzeba wymieniać łożysk przy reanimacji hamulców.

Czy na pewno podałeś prawidłową stronę? U mnie link z pierwszego postu nie otwiera się. Błąd 404-strona nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, sam niestety tego nie zrobię bo nie znam się. A ktoś z Was nie chciałby podjąć się tego? Oczywiście tylko i wyłącznie osoba która się na tym zna :)


Jeszcze mam pytanie, bo wspomniałem wyżej że oprócz regeneracji zacisku wymieniłbym też tarcze i klocki. A trochę mi kasy brakuje, 1000zł piechotą nie chodzi więc doradźcie mi, może lepiej zregenerować dwa zaciski z tyłu, tak by jak kolega wyżej pisał nie było różnej siły hamowania na jednej osi, a z przodu hamulce na razie zostawić. Mogę kupić zestaw regeneracyjny za 50zł za sztukę na zacisk i dać komuś z Warszawy kto to zrobi, ale sam tego nie zrobię, bo po pierwsze nie mam wiedzy, a drugie narzędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem to samo 3 miesiące temu. Regeneracja zacisku w Markach 150zł od sztuki. ASO za wymianę obu zacisków, tarcz i klocków + odpowietrzanie wzięło 250 zł. Zestawy naprawcze to około 20 zł bez cylinderka i około 30 z cylinderkiem - ale ASO się migało.

 

Ps. Jak nie odsylasz swoich zacisków to 150 zł kaucji (zwrot po oddaniu swoich) ale tutaj musisz pamiętać, jaki typ masz (trw czy Lucas) aby nie było niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...