Casper_Z34 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Cześć, moje pytanie będzie skierowane do osób, które miały styczność z uturbionymi 370z. Zaznaczam, że chce wszystko zrobić na niskim doładowaniu przy seria blok przynajmniej żeby to rok wytrzymało. Czytam, przeglądam, dyskutuje i dalej nie wiem co mam zrobić. Turbo 1x, turbo 2x czy kompresor ??? Gotowy Turbo Kit czy robić wszystko po kolei??? Zastanawiam się nad takimi zestawami: Turbo 1x - podobnie jak w Czerwonej od Coobcia, czyli Turbosprężarka PT6266 T4 na twinscrollu A/R 1.15 i reszta gratów. Turbo 2x - Turbosprężarka Garrett GT2871R i reszta gratów. Kompresor Stillen. Lub Gotowe Turbo Kit: Boosted Performance GTM Twin Turbo Stage 2oraz kogo polecacie do takowych zmian tylko Coobcio Warszawa ?i jak cenowo to wychodzi części mogę sobie policzyć a robocizna za założenie i dorobienie orurowania wystrojenie itp. ??? Z góry wielkie dzięki za pomoc temat mam zamiar ogarnąć na sezon 2017. wiec dużo czasu jeszcze jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zależy czego oczekujesz od auta. Jak ma być maksymalna moc to big single turbo, jak ma być minimalny lag to kompresor, a coś po środku to 2 turba. Co chcesz robić z autem? Latanie po autostradach, ćwiartki, drift, time attack? Coobcio ma doświadczenie z turbo zetkami jak sam zauważyłeś, a raczej nie chcesz, żeby ktoś uczył się na Twoim samochodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) a jaki układ maja GTR-y ja powiem tak gdyby mnie bylo stać to swapował bym orginalny silnik z właśnie GTR -A seryjne mocne zapewniające że można na autostradzie przez 50km jechać pełną mocą i tłoki sie nie posypią Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper_Z34 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zależy czego oczekujesz od auta. Jak ma być maksymalna moc to big single turbo, jak ma być minimalny lag to kompresor, a coś po środku to 2 turba. Co chcesz robić z autem? Latanie po autostradach, ćwiartki, drift, time attack? Coobcio ma doświadczenie z turbo zetkami jak sam zauważyłeś, a raczej nie chcesz, żeby ktoś uczył się na Twoim samochodzie? myślę ze maksymalnych mocy teraz nie chce jakiś osiągać coś w granicach 450-500 styka przy seria bloku. Samochód służy mi do codziennej jazdy, wiec jakieś ćwiartki sporadycznie dla sprawdzenia swojej reakcji a tak to żeby moc się trochę pogonić z innymi we ,,wsi". Ogólnie samochód codzienny. Zakucie jest w głowie ale na pewno nie równocześnie z uturbieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 450-500 to zrobisz niezależnie od tego co z tego wybierzesz pytanie czy to będzie koniec? Jeżeli to jest docelowa moc to ja bym wybrał kompresor, bo ma najniższy lag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper_Z34 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 450-500 to zrobisz niezależnie od tego co z tego wybierzesz pytanie czy to będzie koniec? Jeżeli to jest docelowa moc to ja bym wybrał kompresor, bo ma najniższy lag. to będzie początek zabawy. od czegoś trzeba zacząć. teraz uturbienie a na kolejny rok myślę ze zakucie. dlatego mam nadzieje ze mi pomożecie wybrać odpowiednia drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 tylko i wyłącznie bi turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Wez tak jak u mnie w Czerwonym Diable - Boosted Performance od Sashy z Kanady, moge pomoc to sciagnac od niego. Od GTMa nic nie kupisz bo to zlodzieje i oszusci. Alternatywa jest Forced Induction kit na twin turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) i od razu zakuć żeby nie mieć głupiej miny jak korba p*******e Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez Sky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Tez bym się bał bez kucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 w 370z i 350z z silnikami HR korba jest bez porównania bardziej mocnieksza jak w DE i RevUp.Jak ma coś oddać to tłok ps. masz automata czy manuala ?Kompressor fajny i na takim zestawie od stillena opartym na dmuchaczu Vortech V3 przyszłosciowo okolica 550-580KM jest do osiągnięcia. Największą wada jest brak ciosu z dołu na kompressorze tego typu (full ciąg od ok 4800obr.min) i jego głośna praca. Do zalet należy to że na tego typu doładowaniu nie ma problemów z wysokim EGT i jest błyskawiczna reakcja na gaz - jeździ się jak z dużym wolnossącym silnikiem. Jak masz automatyczna skrzynie biegów to fajna opcja to powiększenie pojemności silnika i zabawy z wolnossakiem. Auto najmniej awaryjne będzie i myślę że na dobrej oponie 12.6 na ćwiartkę pojedzie - to mniej wiecęj czas doładowanego na ok 450-480KM manuala. Technicznie najbardziej poprawnie politycznie by było Biturbo - krótkie odległości turbosprężarek od głowic, normalne ścieki oleju do miski olejowej - nie trzeba dokładać pompki co wysysa olej z turbiny i bywa awaryjna. Naj mniej zabawy jak trzeba zrzucić skrzynię biegów by np. wymienić sprzęgło. W zależności od doboru wastegatów i turbosprężarek do osiągnięcia by było 500-1500KM+ przy zachowaniu możliwie najmniejszej turbodziury. No i w zależności od wielkości turbosprężarek to na tych większych do ich montowania konieczne będzie wyciąganie silnika. Single turbo jak w Czerwonej diablicy też bardzo fajna opcja i poza wspomnianym odprowadzeniem oleju z turbiny z pompką i sporym nakładem dodatkowej roboty jak trzeba zrzucić skrzynie jest super. W dodatku w mniejszym stopniu będzie nagrzewać przestrzeń pod maską. Fabryczny zestaw Boosted Performance jak przyjdzie to trzeba go nieco poprawić. Lokalizacja filtra powietrza powoduje to że się on topi i zasysa go, ma bardzo długie i zawiłe orurowanie tłoczące - ale można to w dość prosty sposób usprawnić po przez obrocenie o 180* Intercoolera i dorobieniem nowego orurowania turbo - Intercooler. No i warto odrazu pójść w PT6766 z żeliwem T4 1.32 W tym zestawie są dwa wastegaty i pamiętam że były z nimi spore problemy bo auto nie chciało dmuchać, haha pamiętam jak dmuchało 0,3 bara spadające na 0,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper_Z34 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Samochod jest w manualu. Jesli turbienie bez kucia to i najlepiej bez wyciagania silnika. Tak jak mowisz wszystko zalezy od turbiny. Napisalem w turbo x2 garretta bo mam jednego juz mozliwosc kupic od kumpla co go mial w 200sx , dlatego czy owe garretty wepchnie sie bez wyciagania silnika czy ciezko ??? Silnik jakbym musial wyciagac to juz lepiej kuc od razu jak jest na stole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Wyciagniecie silnika to nie jest jakas glebsza filozofia wiec ja nie rozumiem dlaczego niechcial bys go wyciagac? Rozumiem jak bys nie chcial go otwierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 To jest najlepsza kompilacją Turbo Vs Kompressor na tym samym silniku, moc niemal ta sama tylko kwestia przebiegu momentu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper_Z34 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 szukam wykresu czerwonej jak miała 450+ i nie mogę znaleźć może ktoś coś wie ????? link USA Boosted Performance. We ended up with 467rwhp at 7.7psi.https://www.facebook.com/Z1Motorsports/videos/1404615619555729/ link USA G35 Kompresor. G35 6mt 515whp at 12psi on his stock block running E85. https://www.facebook.com/Z1Motorsports/videos/1396415040375787/ hmm na wykresie turbo V kompresor widać wszystko dokładnie co i jak. myślę ze lepsza frajda z jazdy na turbo jest na chwile obecna bardziej przemawia do mnie twin turbo co do marki turbosprężarek to hmmm duży znak zapytania każdy poleca co innego a tutaj najlepiej by było uzyskać dość szybko wchodzący boost jeśli ktoś posiada jak dane turbo się wkręca fajnie by było jakby wrzucił pierwsza rozmowa rozpoznawcza z szeryfem Coobcio odbyta internetowa bo internetowa ale zawsze coś, już jest obrazek co i jak wygląda od strony technicznej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) frajdy z jazdy nie oceniałbym na podstawie wykresu, pytanie jak bardzo będzie Ci przeszkadzał lag Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez h8r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper_Z34 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 dlatego mowie dobrze by było żeby udało się tak wszystko spasować, dostroić żeby dziura była jak najmniejsza, a nie wciskasz i za minute się załącza ;( jakąś tam dziurę się przeżyje ale wstawania turbo np kolo 4800-5000 to już ciężko będzie przeżyć ja to i tak zielony jestem w tych sprawach dlatego powstał temat żebym mógł się dowiedzieć jak najwięcej i coś w końcu wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 kup sobie turbiny z bmw z rodziny TDO4 najlepiej w wersji HL za pare stowek a nie bedzie ani laga a bost od 2000 prm zobacz sobie przebieg mojego wykresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casper_Z34 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 No widzialem wykres twojej 350z i jestem w szoku ze tak ladnie to wstaje ale szkoda ze pozniej jeszcze Niuta nie trzyma wtedy by bylo miodzio ale i tak wielkie graty projektu. Zobaczymy co u mnie wpadnie wszystko zalezy od finansow jakie sie uda wykopac z ziemi lub moze cos z nieba spadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.