Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Honda Integra TypeR DC2 Phoenix Yellow by Sajmon_LP


Sajmon_LP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam zamiaru nikogo przekonywać o wyższości Swiąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą.


ITR to świetna przednionapędówka, najlepsza minionej epoki... i tzw 'future classic', mnie osobiście byłoby by już szkoda skundlić takie auto swapem. Kup sobie pod ten swap prostego niezgniłego Civica dowolnej generacji z zarżniętym silnikiem, odelżysz go, przygotujesz tylko pod ćwiartki, a na co dzień będziesz miał swoją Katane, tego ITRa jak Ci się znudzi kiedyś sprzedasz za fajne pieniądze jako świetnie zachowany oryginał, a projekt będzie bezkompromisowy i przez to szybszy, bo nie szkoda będzie Ci wyciąć kawałek maski czy poszycia, żeby się coś zmieściło. Z 2.4 będziesz lądował w wyższej klasie, nie lepiej zrobić trochę słabsze k20? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś robili taki podział, do dzisiaj na mniejszych imprezach jest jednak...główne GP Polski organizowane przez Scs ma podział street oraz profi, profi poniżej 11.5s bodajże a Street powyżej, dodatkowo jest przydział fwd rwd itd, tak więc w GP scs zamiast klasy Street rwd jak 350z będę mieć klasę Street fwd,

do zrobienia:

rozwiercony kolektor ssacy+wieksza przepustnica

wałki

markowy układ wydechowy

strojenie

Wiem wiem, będzie wszystko plus ciut więcej. Dzisiaj doszedł komp ep3 wraz z Kpro prosto ze wschodu :-) 84597c8541587e4b4fbdac0dda2294a8.jpg

Wtryskiwacze Denso rx8 440ccm

 

7248975fab53b310248082501b0d4c9e.jpg

 

Kolejna paczka. Przepustnica 70mm, czujniki z OEM, adapter, uszczelka, wałki z polifta z kółkami K20A2 oraz łapa CRV.

 

14067463_1183558781709850_78902121549580

 

14055019_1183558798376515_34442442428282

 

Regulator ciśnienia paliwa

 

13988146_1183622271703501_58602720695774

 

Jutro kolejne paczki, już mi się myli wszystko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako stary i wielokrotny użytkownik zetek pozwoliłem sobie dać temat innej marki. Jeśli nie jest to zgodne to przyjmę na klate usunięcie lub przeniesienie tematu. Peace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego chyba ci sie fora pomyliły ja sie pytam gdzie jest admin tego forum....

 

Kolega Sajmon miał tyle zetek, że można mu wybaczyć :D 

 

Z resztą, co chwila się coś dzieje - można czytać  :icecream:  a forum i tak prawie martwe  :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Fajnie że ktoś docenia.

Kolejna paczka :-)

Kolektor wydechowy R-crew 4-2-1 kswap

839d6063e50df5f8fbc38096254cf982.jpg
Kolejna paczka, łapy pod kswap z poliuretanami oraz pompa oleju K20A2 z osłoną.

b8b52df63f05de7cf5f9b3a1c085418e.jpg

Lecimy dalej.

K24A3 przygotowane, zamontowałem dzisiaj na stojak, rozkręcanie i mycie ogarnięte. Od poniedziałku montaż wałków oraz pompy i słupek gotowy. Odkręciłem również zamach, będzie liźnięty - jak się uda to może i odelżony. Silnik w środku czysty, fajnie to wygląda, co napawa optymizmem.

14089245_1185135544885507_19393622844417

14068251_1185135604885501_80295783487790

W następnym tygodniu jak wspominałem, podejmujemy rękawice i wkładamy.

Ps. Promocja, zdjęcie zawiera lokowanie produktu :D

14053800_1185238364875225_91786949646043

 


Wczorajszy dzień to praca 8-24, dzisiejszy dzień praca 8-20, oczywiście dużo w między czasie jeżdżenia, odbierania towar, zjeść też trzeba itd. :) Ale działamy konsekwentnie!

Wczoraj prosta sprawa, od rana zaczynaliśmy:

Foto z Tadueszem :)

14045677_1187101821355546_90821790749186

Po kilku godzinach silnik wyjęty:

Nożykiem go i w dół :D

14117941_1187219041343824_91078763429525

Następnie zabawa z K24A3. Pompa oleju K20A2 na miejscu, wałki K20A2 z kółkami na miejscu, zawory wyregulowane, nowe uszczelniacze wału z dwóch stron. Silnik w środku jak i miska wyczyszczone ile się dało.

14063777_1187404007991994_24774914304342

14079583_1187403981325330_35873772645403

14022202_1187587344640327_25602531116389

Dzisiaj doszła również ostatnia paczka. Shifter z linkami od DC5.

13907190_1187981364600925_21185277779187

W między czasie po długim rozmowach z kierowcami wyścigowymi których obsługuje na zawodach Tune4Race czyli warsztat gdzie robimy swapa, postanowiłem wywalić ABS. Po pierwsze jak mówili działa "tak sobie", po drugie - szpeci pod maską, po trzecie, jak się zepsuje to problemy, po czwarte - waga! :D Swoją drogą w Poznaniu mamy więcej ITRów bez ABSów niż z ABS. Klima również out!

14039939_1188046804594381_50619027849948

Prawe mocowanie łapy z podłużnicy out, jutro robimy mocowanie pod łapy kswap. Korektor siły hamowania nowy, nowe przewody hamulcowe z siatkowym oplocie co by to ładnie wyglądało pod maską. Dolne mocowanie chłodnicy również dzisiaj przespawałem, dokładnie o 15mm. Najwięcej czasu zajęło mi odwijanie wiązki z komory mianowicie wywalenie wszystkich niepotrzebnych kabli od ABSów. Całość przewlokłem aż do ściany grodziowej gdzie ich żywot zakończył się w kabinie. Jutro od rana jedziemy do Hansa flex, nabić i przerobić króćce do pompy wspomagania oraz przerobić listwę paliwową. Dzisiaj udało mi się jeszcze odebrać zamach od szlifierza oraz kolektor RRC który został rozwiercone do 70mm pod przepustnice. Jutro plan zawiesić silnik, dokończyć prace ile dzień pozwoli w komorze silnika oraz pobawić się w montaż shiftera. Jutro również przyjeżdża Merfie czyli gość od m.in elektryki - on ogarnie wiązkę EP3-ITR. Ogarniał już w trzech, więc i u mnie da rade. Ciśniemy, w środę za tydzień termin strojenia ;-) Sorry że tak bez składu i ładu ale te dwa dni wymieszały ostro w tyłku. Ale z ekipą Tune4Race daję radę!

PS.

Towarzystwo wyborowe :)

14114770_501798633344114_614739785020776

Mój kanarek, czarny Papela oraz biały Michała z Tune4Race, po kolei K24 w drodze, czarna już ma K24 natomiast biała mocne K20. A na placu dojechała kolejna czarna z jdmowskich B18C w częściach, Poznań stolicą ITRów! :D


Shifter  DC5 na miejscu, jeszcze trzeba wymienić gałkę na 6b :)

14088523_1189264324472629_24257110081891

14063809_1189264367805958_30738091433474

Kolejny dzień i mały przestój, wczoraj silnik miał już wisieć jednak kol. Niuton nadal nie wysłał mi zalegającej łapy, jestem w trakcie ogarniania tego z nim jednak zalatany chłopak i nie wiadomo kiedy ona dotrze ;-) Silnik już przygotowany, listwa paliwowa zrobiona, wtryskiwacze zamontowane, RRC, adapter podszlifowany bo map sensor wadził oraz zrobione małe wcięcie na powietrze dla krokowca, przepustnica również zamontowana, jak widać małe porządkowanie kabli w komorze silnika, dwie wiązki z lewej i prawej, nie jest to wire tuck jednak zdecydowanie schludniej. Merfie dzisiaj zaczął dłubać przy wiązce elektrycznej, ile się uda, tyle się zrobi. Wszyscy czekają za łapą, bo silnik już od wczoraj mógł wisieć a dwa dni już w plecy...Czy to zagada w pon/wtorek? W środę umówione strojenie a weekend odpada z pracą. Zobaczymy...

14067800_1190159977716397_18769829937301

14102803_1190159941049734_58252279197278

14114853_1190159924383069_64266408713330

14124900_1190159861049742_37457382907863

14045814_1190159877716407_50709459570214

14125159_1190159864383075_23562202520909

14124870_1190159921049736_70795530580736

Czujemy że poniedziałek i wtorek będą szalonymi dniami.

 

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

EP3 ale mam na sprzedaż skrzynie od K24a3

Kolejny dzień, wiązka ogarniętą w 90%. W komorze silnika pozostaje uporządkowanie całości oraz wymiana króćców w regulatorze paliwa z 8' na 6' ale to dopiero w poniedziałek. Problemem była jeszcze chłodnica z ep3. Górne wyjście wody szło na wprost czujnika TPS, nie mając możliwości poprowadzenia tam węża wody. Wentylator również miał ciasno. Udało się maksymalnie przesunąć chłodnice w kierunki kierowcy, praktycznie centymetr od obudowy lampy, pozostaje przespawać dolne mocowania, górne już ogarnięte. Pompa wspomagania również ma nowe miejsce, przewody tak samo. Linki od shiftera owinięte lekko bandażem tak by w korku nie grzały się co powoduje później ciężką ich pracę. Muszę do końca owinąć kolektor wydechowy bandażem no i w poniedziałek trochę latania i jest plan odpalić go! Aaa bym zapomniał, jutro jeszcze muszę ogarnąć i dopasować jakiś zbiorniczek do spryskiwaczy ponieważ zajmie on miejsce po prawej stronie na rzecz CAI który będzie po lewej. Olej wlany do silnika, Mtf czeka na skrzynie. Stożek jest K&N.

ad88219337b757e8ff15c2d927cbbda6.jpg

17595aef4d090693a73f38460e6ddd43.jpg

c249fd0cff0e9b658f2bf6b70c3fc65b.jpg

4a1130663a2caa441507fe342eb633cd.jpg

Jutro teoretycznie dzień wolny ponieważ ekipa tune4race obsługują zawodników na wyścigach, jak pisałem wracamy w poniedziałek!
Walka trwa. W końcu w domu. Jutro znowu wojna ale dopiero po południu. Jutro też próba odpalenia. Do poprawki małej elektryka. Dzisiaj ogarnąłem kolektor wydechowy, wadził o belkę, był jakby zbyt wygięty do góry, trzeba było go zagrzać i dopasować. Jest okej. Dzisiaj również ogarnięty cały układ paliwowy, zwłaszcza króćce do regulatora paliwa, poprowadzenie przewodów wspomagania od chłodniczki, wszystko trzeba dokupować i dopasować ponieważ długości i wiele innych czynników co seryjne nie pasuje. Cai zamontowany, udało mi się dopasować z dwóch części które zostały po starym dolocie z 350z, Stożek w nadkolu K&N. Przepływka na miejscu. Linka gazu będzie jutro, dzisiaj zawiozłem ją do przedłużenia. Ogólnie na samo jeżdżenie dzisiaj straciłem dobre 3 godziny, co chwila pod górkę, wcale tak łatwo jak wygląda może, to nie jest. Jutro jeszcze do połączenia zostaje kolektor z resztą wydechu, już uciąłem rurę tak by można jutro wstawić dwie flansze i poskręcać, do złożenia zderzak, płyta oraz wnętrze. Zbiorniczek wyrównawczy póki co na opasce między chłodnicą a podłużnicą. W wolnej chwili dorobie mocowanie. Priorytetem jest odpalenie go jutro. Kilkanaście kilometrów jazdy testowej ponieważ w środę umówione strojenie. Ogień ogień.

fe0253bca5f3ae7b097f98c8f96feb51.jpg

Trzymać kciuki :-)

Wczoraj:

Pierwszy filmik z odpalenia! Pompa wspomagania wyje ponieważ trzeba ją przepompować a przewody no długie ale to jutro :-)

Jutro od rana również szybko do poprawki spaw na listwie gdzie jest powrót paliwa ponieważ lekko się poci, do odpowietrzenia układ hamulcowy i wysprzęglik, złożenie wnętrza oraz zderzaka. Trzeba Również rozgrzać go i sprawdzić układ chłodniczy itd. Zbiorniczek spryskiwaczy dopasowałem z Nissana Almery :-D

Jutro do 13stej auto musi wystartować do Warszawy ponieważ strojenie i hamownia przygotowana na 17stą. Jutro zapadnie decyzja czy ryzyk fizyk i na kołach czy laweta.

https://www.facebook.com/MojeCzteryKolka/videos/1194685243930537/?comment_id=1194701320595596&ref=notif&notif_t=video_comment&notif_id=1472591508306941

Dzisiaj:

Dzisiaj od rana listwa paliwowa poprawiona. Nie cieknie. Następnie odpowietrzenie układu hamulcowego, składanie zderzaka i jedziem testować, hamownia vtg i strojenie czeka. Ogień do Warszawy by na 17stą dojechać.

ale...

Niestety położył nas niesprawny alternator który nie ładował... Oddałem go do naprawy - po godzinie naprawiony, tempo japońskiej kolei. Zrobiliśmy wszystko by dzisiaj się wyrobić jednak siła wyższa nas przerosła. Termin hamowni oraz strojenia przepadł. Będzie czas potestować auto delikatnie ponieważ mapa paliwa jest seryjna z ep3. Kiedy strojenie? Niestety nie wiem. Chciałbym wyrobić się do 11 września do Zakończenia sezonu SCS.

14102865_1195357177196677_81778682803503

14183712_1195387303860331_47313842732165

Buczenie które słychać na wczorajszym filmiku to nie pompa wspomagania a zbyt mocno naciągniety łańcuszek pompy oleju za sprawą napinacza/ślizgu od K24a3 który jest dłuższy od k20a2, jutro wymiana. Miska olejowa oraz obudowa rozrządu do demontażu po to by odkręcić dwie śrubki i przykręcić odpowiedni napinacz.

14206061_1195525833846478_39646353157789

Cała reszta ok. Nigdzie nie cieknie, wszystko odpowietrzone. Jutro po wymianie auto wyjedzie na Poznańskie ulice i być może w następnym tygodniu doczeka się strojenia. Reasumując, gdyby łapa doszła szybciej dzisiaj auto byłoby wystrojone, f*ck-upy? alternator padł, no trudno, slizg od k24? miałem informacje że będzie dobrze, jednak okazało się inaczej. Nikogo nie winie, kswap do itra wykonany w niecałe 2 tygodnie, wraz z ekipą Tune4Race daliśmy radę. Lekki niedosyt z powodu dzisiejszych sił wyższych jednak i tak wielka duma.. + masa miłych komentarzy od ludzi odwiedzających nas w warsztacie przez ten cały okres.

Pierwsza myjnia po przejechaniu pierwszych 150 kilometrów po odbiorze auta po... itd :P

14242252_1198635616868833_37608141148031

14188281_1198635623535499_35727132126642

Dzisiaj namęczyłem się z prawą łapą. Te ogromne drgania udało mi się zniwelować o jakieś 50%. Poliuretan to poliuretan i drgania zawsze minimalne są ale praca kierownicy góra dół o 2cm na wolnych obrotach to zdecydowanie zbyt wiele. Odkręciłem łapę z prawej strony od mocowania z CRV, w miejsce gdzie przechodzi tuleja, dałem z lewej i prawej strony podkładki, tak by element mocujący z podłużnicy do którego przykręca się tą łapę, był sztywno z tuleją na której oparty jest poliuretan, bo dotychczas wyglądało to tak, że po dokręceniu całości, poliuretan był zduszony i zamiast tłumik w jakikolwiek sposób drgania to przenosił je na kastę, zabieg wykonany również po lewej stronie przy łapie mocującej skrzynie, muszę jeszcze to zrobić w łapie która skręcona jest do belki. Łapy niestety wymagają sporo do życzenia, nie są idealnie spasowane i wyglądają inaczej od np. łap firmy Innovite, te łapy podejrzałem u Michała Olejniczaka z Tune4Race i właśnie są zbudowane na podobnym patencie, jaki uzyskałem. Drżenie zniwelowane o jakieś 50%. Reszta jeśli się nie ułoży, to będę myślał dalej. Bo podczas jazdy lusterko nadal drży, marki auta nie rozpoznam :P a można poprawić element który przykręca się do podłużnicy, on również mógłby być cofnięty lekko, jednak wymagało by to zrobienia delikatnych "fasolek" w otworach.

Póki co czekam jak na szpilkach na info od Niutona. Możliwe że jutro czeka mnie wyprawa do Warszawy na strojenie.

14207797_1198635620202166_73248566811385

PS. Nie czepiajcie się braku kilku śrubek na zdjęciu spod maski, po prostu w środę składałem to na szybko by się wyrobić co i tak nie udało się. W tygodniu uzupełnię braki :)

Póki co rozrusznik wymieniony, oby za tydzień się nie wysypał. Przy okazji zamontowałem zestaw tulei cięgen zmiany biegów K-System.Pro.

14289950_1201420616590333_80861962926904

14195476_1201420613257000_66001973875600

Odczuwalna różnica na plus w wbijaniu biegów. Fajny "mod", niefajna cena :P

 

13,525s Najlepsze Et. MOJA ŻYCIÓWKA :)

Wpierw kilka fotek z wyprawy:

14224766_1205578132841248_88257266743292

14324587_509634442560533_270738525493537

14292344_1205718359493892_41002172232529

14311272_509633755893935_235589990255861

14355649_1206709489394779_77803074621020



Niestety potwierdziło się. 16' slicki to za duże kolo do Integry. Potwierdził to bieg z Marcinem Papelem i jego DC2, gdzie wyraźnie na starcie do piątego słupka odjeżdża na dobre półtora długości auta. Powoli wjeżdżam się w auto, te opony na sprzedaż i czas wrzucić węższe 15'. W Śniatowie za tydzień się nie zjawię, jednak jeszcze w tym sezonie chciałbym zaliczyć Chojnę i Czechy. Pojawił się jeszcze mały problem, na uruchomionym silniku ciężko wchodzą biegi natomiast na zgaszonym wchodzą jak w masło. Jutro do rewizji wysprzęglik ewentualnie demontaż skrzyni. Myślałem, że może to wina zbyt długich linek jednak problem jest tylko na uruchomionym silniku.

Przejazd nr 2, pierwszego mi nie policzono i była powtórka,

ET - 13.707s
60FT - 2.244s
168.93km/h



Przejazd trzeci razem z Ziomblem EG K20.

ET - 13.597s
60FT - 2.198s
169.97km/h



Bieg z Ziomblem z drugiej kamery.



Poznańskie Ejbry w pojedynku DC2 K24 vs. DC2 K24
Górą Marcin.

Moje ET - 13.525s.
60FT - 2.177s
170.05km/h



Ten filmik pokazuję że koła 16 to był zły wybór, zobaczymy co będzie na 15sktach jak u Marcina, na pewno lepiej a o ile, to się okaże

Tutaj jeszcze z kamery ziombla, mimo że z przodu to et gorsze.



 

Zważyliśmy moje slicki z felgami 17.4kg, Felgi ITR 15' z Race GC 15.4kg. Różnica dwóch kilogramów na jednym kole w masie wirującej to sporo. Auto odstawione do Tune4Race. Trzeba zdjąć skrzynie by sprawdzić dlaczego ciężko bije się biegi i ciągnie auto do przodu wkleszczając jedynke, mamy podejrzenie że to wina zbyt grubego obicia sprzęgła. Zestaw jaki miałem przed wymianą zamachu to komplet K24A3 - Zamach po szlifie ~2mm, sprzęgło luk kevlar obite u Wróbla oraz docisk po regeneracji. Z racji że spadł wieniec, włożony został zamach spowrotem z K24A3 ale bez szlifu, tak więc prawdopodobnie jest dość ciasno i sprzęgło dobrze nie wysprzęgla (wysprzęglik, pompa, płyn - to sprawdzone, jest ok). Było nie było nudy, to przy okazji zważyłem seryjne koło zamachowe z A3 takie jakie mam aktualnie (to ze zdjęcia to akurat te stare) wynik poniżej:

14324274_1207092489356479_23500881001014

A tutaj dla porównania koło zamachowe z polifta K20A2:

14352127_1207092492689812_35617017283731

Różnica ogromna, jutro ładujemy do mnie cały zestaw z polifta K20A2 - zamach, sprzęgło i docisk. Sprawdzimy oczywiście dla świętego spokoju skrzynie, ale nic innego w skrzyni by nie miało prawa powodować że ciągnie auto do przodu. Zobaczymy jutro, najpóźniej w środę.

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może offtop ale jesteś Świrem Sajmon : D! jak zwykle wielki podziw za siły które wkładasz w te samochody i bardzo fajne podejście

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, przekonuje się o tym z dnia na dzień! :D

Właściwie to owijałem dzisiaj górną część kolektora wydechowego bandażem na mokro, w sumie i tak wszystko kłuje jednak zdecydowanie łatwiej się go układa. Dodatkowo z tego co zostało owinąłem wydech do tłumika środkowego, czyli pod sam Shift Mount. Tak by zbędnie nie grzały się linki.

Wideo z górnej części:



Zdjęcie dolnej:

14361473_1210349672364094_26679225772419

Nie mogę dokonać edycji pierwszego postu tak więc nową specyfikację wklejam tutaj:

MODEL:
-Honda Integra TypeR DC2 99' Phoenix Yellow

SILNIK:
-K24A3
-Wałki rozrządu i kółka K20A2
-Pompa Oleju K20A2
-Mobil 1 Rally Formula Peak Life 5W50
-Regulator ciśnienia paliwa
-Łapy K-Swap by Gabi z poliuretanami 95A (przerobione)
-Chłodnica EP3

UKŁAD DOLOTOWY:
-Kolektor ssący RRC, rozwiercony na 70mm
-Przepustnica + adapter  70mm
-CAI 70mm
-Stożek K&N
-Wtryskiwacze Denso 440ccm RX8 żółte

UKŁAD WYDECHOWY:
-Kolektor wydechowy R-crew replika PLM 2.5'
-Pełen przelot na dwóch tłumikach M-Tech 2.5', końcowy OEM Look
-Całość owinięta bandażem do tłumika środkowego

ELEKTRONIKA:
-HondaVert KPRO
-Strojenie by Niuton
-Wiązka by Merfie

UKŁAD NAPĘDOWY:
-Shifter + linki DC5
-K-Tuned Shifter Mounting
-Projekt-K tuleje cięgien zmiany biegów
-Skrzynia RAQ3 z EP3
-Poliftowe lekkie koło zamachowe z EP3 4.7kg
-Sprzęgło z okładziną kevlarową + docisk polift EP3
-Nowe łożysko oporowe
-Całość zalana OEM MTF Honda
-Nowa pompka sprzęgła TRW
-Felgi lato Enkei Yamato Gun Metal 16' + Hankook Ventus RS-2
-Felgi zima oem Enkei ITR białe + Sava Eskimo HP

ZAWIESZENIE:
-KONI 1130 z regulacją wysokości i twardości
-Rozpórka kielichów przód góra
-Rozpórka kielichów tył góra
-Rozpórka tylna ściany
-Rozpórka tylna zawieszenia

UKŁAD HAMULCOWY:
-Przednie klocki Ferodo DS2500
-Tylne klocki Ferodo Premium
-Tarcze Brembo gładkie
-Nowy zestaw naprawczy zacisków
-Przewody w oplocie stalowym
-Nowe rurki hamulcowe

BODY - KIT:
-Lotka replika Mugena z poprzeczką wykonaną z włókna węglowego
-Polift
-Chlapacze OEM

ŚRODEK:
-Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge
-Zegar temperatury oleju Auto Gauge
-Seryjne fotele Recaro
-Start Engine Honda S2000
-Nakładki na pedały Mugen Style

CAR-AUDIO:
-Jednostka centralna JVC
-Zestaw 2-drożny przód, tył
-Głośniki przód, tył basowe
-Łącznie 8 głośników

MOC:
Seria: 190hp/179nm
Aktualnie: 264.1hp @ 7608rpm/ 277.0nm @ 5502rpm
 


Race GC 195/50/15, mieszanka miękka. Dot16.

To musi być dobry wybór, sprawdzona guma przez wiele osób, w tym rozmiarze zdecydowanie lepiej się spisuję niż większe i cięższe 16stki na 1/4 mili

14352387_1212860215446373_66639674193764

Opony mają przejechane około 30 kilometrów. Kupione poprzez popularny serwis ogłoszeniowy, odbiór na miejscu w mieście. Wychodzę z samochodu i słyszę:

"Ooo Sajmon, nie widziałem że to Tobie sprzedam opony" :)

Miła pogaduszka z kolegą który doświadczenie motoryzacyjne ma spore jak się okazało, przy okazji rozpoznał i mnie, miło! :)

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty zmieniles pojemnosc z 3.5 na 2.4 ja jednak poszedlem w wielkosc i zamienilem na 4.2 :) Fajnie sie to czyta, zakres prac jest duzy ale w miare do ogarniecia w normalnym czasie...moj nowy projekcik nie jest nawet na polmetku a grzebie przy nim prawie codziennie po 8h :( Ciekawy jestem jak to sie odpycha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz tam jakas szperę?

Niestety brak.... przydałaby się bardzo!!

 

Ty zmieniles pojemnosc z 3.5 na 2.4 ja jednak poszedlem w wielkosc i zamienilem na 4.2 :) Fajnie sie to czyta, zakres prac jest duzy ale w miare do ogarniecia w normalnym czasie...moj nowy projekcik nie jest nawet na polmetku a grzebie przy nim prawie codziennie po 8h :( Ciekawy jestem jak to sie odpycha :)

Racja, widziałem na fb że grzebiesz, normalnie zajmuje taki swap jak u mnie innym sporo czasu, nawet do pół roku, ale to kwestia dostepności częsci, kosztów itd, my zrobiliśmy bardzo szybko, nieoficjalnie jedni z szybciej w Polsce. Ale wszystko ogarnąłem bardzo szybko, były poprawki ale właściwie niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty zmieniles pojemnosc z 3.5 na 2.4 ja jednak poszedlem w wielkosc i zamienilem na 4.2 :) Fajnie sie to czyta, zakres prac jest duzy ale w miare do ogarniecia w normalnym czasie...moj nowy projekcik nie jest nawet na polmetku a grzebie przy nim prawie codziennie po 8h :( Ciekawy jestem jak to sie odpycha :)

Pochwal sie co to za ulep 4,2 - VW? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem ale niech bydle się pochwali :-P będzie jakaś zetka Teraz w niedzielę na zakończeniu sezonu w Chojnie? Chętnie bym się ustawił :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem C124 coupe w za***istym stanie blacharaskim niepordzewiale, niebite, niemalowane z ladnym kremowym wnetrzem ale z uszkodzonym silnikiem 3.0 rzedoweczka a do tego kupilem drugie W124 w sedanie z silnikiem 4.2 V8 ze szewecji strasznie pordzewiale, dziura na dziurze ale silnik w dobrym stanie no i z racji tego ze coupe najwiekszy silnik jaki mialo to tylko 3.2 i nigdy nie wychodzilo z V8'ka to robie przekladke tego silnika do coupejki :) A ze rzezby jest od ch*ja bo trzeba przarabiac cala sciane grodziowa i trawerke bo jest zupelnie inna to zdecydowalem sie ze rozbieram go do ostatniej srubki, piaskuje/soduje go calego, zabezpieczanie malowanie i robie komplesowy serwis silnika z wymiana wszystkich uszczelek itd.

Do tego pare modyfikacji, jakis program, most ze szpera hydrauliczna itd. i mysle ze na poczatek to bedzie sie fajnie odpychac a napewno bedzie wszystkie seryjne Z'tki lykac bez problemu a co dalej to sie okaze ;)

 

Sorry Sajmon za OT ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A daj coś więcej może bym poleciał co tam jest w tym Chojnie.

https://www.facebook.com/events/1614664165492895/?ti=cl

 

Dawaj, polatamy

Ja kupilem C124 coupe w za***istym stanie blacharaskim niepordzewiale, niebite, niemalowane z ladnym kremowym wnetrzem ale z uszkodzonym silnikiem 3.0 rzedoweczka a do tego kupilem drugie W124 w sedanie z silnikiem 4.2 V8 ze szewecji strasznie pordzewiale, dziura na dziurze ale silnik w dobrym stanie no i z racji tego ze coupe najwiekszy silnik jaki mialo to tylko 3.2 i nigdy nie wychodzilo z V8'ka to robie przekladke tego silnika do coupejki :) A ze rzezby jest od ch*ja bo trzeba przarabiac cala sciane grodziowa i trawerke bo jest zupelnie inna to zdecydowalem sie ze rozbieram go do ostatniej srubki, piaskuje/soduje go calego, zabezpieczanie malowanie i robie komplesowy serwis silnika z wymiana wszystkich uszczelek itd.

Do tego pare modyfikacji, jakis program, most ze szpera hydrauliczna itd. i mysle ze na poczatek to bedzie sie fajnie odpychac a napewno bedzie wszystkie seryjne Z'tki lykac bez problemu a co dalej to sie okaze ;)

 

Sorry Sajmon za OT ;)

Kiedy wyjedzie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wyjedzie?

 

 

Albo w grudniu albo po nowym roku. Nie mam juz cisnienia na to auto tak jak mialem po zakupie zeby w 2 miesiace ogarnac bo zwiekszyl sie zakres prac przy nim a tutaj nic nie jest P&P niestety i ja chce miec wszystko zrobione idealnie pod linijke wiec poswiece na to wiecej czasu no i ogolnie jak do tej pory 80% rozbiorki auta robilem sam a samemu to wiesz jak sie to robi...skladac tez bede wszystko w wieszkosci sam wiec troche czasu na to zejdzie. Jedyne czego nie ogarne to spwania blach w komorze silnika bo od tego jest blacharz i lakierowania...a cala reszte lacznie z rozbiora i serwisem silnika bede robil sam.

A na przyszly sezon moze znowu wleci 350tka ale tym bardziej Krzysiu zapodal fajny pomysl zeby wstawic 2JZ'ta do niego i bez pierdolenia z tym VQ calym...

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działaj to będziemy mieli porównanie.

 

Sajmon o której będziesz startował w niedziele może sie już obudze.

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od momentu zakupu cały czas irytował mnie obwieszony mocno tylny zderzak, dzisiaj poprawiłem to co raziło mnie i nie tylko mnie :)

Przy okazji demontażu, zabezpieczyłem newralgiczne miejsca podatne na korozję, sprayem antykorozyjnym z cynkiem i aluminium. Absolutnie nie można mówić o rudej i jakiś problemach które są typowe dla Hondy, jednak mając wszystko jak na talerzu grzechem byłoby nie zrobić. Nie ściągałem jedynie uszczelki lamp, mocno przyklejona, było ryzyko rozerwania a potem wiadomo, wiaderka wody w bagażniku. Oczyściłem i zabezpieczyłem również ranty w miejscach gdzie mocuje się zderzak, tam warto zaglądać kilka razy do roku, zwłaszcza japońcach. Profile wewnętrzne po odchyleniu boczków zalane fluidolem, czyli poprzedni właściciel zadbał i zaoszczędził mi czasu.

14362461_1215268811872180_47048953564094

14445106_1215270141872047_36472720118526

14232028_1215268728538855_31858474368807

14424787_1215268731872188_84102822120800

14361254_1215268725205522_26450958370276

Zderzak na pewno leży lepiej, aczkolwiek idealnie nie jest, do pełni szczęścia musiałbym go w dwóch miejscach skleić i oddać do lakiernika, jednak na pewno nie w tym roku, śmiem twierdzić że nawet nie za mojej kadencji, już mi nie przeszkadza.

 

Działaj to będziemy mieli porównanie.

 

Sajmon o której będziesz startował w niedziele może sie już obudze.

Myślę że my startujemy koło 7 z Orlenu na Ul. Dąbrowskiego k/ Piotra i Pawła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...