Hiszpan Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam wszystkich Wczoraj kupiłem Hiszpana silnik 3.3d wróciłem nim na kołach 130km. Miałem wrażenie że na niskich obrotach brakuje mu mocy tzn.zamiast przyspieszać szrpał ale nic dojechałem na miejsce. Na następny dzień ładnie odpalił nie dymił itp. Pojeździłem z pół godziny w terenie zaparkowałem pod domem zgasiłem. Po godzinie jak odpalił nie chce się wkręcić na obroty a jak już się pedał wciśnie do oporu to wolno się wkręca i nie ma siły ale nadal nie dymi. Nie mogłem go potem zgasić stacyjką. Ogólnie auto nie miało dawno wymienianego filtra paliwa jest dość mocno zmodyfikowane, zbiornik paliwa na pace itp. Prawdopodobnie miał syf w baku. Czy brudny filtr paliwa może dawać takie objawy? Proszę o pomoc gdzie szukac przyczyny? jest to mój pierwszy Patrol a zarazem diesel na których się zbytnio nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 tak jak napisałeś, przede wszystkim wymień filtr paliwa, resztę filtrów też nie zaszkodzi wymienić jeśli nie mogłeś wyłączyć silnika stacyjką, to prawdopodobnie padł elektrozawór w pompie wtryskowej, który właśnie odpowiada za wyłączanie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 pod pompą masz ustrojstwo czyli ten elektrozawór i z niego idzie linka do góry pompy gdzie łączy się z wajchą gaszenia . Często jest tak że ta linka jest źle napięta , wyregulowana i nie gasi silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpan Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki wielkie Już znalazłem przyczynę. Elektrozawór się spierdzielił i cały czas przydławiał pompę wtryskową. Zdjąłem cięgno i po problemie. Gaszenie zrobiłem na razie na linkę. Ale filtr i tak wymienię. Pozdrawiam. Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez Thunder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 przy pompie masz jeszcze sitko , gdzie przykręcany jest wąż , często jest też zapaćkany . Co do silników to są nie zajebliwe jedynie elektryka szwankuje czyli elektrozawór i madół grzania świec więcej elektryki ten silnik nie posiada . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslaw49 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam. Jeżdżę Patrolem k160 z silnikiem 3,3d blisko 10 lat i jak dotąd nie miałem problemów, Ostatnio zauważyłem podciek paliwa z baku.Oddałem do mechanika. Bak został wyjęty i okazało się, że jest nieszczelny przy wlewie. Przy okazji, ponieważ od początku nie sprawdzałem wtrysków, zawiozłem je do "pompiarza". Wyczyścił, wymienił dwie końcówki. Po zmontowaniu zaczęły się schody. Auto nie ma mocy, dławi się i przerywa. Odpala jednak na dotyk. Oddałem z powrotem do warsztatu, stwierdzili ponoć, że pompa. Wyjęto ją, przeczyszczono i wymieniono ponoć jakieś zaworki.Zmontowano wszystko spowrotem. Mechanik, który ją montował nie mógł odpalić gdyż ponoć pompka odpowietrzająca jest nieszczelna i nie ciągnie paliwa. Spowrotem do pompiarza, który stwierdza że jest ok, uruchamia silnik. Odbieram auto ale już na powrocie stwierdzam, że nie ma mocy. Na dużych obrotach wpada w jakieś dziwne wibrację i się dławi.Mam już dość mechaników i zostawiam auto w domu. Na drugi dzień odpalam bez problemów, jadę dwadzieścia km bez problemów i ledwo wraca spowrotem. Znów się dławi i przerywa. Na dzień następny odpala znowu bez problemów, jadę jakieś 20 km i ledwo wracam do domu. Może ktoś mi podpowie co z tym fantem zrobić i jak uzdrowić auto - Wiesław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Wyeliminuj pierwszą niewiadomą, czyli bak, może odpowietrzenie. Syf w rurkach itp. Podepnij do bańki na krótko i pojedź na testach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslaw49 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Cześć - tak zrobie. Podepnę na krótko i zobaczymy co się będzie działo, bo już mnie krew zalewa. Najdziwniejsze, że jak postoi to odpala na na "cyk" zarówno jak zimny czy ciepły,a wariuje po paru kilometrach.Na postoju, jak silnik się zagrzeje to wchodzi na obroty z uśmiechem, a w czasie jazdy bagno.Pokusiło mnie na sprawdzenie wtrysków i teraz mam cyrk, a mechaników to w kosmos wystrzelić. Tylko by kasę brali. Niby taki prosty silnik (3.3d) a tyle kłopotów - pozdrawiam wszystkich Wiesław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Pompa się zagrzeje i nie daje ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Pompa się zagrzeje i nie daje ciśnienia. możesz zrobić test z zamrażaczem http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=zamra%C5%BCacz+w+sprayu&search_scope=category-255988&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-3-1025 jak na ciepłym zacznie fiksować spryskaj pompę wtryskową zamrażaczem jak będziesz wiedział, że to pompa lub wtryski daj znać spróbuję ci pomóc na razie, tak jak już koledzy radzili podłącz paliwo "na krótko" i wyeliminujesz bak i przewody paliwowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Jeszcze jedno czy pokusił się ktoś z naprawiaczy o wymianę filtra paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 też mi to przyszło do głowy, ale uznałem, że jeżeli nie rozpoczęto od tego to znaczy, że był w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Jak już się temat kręci w śród błahych spraw i pracowników ASO , sprawdź czy masz zakręcony wihajster od pompki , a i przy pompce jest filierek w przewodzie który możesz mieć zapaćkany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieslaw49 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Dzięki wszystkim, bo widzę że staracie się mi pomóc. Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ tych wężyków jest dość sporo a jeszcze do filtra dochodzą przewody elektryczne chyba elektrozawór lub coś takiego. Szukałem w necie schematu instalacji paliwowej do k160 z silnikiem 3.3d lecz jakoś nie mogę znależć. Może by ktoś mi podrzucił? Z góry dziękuję - zdrówko Wiesław Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 tu masz serwisówkę http://nissan4u.com/parts/patrol_r/el_160/1988_3/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.