chudy__ Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Jakis czas temu wymienilem korek od chlodnicy bo juz uszczelki na nim byly twarde jak plastik i wyciekal plyn. Zalozylem nowy orginalny korek ktory mocno dociska i juz nic nie leci ale mam wrazenie ze weze sa teraz twardsze i wydaje mi sie ze chyba troche za bardzo. Na rozgrzanym silniku idzie je scisnac do pewnego stopnia tak okolo 1cm. Czy tak powinno byc? Jak to wyglada w waszych ukladach na korkach z cisnieniem 0,9? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał 1984 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 nie wiem jaki mam korek na jakie ciśnienie ale jak jest zagrzany to są dosyć twarde nawet tak jak mówisz jakiś 1 cm się uginają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 no na 99% bedziesz mial tez na 0,9 to moze tak ma byc. nic wiecej sie nie dzieje temp trzyma itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał 1984 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 tak u mnie trzyma dojdzie do pewnego momentu i stoi jak się wisko zapnie to troszkę temp podskoczy ale się schłodzi i jest oki nawet w terenie jest ciężko żeby dość mocno go zagrzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 W miarę rozgrzewania płynu chłodniczego, zwiększa on i to znacznie swą objętość wytwarzając tym samym niewielkie ciśnienie w układzie chłodzenia, które gdy jest dla danego układu krytyczne powoduje otwarcie zaworu upustowego w korku i nadmiar rozgrzanego płynu przedostaje się do naczynka wyrównawczego, skąd gdy płyn w układzie stygnie powraca kolejnym otwieranym, tym razem wytworzonym w układzie podciśnieniem, zaworkiem w korku by uzupełnić braki. Dlatego teraz po wymianie korka masz twardsze węże, wcześniej gdy układ był nieszczelny ciśnienie które powstawało eliminowane było, nie otwarciem zaworu w korku a wyciekiem płynu przez nieszczelność uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.